ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ک تکلیفم معلوم میشه؟!

سلام

امروز قرار بوده جلسه گروه باشه و بلخره جواب اره یا نه رو بدن .... جلسه سرجاشه ولی اونی که قرار بوده از من حمایت کنه تو جلسه براش کاری پیش اومده و قرار نیس جلسه رو باشه  نمیدونم چی قراره بشه.... نگرانم ولی ... خدایا خودمو به تو میسپارم  ...

نظرات 4 + ارسال نظر
س شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 16:00

ملی عزیزم ان شاءالله که بهترین ها همیشه واست اتفاق بیفته الهی که خبرای خوب بیای بهمون بدی ملی عزیز. شاد باشی و سلامت

سین جونم ممنونم ازت مرحله اولش اوکی شد...الان میپستم

Elsa شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 15:29

چندوقته میخونمت و اولین کامنتیه که میذارم
واقعا واقعا از ته دل دعا میکنم برات که نتیجه ی جلسه مثبت باشه :))))))

ممنونم السا جون خوش اومدی به وبم مثبت شد البته فعلا در این مرحله

ندا شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 14:16

چی شد ملی؟ تورو خدا زود بیا خبر بده

ندا فک کنم تازه جلسشون شرو شده ... بمحض اینکه خبری شد میام مینویسم
مرسی بفکرمی و ببخشین نگرانتون کردم دعا کنیم هر چی صلاحمه بشه

آفرین شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 12:46

توکل بر خودش
( ای فرشته ی نگهبان،ای کائنات،ای قدرت و انرژیِ برتر، ازتون میخوام ب ملی کمک کنید تا ب خواسته ای ک به نفع و صلاحشه برسه؛ ازتون میخوام کمکش کنید تا ب بهترینی ک لایقشه دست پیدا کنه. ممنون ازتون ک همیشه ملی رو کمک کردید و کمک میکنید. دوستتون دارم و ازتون سپاسگزارم.)
امضاءْ خودِ گردآفرین ( ی لبخند بزن و دستاتو باز کن،و با روی باز و احساسی خوب، انرژی مثتبتایی ک به سمتت حواله کردمو تو بغل بگیر)

ازت ممنونم گردآفرین جونم همه رو دریافت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد