ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

یادداشت 245 .... مقالم رد شد :(

سلام

خبر بد اینکه یکی از مقالاتمو که پربارترین مقاله کارم بود و فرساده بودم به یه ژورنالی با ایمپکته بالای دو رد شد :( دیشب ایمیلش اومد. عاخه چرا انقد حالم گرفته شد ... ایمیلشونو فوروارد کردم برا استاد راهنمام که ببینه و اسم چنتا ژورناله دیه رو هم عاوردم براش که یکیشو که صلاح میدونه بگه که دوباره بفرسم اینایی که پیشنهاد دادم همه ایمپکتاشون یک تا یک و نیمه ینی کمتر از قبلی من چشم امیدم به همین دو تا مقالس که تو ژورنالای پدر مادر دار چاپ شن...خدایا خودت کمکم کن که بشه

.

همین دیگه! اینم یه مینی پست با خبره بد بود! دارم به صورت خیلی لاکپشتی رو مقاله بالتازار کار میکنم :/ تا ببینیم چی پیش میاد...فعلا برم بای بایه تون!

نظرات 3 + ارسال نظر
Negar جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 13:25

عه پس احتمالا رشته هامون به هم نزدیکه :)
من سال دوم کارشناسی هستم
کارگاه روش تحقیق رفتم
ببین من خیلی شنیدم که میگن استاد از دانشجو کار میکشه ولی آخرش اسم دانشجو رو نمیاره تو مقاله اش
از همین میترسم که تاحالا سمت استادا نرفتم :(
کلا زیاد حرف زدنم خوب نیس برا همین نمیتونم با استادا رفیق بشم

خوبه که از الان به فکری. ببین تا میتونی کارگاه های مختلف شرکت کن. روش تحقیق، پروپوزال نویسی، مقاله نویسی ، منبع نویسی ، اندنوت ، اس پی اس اس و خلاصه کارگاه هایی که کمیته تحقیقات دانشچویی یا معاونت پژوهشی دانشگاه ها برگزار میکنن.
عاره استادای اینطوری هم هستن که حق خوری میکنن. ولی خب استادای خوشنام هم داریم. تو برو پیشه یکی از اونایی که عادلتر و خوش نام تره و بگو میخای کاره پژوهشی انجام بدی و تاکید کن که میخای حتما کاره پژوهشی و نویسندگیه مقاله رو یادبگیری و در سمینارهای علمی شرکت کنی و اسمت به عنوانه نویسنده مقاله ها و همکاره طرح های پژوهشی باشه. بی هیچ رودروایسی بگو که من میخام کار رو یاد بگیرم و مقاله به اسمم چاپ کنم با نظارت و راهنمایی شما. و البته این راهه سختیه و حسابی هم باس زحمت بکشی و الکی نیس. آسه آسه همه چی رو یاد میگیری . موفق باشی راستی علم و دانشه تخصصیتم با مطالعه هر چه بیشتره کتاباتون بالا ببر چون اینم همراه با پژوهش مهمه. هم باید از نظر علمی خودتو قوی کنی و هم فنون پژوهش. مثلا همین الان برو و یه مقاله فارسی در زمینه تخصصیه خودت دانلود کن و بشین به خوندن. ببین یه مقاله علمی چه قسمتهایی داره و از کجا شرو و به کجا ختم شده

تارا پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 15:08

میدونم براش کلی زحمت کشیدی اما بعد از هر شکست پیروزیه .خودت رو نباز .مقتدرتر از قبل عمل کن انشالله نتیجه میگیری

اوهوم درسته...شاید لازم باشه دوباره یه دور دیگه بخونمش و ریوایزش کنم. مرسی تارا جون

Negar پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 ساعت 11:03

عزیزم میشه یه راهنمایی بکنی که چطور پروسه ی مقاله نوشتن رو باید شروع کرد؟
بعد یه سوال یکم خصوصی اینکه رشته ی شما در حوزه ی علوم تجربی هست یا ریاضی؟؟
امیدوارم مقالتون چاپ بشه حتما

اوهوم میشه
ببین شما اول باید درگیر یه کار پژوهشی بشی . پیشنهاد من اینه که یه پروپوزال پژوهشی خودت راسا بنبیسی و از صفر تا صده کار پژوهشیه مربوطه رو زیر نظر یک استاد خوب انجام بدی. برا شروع اگه دفه اولته یه کاره متوسط و نه سنگین رو انتحاب کن. ( نمیدونم دوره های پروپوزال نویسی و روش تحقیق رو دیدی یا نه که اگر ندیدی باس حتما بری ببینی دوره ها رو یا کارگاه ها رو شرکت کنی و با اصول کار پژوهشی اشنا بشی. ) کارگاه مقاله نویسی هم بعده اینا شرکت کن حتما.
این کارگاه ها در سطح دانشگاه ها و معاونت پژوهشی یا کمیته تحقیقات دانشجویی هر دانشکده ای برگزار میشه و هزینه ای هم نداره. بعد که دوره هاشو دیدی و همزمان هم یک کار پژوهی انجام دادی و گزارشش رو نوشتی حالا نوبته اینه که یه مقاله از توش استخراج کنی. اگر زبانت خوبه از همون اول خودتو عادت بده به نگارش مقاله انگلیسی ولی اگه زبانت ضعیفه که مقاله فارسیه کارتو دربیار زیر نظر استادت. من نمیدونم دانشجویی یا نه .اگر دانشجو باشی که استادا جون میدن برا دانشجویی که بیاد باهاشون کار پژوهشی انجام بده. ولی اگر دانشجو نیستی هم باز میتونی با یه استادی لینک بشی. بازم سوالی بود بپرس.
من کنکوره تجربی دادم و رشتم تجربی بود.
ممنونم برام دعا کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد