ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

بز کوهی کجایی؟! :(

سلام

این پست در واقع یه اعلامیه برا بز کوهیه! روز نوشتهای بز کوهی وبلاگی هس که من از دو سه سال پیش خوندمش و همیشه براش کامنت میزاشتم و کلی قر میدادم برا خودش و مخاطبانش خولاصه که دوسش میداشتم ولی خب این اواخر سر اختلافات نظری که تو برخی مباحث پیش اومد اون از من دلخور شد و منم از اوشون!  البته برخی کامنت گذارانش هم در دامن زدن به این ناراحتی ها بی تخصیر نبودن! خودشم بی تخصیر نبود که مدیریت نمیکرد درست مباحث رو! بابا خب هر کی یه نظری داره و نظر هر کسی هم برا خودش محترمه و اینا! بهرحال:

اغای بز کوهی اگه از این ورا رد میشی بدون و اگاه باش که من و بقیه خانندگانت به یادتن و در ضمن نگرانتن و لدفن یه خبری از خودت بده خو! 

همین دیه امیدورام بز کوهی پیداش شه با این اعلامیه! راستی پرشین بلاگ هم ایراد کرده انگار! البته ربطی به مفقود شدنه بز کوهی نداره و بز کوهی از خیلی وخ پیش نیسدش.

نظرات 19 + ارسال نظر
ترانه یکشنبه 13 فروردین 1402 ساعت 20:46

ای بز کوهی! نمی دونم هیچ وقت این وبلاگ رو می بینی یا دیدی یا نه!!
خیلی نامردی! ما همه دل بسته مطالبت بودیم.

یه حسی بهم میگه میبینه
بز کوهی اگه این پیامو میبینی لطفا کامنت بزار ...اگه روت نمیشه خصوصی بزار! یه کامنته دیگه

فراموش شده جمعه 13 آبان 1401 ساعت 10:43

بز کوهی
امروز هوس کردم مطالبتو بخونم ولی وبلاگت دیگه نبود ....

پرشین بلاگها کلا نابود شدن. منم گاهی یاد بز کوهی میوفتم

سارا جمعه 28 آذر 1399 ساعت 13:41

من از طریب یه وبلاگ دیگه اومدم بزکوهی رو پیدا کردم ،زن رنگین کمانی نورا اونم دیگه نیست خیلی دلم میخواد ازش خبری داشته باشم

سلام
بز کوهی کوش؟ بیا به مام بده ادرسشو لطفا

خواننده پیگیر دوشنبه 3 دی 1397 ساعت 02:15

سلام. اگه بز کوهی می دونست این همه طرفدار داره هرگز ول نمی کرد و خوانندگانش رو سر کار بذاره.
ازت دلخوریم

منم دلخورممممممم خواننده پیگیر

heifa جمعه 23 شهریور 1397 ساعت 04:52

مرسی عزیزم که بهم اطلاع دادی که از بز کوهی خبری نداری،،،آخه به شدت دلتنگ نوشته هاشم خیلیییی میرم پستهای تکراریشم میخونم،،،میخواستم از لیست دوستانشون خانم لی لی یت رو پیدا کنم که ازشون خبر بگیرم ولی وقتی به پیج سر زدم دیدم متروکه شده و لیست دوستاشون نیست متاسفانه،،ولی اگه خبری شد بیا اینجا بگو لطفاا چون واقعا یادش که میفتم بخدا گریم میگیره

خواهش میکنم
عاره پرشین بلاگ کلا از بین رفته...لی لیت رو یادمه... بزیییییی کجاااااییییییی

بی خبر جمعه 26 مرداد 1397 ساعت 00:11

اقا خبری نشد از این بز کوهی جان؟

نع

بی خبر جمعه 14 اردیبهشت 1397 ساعت 03:45

امشب هم رفتم وبلاگش. دلم هوای خوندن مطالبشو کرده بود ولی حیف
واقعا چرا رفت؟ کچا رفت؟ مشکلی براش پیش اومده؟ حالش خوبه؟ نکنه ....

خو چه کنیم به نظرت بیخبر جون؟ مگه دستم بهت نرسه کوهییییییییی خونتو حلال میکنم خلاااااااص

امیلی چهارشنبه 5 اردیبهشت 1397 ساعت 13:27

خوب من یه سال پیش به صورت خیلی اتفاقی وبلاگ بز کوهی رو پیدا کردم و دنبال می کردم. وباید بگم نه تنها برام سرگرم کننده بود ، بلکه تاثیر گذار هم بود.هر جا هستند سالم باشند. هر از گاهی میرم ببینم خبری ازشون هست یانه....

اوهوم ...امیدوارم خوش باشه

بوکسور جمعه 20 بهمن 1396 ساعت 02:45

هنوزم.ازش بیخبری؟؟؟؟؟

از کی؟ بز کوهی؟ خو عاره بیخبرم چه جوری باس خبر داشته باشم عاخه حقشه اگه پیداش شد هممون بریزیم سرش یه دس کتک مفصل بش بزنیم که حالش جا بیاد بعدم فک کنم با شما دوست تر بودددد...شماره مماره شو چ جوری گیر بیاریم بنظرت؟!!

خواننده وبلاگ بزکوهى سه‌شنبه 26 دی 1396 ساعت 06:45

حالش خوبه ، نگرانش نباشین ، بِنَا به دلایلی که نخواست بیان بشه فعلا قصد نوشتن نداره .

خداروشکر...بش بگین بیاد بنبیسه خو... دلایلشو نمیخایم! همین کهبیاد کافیه...قبلشم بیاد اینجا از من عذربخاد بابته ننوشتنش نه الکی گفدم عذر نخاد

سحر دوشنبه 18 دی 1396 ساعت 08:44

عاقا حالش هوبه نگرانش نباشین

خو بگین بیادش بهمون سر بزنه! کسر شانش میشه ؟!؟!! اینهمه عادم دمبالش میگردننننننن

من یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 14:01

فکر کردم فقط منم که چند روز یه بار میرم سر میزنم و میبینم که بزی پست گذاشته یا نه

منم گاهی سر میزنم...امیدوارم سالم و شاد باشه

رها مامان نی نی دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 15:41

منم خیلی نگرانشونم اصلا یهو معلوم نیست چی شد

خواننده وبلاگ بزکوهی شنبه 29 مهر 1396 ساعت 11:10

سلام. امیدوارم سلامت باشه. اما کاش یه خبری از خودش بذاره. یعنی ممکنه یه روز این پست ها رو بخونه؟
من از سال 94 مطالبش رو می خوندم

سلام
عاره
خداییش عاخه چطور دلش اومد که خواننده هاشو بیخبر بزاره و بره. اونم اینهمه مدت. حداقل اگر میخاست وبلاگو تعطیل کنه قبلش یه خدافظی میکرد نمیدونم خدا کنه واقعن همین بیخبر گذاشتن و رفتن باشه و اتفاقه بدی براش نیوفتاده باشه...فغط منتظرم پاشه بیاداااا میرم یه دعوای اساسی میکنمش اینهمه مدت خواننده های بدبختو منتظر و مهم تر اینکه نگران گذاشته...کجای بزکوهی د بیا دیگه ....

ترانه یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 18:46

سلام الان مهر هم تموم شده نکنه بلایی سرش اومده

سلام
والا نمیدونم ... امیدوارم سالم و سلامت باشه.

تک مدی جمعه 20 مرداد 1396 ساعت 10:21 http://unimodal.blog.ir

پیدا نشدن؟؟
من که از ابتدای وبلاگ نویسیشون میخوندمشون
الان حس خیلی بدی دارم که یهو بی خبر رفتن!

نع عاره کاره بدی کرد یهو بیخبر رف ... خدا کنه که بیخبری خوش خبری باشه

محمدالف پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 23:35 http://parandnilgoon

جهت مزید اطلاع فتانه: پرشن بلاگ داره (بقول اصفهانیا)ککه کاریشو راست وریس میکنه .

فتانه جون بیا مزیده اطلاعتو تحویل بگیر این پرشین همیشه ادا و اصول داشته اقای الف چه خوب که من بلاگ اسکای رو انتخاب نمودم جهت ثبت حرفهای وزینه دلم!

ندا پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 02:27

هربار میخوام بیام بگم کسی از بز کوهی خبر نداره ولی باز میگم اخه چه خبری ؟ باورکن من هرروز میرم با نگرانی به وبلاگش سر میرنم.

بزی نباس اینجوری میذاش میرف خب پشیمونم باش قهریدم کاش برگرده

فتانه سه‌شنبه 6 تیر 1396 ساعت 12:48 http://fattaneh69.blogsky.com

پرشین بلاگ ریدددده

اوهوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد