ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

پست کوتاهه فراموشانه نوشت!

اینو یادم رف بگم تو پست قبلی :

اهنگ وابستگی از محسن یگانه رو دانلود کنید برا چی  دانلود کنیدش؟!  خو برا اینکه میتونین باهاش به مقادیر متنابهی قررر بدین!

.

بمیرممم الان نمیخابمااا گفته باشم! الگوی خابم باس اصلاح بشه! همینم مونده بشم شب زی! یادمه یکی تو خابگامون بود توی دوران کارشناسی. اغا این شبا تا خوده صبح بیدار میموند و درس میخوند. ینی مدلش اینطور بود که وختی میخاس درس بخونه شبا میخوند. صبح ها هم میخابید. حالا نمیدونم چطور با برنامه کلاساش و ایناش تنظیم میکرد برنامه خوابشو. نمیخام اون مدلی بشم خواب شبانه مو دوس دارم خیلی پیش اومده که در مواقع لزوم شبا تا صبح بیدار موندم  و فغط یکی دو ساعت خابیدم ولی نمیخام تبدیل به روتینم بشه!

حالا م پا میشم یکم وابستگیه موسن یگانه گوش میدم و اگه جون داشتم یکم قر میدم بعد دوباره میشینم رو کارای بالتازار خاب هم بی خاب! شبم عینه ادم ساعت 12 از خستگی باااااااااااید بیهوش شم! همین که گفتم حرفم نباشه!

نظرات 1 + ارسال نظر
آفرین یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 17:53

رفتم انلاین شنیدمش؛ خوب بود باحال مانند بود
منم اهنگ "رفت" (دلم رفت) از "مسعود صادقلو و مهدی حسینی" می‌پیشنهادم ک بدان‌ی و بگوش‌ی؛ باحاله و حس خوب داره ؛ و از همه مهتر *آفرین* این اهنگ رو خیلی دوسْْْت
ایشالا تنظیم شے
همین ک گفتی و حرفی هم توش نیس

نوش جونت اهنگه اونو گوشیدمش غشنگه اونم
دیشب تنظیم شدم اوهوممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد