ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

روزانه نویسی اردیبهشتانه پنشمبه عانه!

سلام عگوری پگوریا!

امروز صب ساعت 4 و 45 دقه پاشیدم و داشت اذان هم میزد. قبلش یه خوابه ترسناک دیدم. دیدم یکی کلید انداخته در واحدمو باز کنه و منم زنجیره پشت درو ننداخته بودم و نمیدونم چرا تو یه همچین خوابایی هم همیشه قوای جسمی و زبانیم تحلیل میره. تو خواب تا بخواب بجنبم و زنجیره درو بندازم در وا شد و یه خانومی اون سمت بود. حالا هر چی من تلاش میکردم داد بزنم و همسایه ها رو خبر کنم صدام در نمیومد ( طبق معموله خوابای مشابه!) فقط خوبه تو دستم یه لیوان بود که لیوانه رو پرت کردم سمت پله ها که صدای شکستنش همسایه ها رو خبر کنه یا شایدم با این حرکتم خواستم خانومه رو بترسونم ! زنه هم بهش برخورد و شاکی بود که چرا ازش ترسیدم و نیومد تو!  برا الف که تعریف کردم گفدش خب چرا خواستی داد بزنی شاید مهاجم نبوده! منم بش گفدم پ اگه مهاجم نبوده چرا کلید انداخته دره خونه من و میخاسته بیاد تو؟ قانع شد!!

خلاصه نمازمو خونده و دوباره خزیدم زیر پتو. یکم سردم بود لباسمم نازکه و چن روز پیش هم لوله بخاری رو از سولاخه دودکش در اوردم و و سره سولاخه دودکش رو گذاشتم سر جاش . خو از اون بالا سوسک و جک و جونور میوفته تو دودکش و قل میخوره میاد تاااااا داخل بخاریم و از اون تو هم میزنه بیرون و میاد تو خونه! برا همین دیه نمیشه بخاریو روشن کرد گرنه دیشب واقعن خنک بود و لازم بود حداقل یکی دو ساعت بخاری روشن باشه.

صبح هشت و نیم پاشیدم و تا صبونه املتیمو با چای هل و دارچین بخورم و مجازی گردی بکنم شد ده و نیم و بعدم زبانیدم تاااا 2. البته بگم که وسطش یه ساعتی با الف اسکایپیدم. دیگه بهش سعی میکنم زیاد نزنگم! هر وخ خودش گف میرم اسکایپ! تو این مدتی ک از ولایت اومدم روزی دو سه بار بهش میزنگیدم! به نظرم کارم اشتباه بود. اون که مسئوله این نیس منو سر حوصله بیاره!  بقوله خودش فایده ای هم که براش ندارم! پس نباس بهش بزنگم فرت و فرت!

.

برا نهار دو تا کوفته در اوردم از جایخی و نصفه پیاز رو با یکم کره و زردچوبه و فلفل سیاه و پودر زیره سیاه و رب تفت دادم و توش اب ریختم و گذاشتم بجوشه و بعدن تر دو تا کوفته ها رو انداختوندم تو سس. تا کوفته ها بپزن وضومو گرفتم و نمازامو خوندم. هاااا یه چیزی. صب یه فال حافظ گرفتم برا قضیه شغله محبوبم که قراره تا اخره همین هفته تکلیفش تو گروه روشن شه. این اومد:

کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد

یک نکته از این معنی گفتیم و همین باشد

از لعل تو گر یابم انگشتری زنهار

صد ملک سلیمانم در زیر نگین باشد

غمناک نباید بود از طعن حسود ای دل

شاید که چو وابینی خیر تو در این باشد

هر کو نکند فهمی زین کلک خیال انگیز

نقشش به حرام ار خود صورتگر چین باشد

جام می و خون دل هر یک به کسی دادند

در دایره قسمت اوضاع چنین باشد

در کار گلاب و گل حکم ازلی این بود

کاین شاهد بازاری وان پرده نشین باشد

آن نیست که حافظ را رندی بشد از خاطر

کاین سابقه پیشین تا روز پسین باشد

.

نمیدونم خوبه یا بد! یکم از مصرع اولش انرژی منفی گرفتم. البته کلیتش ظاهرا  داره میگه که باید تسلیمه قسمتمون بشیم! البته برداشتم اینه. و اینکه رای و نظرحسودان چه بسا که منجر به خیر و صلاحه من بشه! من سه چهار باری که فال حافظ تو شرایط حساس گرفتم خیلی پیش بینی هاش درست از عاب در اومد! نمیدونم.

نمازمو خوندم و کوفتمو همراه با پیاز و ترشیه غوره و نون سنگک زدم و الان هم دارم میعاپم براتون. یکم نت گردی میکنم و میخوابم و بعدن ترش عصری میشینم پای کارای علمیم. امروز زبانه بسه.

.

چند تا کانال تلگرام پیدا کردم از رو اینستاگرام. وسایل فانتزی خونه میفروشن. ظرفای خوشگل و فانتزی و ... خیلی دوسشون دارم. اگه شغل مطلوبمو گیر بیارم واحدو میچینم  و خوشگلش میکنم با وسایله اونطوری. دیروز عصر هم کلی نشستم نقشه کشیدم برا چیدمانه واحد 40 متریم! خوشگل میشه اگه که بشه!

.

امیدوارم اخر هفته خوبی داشته باشین دوستای مجازیم. دوسه تون دارم ...یه عالمه عخش و انرژی مثبت تخدیم به شما در این عصر بهاری

نظرات 6 + ارسال نظر
گردآفرید شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 16:42

ڢرستادیدمــ . رسیدݩ شد ¿ دریافتیدے ‌¿

بله

گردآفرید شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 01:37

درود. ملی لطفا اگر امکانش هست ادرس ایمیلتو همینجا برام مینوسیی، ک من ببینم و بفهمم اوضاع از چ قراره و مشکل چیه؟ (‌علبته اگر توی اینجا مشکلی برات نیست) مرسی

سلام
اینم میشه! برام ی ایمیل بزن تا ادرست بیوفته!
Meli.mahtabi@gmail.com

گردآفرید جمعه 8 اردیبهشت 1396 ساعت 20:00

رمز برام نیمده. (؟!؟)

پس ادرس ایمیلتو درست ننوشتی. در ضمت trash رو هم چک کن. چون من ادرسی که بادی رو کپی کردم و ارسال هم شد و پیام خطا هم نداد

گردآفرید جمعه 8 اردیبهشت 1396 ساعت 02:42

شلاملیکم! - ایشالا خوابت خیر باشه(بی‌بی میگه هر خوابی ک دیدین بگین خیره..) . - خوشبحالت ملی ک میگی هوا اینقد خوب و خنکه؛ اینجا ک بدون کولر ادم هلااااک میشه، مدام روشنه. - چه شعر قشنگ و فال بامعنی ای؛ ب نظر من ک تعبیر و منظورش خیلی خوبه. - اجی میشه لطفا رمز رو ب منم بدی؟(سپاسگزارم) - روز و روزگارت خوش.

سلام . ایشالا که خیره. عاخ عاخ نگو از مناطق گرم که الان یواش یواش میرن که بشن تنور نونوایی! جدی؟ اره شعره باحالی اومد
رمزو فرستادم. بعد اونوخ اون سه تا w چیه اوله ادرست؟! حواست نیستا روزگار شما هم بکام

محمد الف پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 20:38 http://parandnilgoon

0این خواجه حافظ عجب اعجوبه ای هااا.چقد قشنگ بهت حال داده این رندی که تو کلامت موج میزنه خواجه حافظ شیرازی رو هم به وجد آورده
آن نیست که حافظ را رندی بشد از خاطر ! کافیه به جای حافظ بذاری ((ملی )) تا اوضاع دست بیاد
شاد و کامروا بمانی همیشه

سلام مرسیراستی رمزو ارسال کردم براتون. اسم پسته مربوطه هم فک کنم این بود: وختی ملی کوچک بود! توی لیست کامل عناوین یادداشتها بگردین پیداش میکنین
بهدن نوشت: برا راحتیتون لینکشو میزارم:
http://melijoon.blogsky.com/1395/10/15/post-145/وختی-ملی-کوچک-بود
بقیه پست رمزدارا هم رمزشون همینه

NJ پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 16:02 http://njs.blogsky.com

توام آخر هفته خوبی داشته باشی

ممنونم ان.جی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد