ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

دچار اختلال شخصیتی شده ام عایا؟! :/

سلام

الان یه ملیه اختلال شخصیتی دار ! داره باهاتون میحرفه  البته این تشخیصیه که خودم بعنوان دکتر ملی رو خودم گذاشتم  

عرضم به حضور که در طی روزهای گذشته کارایی که کردم اینا بوده:

- با مامی تا جایی که جا داشت بد حرف زدم و تلفناشو جواب ندادم و دیروز مثلا زنگیدم که باهاش اشتی کنم که بازم گند زدم توش و دعواش کردم!

- چندین و چند بار دل خاهر بزرگه رو شیکوندم و اونم طفلک با وجودیکه ناراحت میشد از دسم ولی ازم معذرت میخاس که ناراحتم کرده!!! ولی خوشبختانه دیروز پیامکی مبنی بر اینکه من حالم خوب نیس و تو تخصیری نداری براش فرسادم! فک کنم از دلش در اومد!

- چندین بار خاهر وسطی رو از راهه دور گاز گرفتم

- فقط مونده بابام که گازش بگیرم ...اون هنو جون سالم بدر برده از ترکشای من!!

احساساتی که در طی روزای گذشته به سراغم اومده اینا بوده:

- احساسه نفرت از تک تک اعضای خانواده به خاطره خاطراتی که نبش قبر کردم و حرفایی که از تک تکشون شنیدم

- احساسه پشیمانی و ندامت از بابته گرفتنه پاچه هاشون در طی روزای اخیر

- احساسه پشیمانی و ندامت از بابته اینکه غصه های مربوط به این روزامو تا به این حد بهشون انتقال دادم که همه فکر و ذکرشون شده مسئله کاری این روزای من

- احساسه غصه و غم بابت مشکلات هر کدوم از اعضای خانواده. البته که مشکل جدی ندارن هیشکدوم ولی خب هر ادمی از غصه هایی در زندگیش در رنجه و من بابت تمام حسرتا و غصه های خاهر بزرگه و خاهر وسطی و پاپی و مامی غصه خوردم...یعنی به یادشون اوردم و براشون گریه کردم!

- احساسه خوشی بابته اینکه میرم ولایت و اونجا یکم میتونم رییس بازی دربیارم سرکارم و حقوق خوب بهم میدن!

- احساسه بدبخت و نگون بخت بودن بابته اینکه میرم ولایت و دوباره بعد از 15 سال برمیگردم به همونجایی که 15 سال پیش ازش فرار کردم!

- احساسه سرخوشی بابته اینکه با تلاش و کوشش وافر می تونم دو سال دیگه تو یه دانشگاهه اون وره عاب مشغول به پست دکترا بشم یا حتی با خودم گفتم اگه نتونم پست هم برم ، مدرک ایلسمو میگیرم و از یه جا پذیرش میکیرم و دوباره یه دکترا دیگه میگیرم و راهم برا پست باز میشه. ( در جهت این بند حتی دو سه تا عکسه سلفی باکلاسه بی روسری هم برا تو سایته شخصیم تو دانشگاهه مربوطه گرفتم و جلو دوربین لبخند ملیح هم زدم)

- احساسه بدبختی بابته اینکه قراره نزدیکه چل سالگیم تازه پاشم برم استارته زندگیمو تو یه مملکت غریب و مایلها!!!! دور از خونواده بزنم و معلوم نیس اونجا بتونم خودم در حد استانداردای اونا برسونم و بتونم دوووم بیارم یا نه

- احساسه خودکشی!

- احساسه نفرت از خود بابته اینکه تو این مدت جیگر اعضای خونواده رو خون کردم

- احساسه اینکه خوبشون کردم که دلشونو خون کردم اصن!

...

به نظرتون چند روز بستری لازمم با این توصیفات؟!!

....

راستی خاله پری هم تشیف عاوردن ( البته 10-15 روز زودتر از موعد! فک کنم به خاطر فوشاره زندگی که این روزا بهم وارد شده هست! ) امروز فمیدم جلسشونم افتیده هفته بعد! تا ببینیم چی میشه دیگه! مرحله عذاداری رو فک کنم رد کردم و رسیدم به مرحله پذیرش!! چاره دیگه ای هم دارم عایا؟!

....

چه خوبه هوا نه؟! خوش بحالش که حالش خوبه  امیدوارم شماها هم احوالاته دلتون خوب و صاف و افتابی باشه همراه با نم نمه های شاده بارونه بهاری

نظرات 9 + ارسال نظر
گردآفرید گردآفرین آفرید آفرین چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 22:45

اینم دوباره نوشتِ نظرِ گُردی: (باشد ک ایندفعه کامل برسد)
دروووود!!!
بنا بـ تشخیص دکترْ آفرین ،(کـ خودِ عزیز تر از جانتون باشم) ،شما ب دلیل درگیری ها و بهم ریختگی های روحی روانی و فکری، دچار این حالات شدید؛ کـ خب ب دلیل وجود این شرایطِ حساس و چـ بسا سختْ مانند، بروز این رفتارها و احساساتِ تناقض آمیز، کاملا طبیعی و عادی هستش. نگران نباشید رفته رفته و بـ مرور، با آروم شدنتون و کنار اومدن با شرایط، این حالات کمتر و کمرنگ تر شده و شما بطور کامل بهبود پیدا میکنید و بـ حالت روحی و رفتاریِ عادی و مناسبتون بر میگردید.
(چون آشنا هستی ویزیتت رایگان؛ برو بسلامت)
پیروز و پایدار باشی

اوهوم حرفاتو قبول دارم دکتر گردی جان مرسی از تشخیصات بجا و ویزیت رایگان

گردآفرید گردآفرین آفرید آفرین چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 22:39

عجب یههنی واقعنی اینجوریه؟ پس بگو چرا تا حالا چندین بار نظرای ک برات گذاشتن کردم، ناقص ثبت میشده. (من فک میکردم ملی خودش نصفه میذاره! ولی باز برام عجیب بود ک خو چرا نصفش میکنه) پس شومام ببخشیند ک اشتباه فک کردم! حال خوب شد اینسری پرسیدماااا

نه بابا آفرین جون نظرا که تو اینجا قابل ادیت کردن نیسن. عاره خوب شد پرسیدی. من خوشال میشم دوسام بیان نظر بدن عسیسم

گردآفرید گردآفرین آفرید آفرین چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 15:43

چرا نظر منو نصفه نیمه گذاشتی

گرد افرین جالبه که برا نظرت جواب هم نوشته بودم ولی ثبت نشده ببخشین !
دوباره مینفیسم: گردی جون نظرت همونقدری اومده. معمولن وختی با گوشی کامنت میزاریم و از شکلکای گوشی استف میکنیم نظر ناقص میرسه. لطفن دوباره برام بنویسش

زهرآ چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 14:01

عزیزم .ایشالا که الان حالت خوبه خوبه. دلم برا اون روزای پر تحرکت تنگ شده

ممنونم زهرا جون خودمم دلم تنگه اون روزاس

گردآفرید گردآفرین آفرید آفرین سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1396 ساعت 00:40

دروووود!!!
بنا بـ تشخیص دکترْ آفرین ،(کـ خودِ عزیز تر از جانتون باشم

بهار دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 ساعت 23:55 http://likespring.blogsky.com

ملی با اختلال شخصیتشم قشنگههههه

قوبونت

باغ نارنگی دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 ساعت 12:42

سلام. اینجا با همکاری یه دانشگاه فرانسوی پست دکترا داره راستی. ببین به کارت میاد؟ من که فعلن سوادم نمیرسه.
http://www.imi.ir/Education/GraduateCourses/SitePages/CourseDetail.aspx?cid=60

سلام مرسی نارنگی جون ولی من برا پست ترجیح میدم خارج از کشور و یه جای درست بگذرونم که یکم بار علمیم بیشتر شه، هر چی که اینجا میتونسیم یاد بگیریم گرفتیم

مرغ آمین دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 ساعت 11:10

سلام ملی جون. ملی جون اگر تو هم مقل من غصه کار داری و دلت از بیکاری گرفته به رییسی رای بده یک نفر که من بهش اعتماد دارم برام تعریف کرده که آقای رییسی خیلی با عرضه است و واقعا می تونه مشکل بیکاری رو حل کنه. البته من فقط پیشنهاد می دم وگرنه تبلیغ نمی کنم و به تو می گم چون تو این مدت که می خونمت فهمیدم که خیلی اهل فکر کردن و تصمیم گرفتن هستی و یه جورایی درد مشترک داریم باهم از نظر اوضاع کار

سلام امین جون. عی بابا ساده نباش امین جون، هررررر کسسسی که بخاد بیاد سر کار اوضاع همینه و ما همچنان جهان سومیم... اصن به رای دادن و اینا فک نمیکنم. فقط برا مسایل گزینشی مجبورم برم پای صندوق !!

ناهید یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت 17:59

منم دچار این اختلال شدم
فقط فرقمون آینه که تو افراد خانواده ات زیادند و تقسیم میشه این دعواها
من فقط یه خواهر دارم و طفلی اون پاتک میخوره

از خودم بدم میاد وقتی اذیتشون میکنم دسته خودم نیس انگار شخصیتم اینجوریه که وختی ناراحتم باس خونوادمم ناراحت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد