ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

یادداشت 240 ... دخدرا روزمون مبارک

سلام

حالم دیروز خیلی بد بود و اون پست رو گذاشتم...البته الانم تعریفی نداره و یکم سرم درده ولی خب زندگیه دیگه... همینه که هست! پس بهتره باهاش کنار بیایم. شکره خدا که معضله سلامتی ندارم و به نون شبم محتاج نیستم... فقط مساله اشتغاله که اونم چون ایده آل گرا هستم دارم اذیت میشم...پس شکر خدای مهربون

.

دخترا روزتون مبارک... من که امروز فک نکنم کاری برا خودم بکنم. فوقش میرم سوپریه عاق  رضا و  ارزن برا کفدرا و مایه دسشویی و دسمال کاغذی برا خودم بخرم این اواخر هم پیاده رویم خیلی کمتر شده هم اینکه مصرف شیرینی جات و نون و برنجم بیشتر شده برا همین یکم پرتر شدم. البته هنو لاغر محسوب میشم ولی خب خطریه اگه اینطور پیش بره. من استعداد شدیدی در چاغی دارم!

.

بیاین یکم فانتاسایز کنیم عملا که حوصله و حسشو ندارم ولی اگه اینجوری بود خعععلی خوب میشد:

صب پا میشدم و صبونه توپ میزدم بر بدن و میرفتم ارایشگاه و اول ابروها و سیبیلا و بعدم یه رنگ موی حسابی میزاشتم و بر میگشتم خونه. یه دوش میگرفدم و یه ناهاره خوب برا خودم میپختم و میخوردم و میخسبیدم تااااا 5 بعدش میبیداریدم و ارایش و پیرایش و منتظر می موندم تا الف بیاد منو ببره بیرون و دور دور کنیم و بعدشم برام شام بخره (در فانتاسایز  فرض رو بر این میگیریم که الف تهرونه و فرض دوم هم اینه که خسیس نیست) ...استپ! نظرم عوض شد! این تیکه رو سریع یه پاک کن وردارین و پاکش کنین میخایم عوضش کنیم!

.... و منتظر می موندم تا اقای متاهل که بر اساسه فانتاسایزه بنده متاهل نیس و مجرده بیاد سراغم و با هم بریم بیرون کافی شاپ و قهوه بخوریم با کیکه خوشمزه و من هی نیگاش کنم و عخش کنم بعد کادو روزه دخدرمم هدیه بگیرم ازش و عوضش یه ماچ از لوپه توپولش بکنم و بعدم باز بریم هی بچرخیم و بچرخیم و تا دیروخت و شب هنگام بریم یه جای بلند و خلوت بشینیم رو صخره ها و ستاره ها رو نیگا کنیم و چایی بخوریم و عشغولی در کنیم .... اگه جیشم گرفت چی؟! خب لابد میشه توالت عمومی اون ورا گیر عاورد دیه! اینم از این!

.

برم سره کارام بسده دیگه! اومدم یه کلوم تبریک بگم روزه دخدر رو و برم! برا هممون مبارک باشه... از متولده معصومه این روز هم میخایم که دستمونو بگیره و کمکمون کنه که دله غمناکمون شاد بشه هر چه سریع تر... قوبونه همتون


نظرات 7 + ارسال نظر
پیشی چهارشنبه 4 مرداد 1396 ساعت 18:04

آخیییییییییییی عشقم فانتا سایزت رو قربونننننن

پیشی جونممممم

دلبرک سه‌شنبه 3 مرداد 1396 ساعت 17:55

سلام ملی جونم عخشم روزت خیلی مبارک
وای نمیری دختر عالی بود فانتزیات امیدوارم فانتزیات بشه واقعیت هات البته با مخاطب خاص خودت
غصه نخور بیا تندتند بنویس ما دعاگوت هستیم عسیسم.

سلام دلبرک جون
فانتاسایز خوووف بود موچکرم
غصه که میخورم دسته خودم نیس مرسی که دعا میکنی عسیسم

شبدر سه‌شنبه 3 مرداد 1396 ساعت 10:59

سلام . خیلی با مزه نوشتی . روز همه مون مبارک . چه خوب که دختر به دنیا اومدیم

سلام شبدر جون بعله موبارک چه خوب عاره

بهار سه‌شنبه 3 مرداد 1396 ساعت 01:24 http://likespring.blogsky.com

روزت مبارک ملی خوشگله
فانتاسایزت خیلیییییییییی باحال بود.خدا این خوشیا رو از ما نگیره....این چیزام نبودن چیکار میکردیم؟؟؟
تماشای ستاره ها خعلی قشنگ بود
هعیییییییییی
لعنت به این روزگار قدار

روزه تو هم مبارک باهار جونی
عاره باحال بود کاش میشد همممممه زندگی رو فاینتاسایز کرد و توش غرق شد تا لحظه مرگ ستاره هاشم غشنگه شِتْ توش

آفرین سه‌شنبه 3 مرداد 1396 ساعت 00:51

ســـــــــــــــــــــــــــــــلام
رووووووزمون مبــــــــآاااااارک
تبریک میگم ب خودم، ب ملی و ب همه ی دخترایِ اینجا
ایشالا روز خوبی باشه براتون و بهتون بچسبه
و مرسے بابت تبریکِ ملی‌جون و تبریکِ احتمالیِ دیگرْ عزیزان
(شنیدم تو خونتون گل دارید گلاب دارید عطر بهار ناب دارید. شنیدم تو خونتون جای چراغ یک ماه دارید. شنیدم نگین دارید طلا دارید یک جواهر ناب دارید.شنیدم هل دارید هلو دارید دختر زیبا رو دارید......."خودمون هوای خودمونو نداشته باشیم،کی داشته باشه")
پرچممون بااااااالاست

سلام عافففرین جون روزت مبارک پرچم بالاسسسس بیا اینم کادوت

مرغ آمین دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 22:07

خوشم میاد عین خودم وسط فانتاسایز نگران جیشت می شی! روزت مبارک ملی جونم

راس میگی؟! خو جیش خعلی مهمه حتما باس براش تدابیری از قبل اتخاذ بشه روزه شمام مبارک امین جونم

مهسا دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 17:59 http://netyab.net/russia

مبارک

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد