ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

یه کشفه جدید

... و اونم اینکه وختی سحری ها پلو میخورم کمتر احساس گشنگی میکنم!

سلام

.

دیروز شب دیروخت خابیدم . یکی از دوستام دو شبه که ساعت 12 و نیم اینا شرو میکنه باهام چت کردن تااا 1 و نیم اینا! دلمم نمیاد خدافظی کنم ازش و اینجوری میشه که نزدیکای دو میخابم و این خیلی بده چون سه دوباره پامیشم و یه ساعت بعد اذان هم نمیخابم و تو جام میشینم ( اگه بخابم معدم اذیت میشه) و اینطور میشه که صبحها زودتر از ده نمیتونم پاشم. ایشالا امشب زودتر میخابم!

سه و نیم پاشیدم و یه کته گذاشتم که با کوکوئه بخورم. راستی کوکو خیلی خوب شده بود فقط نمکش کم بود. تا کته هه هم بپزه یه ربع به 4 شد و من تو این فاصله بقیه چیا رو خوردم! زولی و بامی با چای و دو تا لقمه نون پنیر با نصفه شیر کاکایو و یه دونه زرد الو! کته که پخت با کوکو خوردمش و چشتون روز بد نبینه  بدمزه ترین کته عمرم بود! خیلی بی نمک و روغنم که توش نریخته بودم. دیه تا 4 و دو دقه سریع دندونامو مسواکیدم و نمازیدم و اینستاگرامیدم تا 5 و نیم اینا.

.

صبح هم تا ده خسبیدم. البته یه بار نه و ربع پاشیدم ولی تمبلی کرده و دوباره خابیدم. ده تا 11 کلی ظرف داشتم که شستم و تا 12 تو نت چرخیدم و بعدش نشستم به نوشتنه مقدمه مقاله. اگه خدا بخاد و امشب بتونم تمومش کنم عالیه. فعلا استخون بندیشو ریختم و باس یکمم سرچ کنم و بعد دس به قلم ببرم. این وسط مسطا هم یه مقاله ای رو که مشترکا با یکی از دوستا کار کرده بودم داوریش اومده و مطمئن نیستم منو نویسنده اول زده یا نه ولی خب تا جایی که یادمه اینجوری توافق کرده بودیم. برام نوشته که مقاله رو طبق کامنتای داوری اصلاحش کنم و منم براش نوشتم فایله نهایی مقاله رو ندارم. البته ژورنالش اسکوپوسه ولی خوب بازم غنیمته. کاچی بعضه هیچ چیه. یه مقاله دیگه هم تو همین ژورنال دادم که امروز که چکش کردم تحت داوری بود و خدا کنه اونم ردش نکنن. اگه ردش نکردن یه مقاله زپرتیه دیگه دارم که اونم میفرسم همینجا یا یه اسکوپوسه دیگه. به امید خدا! بهتر از هیچیه خب!

.

طرفای 4 خابیدم تا 5 و نیم و پاشیدم نمازامو خوندم و الانم که دارم می اپم. برا افطار نون و پنیر و گوجه داریم با زردالو و فرنی که با شیره انگور قراره شیرین بشه و هااااااااااا یه لیوانم اب پرتقال داریم که ظهری گرفتم با پرتاقالای چروکیده که از شمال برام اومده! یک سومه کوکوی دیشبم مونده که یحتمل میزارمش برا سحری مجددا! شایدم خوردمش برا افطار! برا سحری هم از همون شب کته میزارم بپزه! یه وعدم خورشت تو جایخی دارم! اینم از این.

.

یحتمل هفته اینده میرم خونه. نمیخام لجبازی کنم چون اینجور مواقع حاله خودم بدتر میشه. واللا! چه کاریه؟! ولی باس رویکردمو عوض کنم و بتونم خودمو عادت بدم که تو خونه هم کار علمی بکنم و فقط کاره خونه نکنم. هر چند خیلی سخته با توجه به عدم مسئولیت پذیریه وسطی بویژه!

.

همین دیگه... دوسه تون دارم دوسه تانه جان

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرآ شنبه 20 خرداد 1396 ساعت 08:51

سلام ملی جون
ایول به این اراده.. سحر کته میدرستی.. منم تنهایی سحرم بهضی وقتا بیدار نمیشم

ایول برو خونه بهترین راهه برای تجدید روحیه

سلام زهرا جونی... بگو ایول به این شکم پرستی!! وااای نه من بیدار نشم فک کنم بمیرم از گشنگی تا عصر!
عاره میرم ببینم چی میشه.. البته باس اونجا بشینم سر کارام چون بعده عید که اومدم این مدتو خیلی خیلی تمبلی کردم

بهار جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 23:45 http://likespring.blogsky.com

سلام ملی جون
کاهو هم بخوری دیگه تشنه نمیشی...اینا از تجربیات منه...
کاملا درک میکنم میگی یه ساعت بعد از سحر میشینی و نمیخوابی تا معدت اذیت نشه...منم کشیدم...میدونی واسه چیه؟بعد از تحقیقات فراوون به این نتیحه رسیدم که به هیچ وجه من الوجوه نباید سحر و افطار سرخ کردنی جات بخورم...غذای پر ادویه ممنوع....یه روز سوپ بپزی تا دو سه روز از افطار پزون راحتی...برای افطارت سوپ و نون پنیر سبزی و اینا بخور برای سحریت هم پلوهای مخلوط مثل استامبولی یا مرغ پلو اینا بخور...سعی کن تو غذات زیاد ادویه نریزی.تو ماه رمضون معده خیلی حساسه و اذیت میشه.
مراقب خودت باش دختر مهربون

سلام بهار جونی کاهو؟ نمیدونسم مرسی گفدی بهار چون من زیاد میخورم احساس میکنم اگه دراز بکشم محتویات معدم برگردن بیرون برا همین یکم در حالت عمودی بسر میبرم که مطمئن شم جاشون محکمه بعد افقی میشم عاره در مورد ادویه و سرخ کردنی حرفات منطقیه. سرخ کردنی که کلا من زیاد نمیخورم ولی ادویه رو باس کمتر کنم.
من افطار پزون کلا ندارم! فرنی میپزم گاهی که چن روز میخورم. ترجیحم نون و پنیر و گوجه هس برا افطار و زولی و بامی ! البته دو روز گذشته رو کوکو هم خوردم کنارش! چون از سحریم اضاف مونده بود! ولی برم خونه سوپ رو هم برا افطار امتحان خاهم کرد
قربونت برم بهارجونی تو هم مباظباته خودت باش عسیسم

آفرین پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 19:39

ســـــــــــــــــــلآااااااااآم
(نت ضعیف بود، واس همین فک کردم ک نرفتن و دوبار فرستادم نظرا رو. خلاصه ببخشید ک زیادی جا اِشغال کرد)

چجوری تو ی ربع کته میپَزونی عزیزم؟!
"استخون بندیشو ریختم" ، رو خوب اومدی
ایشالا اگ میری ولایت خوش بری و خوشِت بگذره و راضی باشی اون مدت. با نظریه ی "تغییر رویکرد دادنت" هم موافقم
منم دوسیت دالم

سلام... اکشال نداره عسیسم شوما اصلن صد تا نظر تکراری بزار یه ربعم نه، شایس بیس دقه اینا... خو یه فنجونه کوچولو میزارم و حجمش کمه! اوهوم میرم ولایت ولی نه مث همیشه! همیشه کلی کار میکردم و بعد گرفتنه نتایج مثبت میرفتم. ایندفعه بعده یه دورانه طولانیه تمبلی دارم میرم مهم نی اصن ! ایشالا اونجا جبران میکنم تمبلیامو
ممنونم ازت افرین جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد