ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

یادداشت 244....روزنوشته یه روزه معمولی

سلام

احوال محوال؟!

من خوبم! شکر! صب یه رب به هشت پاشیدم و اول لباس شستم و بعد اومدم سرپایی صبونه تخم ابپز و چای با طعم گل محمدی و پنیر و یه کف دس نون بربری خوردم و بعدم رفدم حمومیدم . از امروز دیه نمازا دایره! دهه کرامت جمعه تموم میشه یکم طاعات عبادات بزنیم تو رگ روشن شیم!

از نه و نیم که از حموم جهیدم بیرون تا همین الان داشتم مجازی گردی میکردم. موتاد شدم میدونم و یه عزم ملی میخام برا ترک! میتونم ترک کنم! ملی هر کاری بخاد میتونه انجام بده فغط کافیه اراده کنه ولی فعلن میخاد موتاد باقی بمونه ظاهرا!

.

اغا دیروز تو اینستا تبلیغه یه فیلم رو دیدم که تهمینه میلانی ساخته...اگه گفدین اسمش چی بود؟! "ملی (با فتحه میم) و راه های نرفته اش!!! " ینی از رو وبلاگه من اسمه فیلمشو گذاشته تمینه جون؟! البته شما ملی رو با کسره میم بخونینااااا نه با فتحه میم. به نظر فیلمه خوبی میومد..ببینیمش اگه سی دیش اومد. من که خودم به شدت منتظره سی دی رگ خواب هستم. فیلم تو سینما بهم نمیچسبه دوس دارم رو لبتاب ببینم و هی صحنه های باحالشو تکرار کنم و از دوباره ببینم!

.

امروز استارته نگارشه مقاله بالتازارو میزنم . چن روزه گذشته رو فغط مطالعه گذری کردم براش. کار کردن با بالتازار خوبه به شرطی که حقوق مادی معنویم رو رعایت کنه. اینش فعلا معلوم نمیکنه که رعایت خاهد کرد یانه. بعدن معلوم میشه. اگه رعایت کنه کار کردن باهاشو میدوستم! یکم استرس و فشار داره ولی پرباره! از نظر یادگیری!

.

امروز جلسه شورای مدیرانه موسسه هستش. قراره در مورد درخاسته منم صوبت شه. تا ببینیم خدا چی میخاد. دیگه یواش یواش باس پاشم برم ولایت. البته فک کنم بعده بیستم برم. تا بیستم مغاله بالتازارو مینویسم و خودشو ببینم. بعد یه سر برم ولایت برا چن روز و رییس رو ببینم. بعد دوباره برگردم تهران برا جلسه کاری که احتمالا در اوایل شهریور برا پروژه مشترک با بالتازار خواهم داشت. اگه موسسه امروز تصمیمش منفی باشه که دیگه همون اوایل شهریور خونه رو خالی میکنم و باس برم باربر بین شهری پیدا کنم برا بردنه اسبابام به ولایت. اگر موسسه بگه عاره هم شاید شاید خونه رو نگه دارم. ولی ولایت رو میرم و اونجا شرو به کار میکنم. چون مراحله پذیرش تو موسسه دسته کم 4-5 ماه طول خواهد کشید و میخام این مدتو مشغول باشم. معلم زبانمم میگیرم تو همون ولی. چهار ماه فرصته خوبیه هم برا درامد داشتن  و هم زبان خوندن. تا ببینیم خدا چی میخاد...مامی همیشه میگه شب آبستن است تا چه زاید به روز! ... راس میگه. اینا برنامه الانه منه ولی ملوم نیس چی پیش بیاد و ممکنه برنامم عوض شه.

.

نهار از دیروز دارم. یا خودم از خونه ... اوردم ( اسمش یادم نمیاد! خدایا چیه اسمش؟) ها ها سبوسسسس خخخخخخخخ عاره سبوس داشتیم و یکم برا خودم عاوردم و دیروز ریختم تو کته ...بزار یه ترای بکنم ببینم لبتاب یاری میکنه عسک بزارم... عاره شد بیاین عسک ببینیم :


این بالاییه شامه خارجکیه شمبس  . فغط بگم قارچه خام اصلا ندوستیدم! برا خوشگلی گذاشتم و بعدم مجبور شدم بخورمش! اونام هلوئه! به همین قانع نشدما! بعدشم پسته خوردم با کیشمیش

این زیری هم ناهاره همون روزه نهمه قرمه سبزی پلو!


اینم فیلمه اشناییه من با یه پیشمولکیه که دفه اول دیدمش پریرزو . ببینین چه خودشو میلوسه برام:

.

فیلمش نیومد بعد شیش ساعت! نمیدونم چه جوری فیلم بزارونم اینجا ! کسی میدونه؟!

.

کلن پشیمون شدم! اه ! چرا نشون نمیده عسکامو؟! از لبتابمه تر زده میدونم!

.

یه ساعت پیش خاهره صابخونم زنگولید. گف میخای بمونی یا نه ؟! منم گفدم بهتون خبر میدم تا یه هفته. طفلی کلی هم با احترام صوبت کرد. خدا کنه اگه قراره بمونم اینجا اجاره رو زیاد بالا نبره! هیییییییییییع ...خدا شکرت...مواظبه خودتون باشید انگوریا فعلند!




نظرات 3 + ارسال نظر
روشناا چهارشنبه 11 مرداد 1396 ساعت 22:32

سلام ملی جووون اول عکسا رو دیدم و غششش کردم الان تو جاده ام و هنوز ب مقصد نرسیدم شام بخورم عاشق شام خارجکیت شدممم من اتفاقا قارچ خام میدوستم وااای عاشق قرمه سبزیم مخصوصا ک اینجوری با پلو مخلوطش کنیییی
- ایشالله ک کارا هم خیلی عالی و بهتر از اونچه ک انتظارشو داری پیش بره عزیزم :** شبت زیبا

سلااااام روششششناااا خانوم... سفرت ب خیر. عااااره قرمه این مدلی خوبع! قرمه سبزی که پخت بزار ابش رو بکشه بعد برنج رو بشور و بریز توش که با بقیه ابه قرمه بپزه انقدنه خووووفه ع!
قوبونت عزیزم شب تو هم پر ستاره

مرغ آمین چهارشنبه 11 مرداد 1396 ساعت 22:13

ایشالا هرچی خیر و صلاحه برات پیش بیاد ملی جونم. ولی هرجا رفتی و هرکاری رو که شروع کردی وبلاگ نویسی رو ادامه بده من دلم برات تنگ می شه

ایشالااااا
حتمن عسیسم مگه میشه وبلاگمو تخته کنم ؟!؟
قوبونت

آفرین چهارشنبه 11 مرداد 1396 ساعت 15:31

به‌به دوتا عکسه خوشرنگ و دلپذیر
برنامه هات خوب پیش بره و موفق باشی عزیزم

عااااوره قوبونت عزیزم لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد