ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

یه نیمچه خونه ی نیمچه صورتی !

گفدم که چن تا کانال تلگرام از تو اینستا پیدا کردم که لوازم های منزل خوشگل خوشگل میفروشن؟! مارک اینگلیش هوم و چیزایی از این قبیل؟! البته خب بنظرم گرون میدن و از طرفیم هیچ وقت عاقلانه ندونستم که بخام بصورت غیر حضوری خرید کنم اونم لوازم منزل . میدونم که همه اینا رو از ترکیه میارن و به چن برابره قیمت میفروشن اینجا.

ی چن باری به الف گفدم بیا ی سفر بریم ترکیه من برا خودم ظرف و ظروف و جینگیل جات بخرم( هزینه سفر ارزونه و اگه بخام خرید خوب بکنم انجامه این سفر کلی از لحاظ مالی منفعت خاهد داشت) ... خب اون یه پسره ترسوئه و میترسه تو سفر بلایی سره من بیاد و برا همین زیر بار نمیره!!! از یه طرفم فک کنم مطمینه اگه با هم بریم سفر دعوامون میشه و دلخوری پیش میاد بینمون لذا ترجیح میزه سفر نیاد با من :// البته تنهایی هم میتونم برم ولی خب از اونجاییکه یحتمل تا دو سه ماه اینده قراره گزینش بشم بهتره فعلن جم نخورم از جام! 

خلاصه بدجور دلم میخاد این چل متری رو تبدیل ب ی خونه عروسکیه صورتی بکنم . در و دیوارش زیاد تمیس نیس ولی خب اونو کاریش نمیشه کرد دیگه! کاش رنگ کردن بلد بودم!! 

برگشتنی از ارایشگاه ی لوازم منزل فروشی کشف کردم پره چیزای خوشگلی که درس دارم. فنجون نلبکی های صورتی، قاب عکسای خوشگل موشگل صورتی و سفید، ماگای گل گلیه پایه دار خوشگل و حتی ساعت دیواری با گلای صورتی خوشمل :)))) ینی میشه صلاحم با خواسته دلم یکی بشه و اینجا کارم اوکی بشه و بتونم خونه زندگیه صورتیمو بچینم؟؟؟!!! :/// هیییییییع

نظرات 3 + ارسال نظر
مرغ آمین دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 08:32

سلام ملی جون ایشالا کارت درست می شه. راستی دیجی کالا کاغذ دیواری های خوبی داره که خودش پشتش چسب داره راحت می تونی به دیوارات بچسبونی خودت. یه نگاه بهشون بنداز. البته فکر کنم یه کم قیمت دار باشه

سلام امین جونم، قربونت برم مرسی گفدی باشه میبینمش

پیشی شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 23:38

انشاالله که خونه ی نازت رو به زودی زود بچینی عشقم

مرسی پیشی جونه خوشگلممم

آفرین شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 18:06

من ظرف و ظروف‌جات و تزیینی‌جات و وینگولی‌جاتِ فانتزی‌گونه را بَسی دوست
من ترکیه را بَسی دوست
من رنگ صورتی را بَسی دوست
من ملی را بَسی دوست
من خواسته های ملی را بَسی دعا

منم افرین را بسی بسی بسی دوست مننونم ازت دوسته خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد