ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

236 ..... بلا بلا بلا بلا تکلیفون اندر بلا تکلیفون فیها خالدین!

ایه رو حال کردین؟!

حالم خعلی خراب و ک ......ه ! این اصطلاحو همیشه الف بکار میبره...مثلا طرف قیافش ک .... ه یا اوضاعم یا حالا هر چیم! خلاصه از این اصطلاحه وزین زیاد استفاده میکنه!

.

اتفاقه جدید الان اینه که یکی دیشب همین موقه ها زنگید و دعوت به کارم کرد که برم مرکز تحقیقاتشون. به عنوانه هیئته پژوهشی. تو همین تهرون! البته این حرکت یه حرکته بسیار دور از ذهن و غیر نرمالیه تو این بیداده بی شغلی  و شمام فک نکنین من چقدر کارم درسته که همچین اتفاغی برام افداده! و هر قدر هم کارم درست باشه تو مملکته ما هیچ وقت ازین اتفاغا نمی افته ! قضیه رو نمیخام کامل توضیحش بدم ولی خولاصش اینه که رییسه این مرکز خواسته در حق من لطف بکنه! بنا به دلایلی! البته فک کنم نیتش این باشه! شایدم نیتش اینه که منو بکشونه تو مرکزش و اونجا تا میتونه حاله منو بگیره! هر دو صورته خوش بینانه  بدبینانشو گفدم!

.

نمیدونم چه تصمیمی باس بگیرم! فغط اینکه پس فردا میرم عن عن رو ببینم...این دیگه اخرین تیریه که میخام بزنم ..., و امیدی هم ندارم به هدف بخوره ولی خب تیره زدنی رو باس زد

خاهرا میگن برو مرکز مربوطه و منفی فک نکن. مامی میگه من زیاد دیدم مثبت نیس ( اینجا بود که به تشابه شخصیتیه خودم و مامی بیش از پیش پی بردم! البته در برخی موارد) و پاپی هم که طفلی طبق معمول اخرین نفریه که قراره از قضیه خبردار بشه و هنو بیخبره!

.

چشام درده! دیروز روز سیزدهمه ختم سوره واقعه بو د و امشب شبه چهاردم و اخرین شب.... از خدا خواستم که کمکم کنه بهترین تصمیمو بگیرم! 

دعام کنین

قوبونه همتون!

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدالف سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 23:29 http://parandnilgoon

سلام دختر خوب خانم دکتر نازنین کارت درست شد؟ آره ؟ درست شد میام تهرون ازت شیرینی بگیرم

سلام اقای الف نه هنو برام دعا کنین درست شه شیرینی میدم

مرغ آمین سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 09:40

ایشالا به خیر و حوشی ملی جون

ایشالا، مرسی امین جون

ندا دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 22:15

ملی من همش استرس تورو دارم و دعات میکنم خدایا خودت کمک کن بهترین ها اتفاق بیفته

واااای عزیزم اصن استرس نداشته باش مامی ندا جون... همه چی درست میشه به وقتش مرسی از دعات

آفرین دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 03:24

بیشتر ازینکه شبیه یه آیه باشه، قر تو دهن و بدن ادم مینداخت
الفْ بدْ ادبْ
همونجور ک خودت اشاره کردی، ما الان کامل در جریانش نیستیم، ولی ظاهره قضیه خوبه و فرصت شغلیه مناسبی ب نظر میاد. فک میکنم مثل همیشه بهترین تصمیم رو میگیری؛ حتی در مورد این پیشنهاد
اره این تیر رو هم بزن ؛ باشد ک مفیدِ فایده قرار گیرد
فدای چشات.. ایشالا زودی دردش بخوابه
بله ک دعات میکنم خیالت راحت

قر هم خوبه خب!
الف؟ منم همیشه همینو بهش میگم! پسره مستهجن!
واقعن موندم که چه کنم !
تیر رو خاهیم زد
قوبونت خوب شدن
ممنوناته پتاسیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد