ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

حمله شده!!

چهار پنج نفر که کلی اسلحه گنده گنده و بمب و ازین حرفا بهشون اویزونه چطور از داخل ساختمون مجلس سر دراوردن؟؟!!! واللا من یه بار یه کیف از اینا که تو یه همایشی بهم داده بودن با خودم بردم دان. ینی مجبور شدم لبتابمو بزارم و توش ببرم چون کیف لبتابم تو ولایت مونده بود. یکم ظاهره کیفه شق و رق بود و منم که هر روز دان میرفتم و میومدم....اونوخ حراستیه دمه دره دان بهم گیر داد که تو کیفتو ببینم!!  نمیدونم واللا! یا قیافه من خیلی شبیه تروریستاس یا اینکه قیافه تروریستای امروزی که از دره مجلس تونستن رد بشن خیلی موجه بوده لابد!

.

من که در ادامه یللی تللیه دیروز امروزو هم تا 11 تو رختخاب بودم که خاهره زنگید و گف حمله شده و کجای... منم نه گذاشتم نه ورداشتم گفدم عههههه؟ شما که میگفدین نرو خارج داعش میگیره میکشتت! خدا رو شکر که دو روز از حرفتون نگذشت داعش حمله کرده همینجا دره گوشمون! واللا!

.

دیروز رو طبق یک قراره از پیش تعیین شده هیچ کاری نکردم جز وبگردی. صبحش پاشیدم و اول اشپزخونه رو سابیدم و حسابی برق افتاد و هر بار نیگاش میکردم حال میکردم! بعدشم رفدم حموم و لباس شستم و نشون به اون نشون که از وختی از حموم اومدم بیرون دقیقتن سه دست لباس عوض کردم! وسواسیم گرفده! خلاصه الان دوباره یه کوه لباس جکعه تو حموم و اماده شستشو. طرفای دو نهارمو خوردم و خسبیدم و عصری هم پاشدم رفدم خرید. رنگ مو و نون بربری کنجد دار و پنیر و گوجه و زردالو و یه دونه فیلم مزخرف به نام گیتا!

ها راستی زولبیا بامیا هم خریدم . نمونده بود پشت ویترین و غاهه رف از تو اشپزخونه برام اورد! گرم بودن و تازه.

رسیدم خونه و خریدارو جابجا کردم و یه چای ریختم با زولی ها و بامی ها بخورم. از صبحش تو فلاکسم چای دمیده بودم حاوی دارچین و هل و یه نوع علف و یه عالمه زعفرون! داستان اینه که یکم زعفرون داشتم که یکمش پاچیده بود رو کابینت و حیفم اومده بود بریزمشون دور و جمعشون کرده بودم یه گوشه! همونا رو ریختم تو چای! اتفاقن اثر هم داشت و شنگولم کرد.

.

الان خاهر وسطیه زنگید و باز تر زد به اعصابم....اصلا نسبت به صداش انگار حساسیت پیدا کردم...صداشو میشنوم حالم بد میشه... شیطونه میگه اصن نرم ولایت و همینجا بمونم با یه کاره کارشناسی....به قرعان... برم اغا برم...خدافس فعلا

نظرات 4 + ارسال نظر
آفرین پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 00:51

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــلآااااااااااممم
(آره منم شنفتم خبرو ب قولِ اقایِ مجری(احسان کرمی) : "بُریده باد نفَسِ کسانی ک ایرانمان را نا امن میخواهند" . و ب قولِ خودم: "خدایا خودت هوامونو داشته باش و بَدا رو بِچِزون" )
من بگردم تیپ و قیافه ی موَجَهِتْ رُووووو
و باز هم عشق من نون بربرییییییی
وااااااای عطر خووووشِ زعفروووون... یعنی من میــــــــــــــمیرم برای اون طعم و عطرش... بوش مستم میکنم‌( منم ک کلا دماغم چااااااق و قوی) (مام همیشه معمولا چای زعفرون و مخلفتاتِ دیگه همراهش رو دم میکنیم و نوش میکنیم؛ خیلی عالیه)
منظور از ی نوع علف چی بود عایا؟!؟!
درست میشه دوستم

دوبار نوشتی

آفرین چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 22:43

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــلآااااااااااممم
(آره منم شنفتم خبرو ب قولِ اقایِ مجری(احسان کرمی) : "بُریده باد نفَسِ کسانی ک ایرانمان را نا امن میخواهند" . و ب قولِ خودم: "خدایا خودت هوامونو داشته باش و بَدا رو بِچِزون" )
من بگردم تیپ و قیافه ی موَجَهِتْ رُووووو
و باز هم عشق من نون بربرییییییی
وااااااای عطر خووووشِ زعفروووون... یعنی من میــــــــــــــمیرم برای اون طعم و عطرش... بوش مستم میکنم‌( منم ک کلا دماغم چااااااق و قوی) (مام همیشه معمولا چای زعفرون و مخلفتاتِ دیگه همراهش رو دم میکنیم و نوش میکنیم؛ خیلی عالیه)
منظور از ی نوع علف چی بود عایا؟!؟!
درست میشه دوستم

سلاااام قربونت عزیزم منم عاشقه انواعه نونم بویژه بربری و سنگک و لواش
سبزیه به ترکی اسمش اینه : توه لوجه! پارسیشو نمیدونم
ایشالا...ایشالا همه چی درست میشه ممنونم

تارا چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 15:46

عجب جوابی دادی به خواهرات! خو طفلی ها نگرانن بهشون حق بده

این روزا سگم تارا...با عرض پوزش از سگها البته

زهرآ چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 14:57

سلام ملی خدا را شکر سالمی، از وقتی خبر امروزو شنیدم دلم پیشت بود

سلام عزیزم...قربونه لطفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد