ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

عشقه رمضانیه من! :))

سلام

عشقه زمضانیه من زولبیا بامیاس..... همممممممممم  ولی قسمت تلخ ماجرا اینکه که دیروز اخرین دونه شو خوردم و امروز دیگه زولی بامی نداریم  نمیرم یه وخ بی زولی و بامی جونم؟!! نمی ارزه برم بخرم خو! فردا عازمم و یحتمل در ولایت دارن!

.

کارای بالتازار خدا بخاد رو به اتمامه. البته بگما این مرحله اوله کاریه که بهش گفتم کمکش میکنم. و مراحل بعدی تو راهه ولی خب اگه کارم تهران درست نشه میزنم زیرش! واللا! بیکار که نیسم! میشینم سره بدبختیای خودم. اینم از این!

.

خابم تنظیم گردید! مشکل همونی بود که حدس زدم! خابه سه ساعتیه عصر نمیذاشت شبا تا سه خابم ببره! دیروز نخابیدم عصرو و شب 12 و نیم بیهوش شدم تا خوده سه و نیم! بعدم پاشدم سحری خوردم و نمازو زدم و 5 خابیدم تاااا نه  از خابم که بیداریدم حسه خوفی داشتم! بعله! اینم از این! موشکول حل شد!

.

امروز و فردا تا وخته رفتن باس بحمومم، کوکو بپزم با سبزیه موجود در جایخی چون اگه بمونه تا من بیام بی کیفیت میشه. معلوم نی کی برگردم...ده روز دیه...یه ماه دیه ... هیچی معلوم نی! فلذا یه بسته گوشته چرخیمم میبرم با خودم ولایت. بمونه اینجا خراب میشه...فریزر نی خو ! جایخیه! چمدونمم فردا میبندم. زیاد کاری نداره.

سرچ کردم ببینم مسافرم روزم باطل نمیشه! دیدم نوشته مسافر روزش باطله! بعد با خودم گفدم من که مسافر نیسم و به ذهنم خطور کرد که من الان دو تا وطن دارم! خیلی ناخوداگاه هاااا! سرچیدم دیدم بعععله نوشته اگر از یه وطن میرین به وطنه بعدیتون و مسافرتتون هم بعد اذانه ظهره ، روزتونو بگیرین ...میبینین چه باهوشم ؟!! البته از خود تعریفی نباشه من کلا حس شیشم و شم کاراگاهیم خوبه!

.

امروز برا افدار چی داریم؟! همممم! ماکارونی یه اوچولو. چار تا زرد الو با یه مشت گوجه سبز! نون و پنیر و گوجه! و یه دونه کوکی از این کارخونه ایها! به به ... کوکو رو هم که پختم میزارم برا سحری امروزم و یه لقمه هم درست میکنم برا افداره فردام تو راه!

.

یه ساعت پیش مامی زنگولیده بود و میگف عاره پاو بیا ولایت و برو دمباله کاره اینجات تا اینم از دس نرفته! میای اینجا تو شهر خودت و فلان و بیسار. دلم گرفت... دوس نداشتم برگردم خونه پدری!  البته بهتره اینجوری بگم که دوس نداشتم خونه مجردیه خودمو از دس بدم !  بعد یادم افتاد که من قبلنا به معجزه ایمان داشتم! نباس ایمانمو به معجزه از دس بدم! ممکنه معجزه بعدی تو راه باشه و بالتازار بتونه برام کاری بکنه و توی تهران موندگار بشم....هیععععععع دلم!

.

چارشمبه که برسم ولایت همون روز چارشمبش و پنشمبش باس برنج دونه ریز پاک کنم برا شله زرد! وااااای ینی پدرم قراره در بیاد! جمعه هم که شله زرد پزونه و من وظیفم کشیدن تو ظرفا و تزیینشونه! نزدیکه دوست تا ظرف اوچولو تک نفره و بیست سی تا هم ظرف بزرگ برا دوست و اشنا!  و انتقالشون به ماشین ! ظرف اوچولو ها رو میبریم برا یه سفره نذری که تو یه مسجد میندازن هر سال. در واقه برا اون سفره نذر کرده خاهرم. قرار بود اگه کاره من درست شد امسال حلوا هم بهش اضافه کنه که خب تا الان درست نشده دیگه ایشالا کاره تهرانم درست میشه و سال دیگه نذرشو ادا میکنیم! آمین!

.

شمام تو این شبای قدر منو فراموش نکنین تو دعاهاتون و اسم ملی رو هم اون گوشه موشه ها بیارین.... منم سر دیگ نذری شما رو یاد میکنم...قووووووووول میدممممم  فعلا خدا پشت و پناه و حافظتون

نظرات 7 + ارسال نظر
مرغ آمین پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 ساعت 10:36

فدا مدا

قوبونت

ملیله چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 01:25

من برات دعا کردم هرچی خیره برات پیش بیاد تو هم دعا کن برام

قربونت چشم حتمن

مژده سه‌شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 18:45

ملی جونم ایشالله به حق همین شبا کار تهرانت درست شه و برگردی سر خونه زندگی مجردیت

مرغ آمین سه‌شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 11:31

سلام ملی جون تو رو خدا منم پای دیگ نذری یاد کن که کار استخدام من و داداشمم درست بشه.

سلام امین جونم چشممم حتمننن ، امین و داداشش رفتن تو لیسته دیگه نذری

زهرآ سه‌شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 09:25

سلام ملی جون. ایشالا بسلامتی بری و با دل خوش برگردی همین تهران و البته ایشالا خیر و صلاحت درین باشه
عزیزم موقع نذری و شبای قدر برای هم دعا کنیم

سلام زهرا جونی ایشالا چشم من که دعات میکنم همیشه ، زهرا هم رف تو لیسته دیگه نذری

مهشید سه‌شنبه 23 خرداد 1396 ساعت 06:52

ملی جان دعا می کنم به خواستت برسی عزیزم. تو خیلی زحمت کشیدی

قربونت مهشید جونم ممنونتم

پیشی دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت 18:51

انشاالله عزیزدلم اونچه که دلت میخواد و صلاحته برات پیش بیاد ملی جان.
حتما برات دعا میکنم

ممنونم ازت پیشی جونم قوبونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد