ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

و از نشانه های کوچمون!

سلام

تمام سه چهار روز اخیر رو با این اصوات سر کردم: صدای جیغ و ویغ زناشوییه غرغرو ( معرف حضور که هس؟ گربه خانومه یه چشمه محلمون!) و صدای داد و بیدادای یهویی و از ته دل و گاهن رکیک دیوونه محلمون ( قبلن در موردش گفده بودم!)

ینی این دو تا امضای کوچمونن! دیوونه ای که ساعتی یه بار از سر کوچه میره تا تهش فریادزنان و تو کوچه پشتی هم غرغرو داره با پسرای مختلف جفت گیری مینمویه و  همزمان اه و ناله مینمویه ....بنمویه ما که بخیل نیسیم فغط من یکم نگرانشم....یادتونه قبله عید طرفای فک کنم دی یا بهمن بود که گفدم داره ناله های جانسوز در میکنه و یحتمل فحل شده؟خب با توجه به خاک بر سری هایی که من شاهدش بودم الان باس حامله میبود ولی نیست! و همچنان دمباله امور خاک بر سریه....خلاصه نمیدونم دیه ...خدا جفتشونو شفا بده! هم دیوونه هه رو و هم غرغر جونو

نظرات 3 + ارسال نظر
گردآفرید چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 23:29

آخی طفلکی..ادم اینجور ادما رو میبینه ناراحت میشه،دلش میسوزه. خدا کمکشون کنه

اوهوم

محمد الف چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 21:38 http://parandnilgoon

سلام دکترجووونم ملی خوش بیان! نه بخدا من رمز ندارم تا حالا چیزی رمزدار ازت نخوندم .برام ایمیل کن مستفیض بشم

سلام اقای الف عزیز. چشم تا شب ایمیل میکنم حتمننن

گردآفرید چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 13:25

ملی دیوونه کیه؟‌چیه؟ من نمیشناسمش

تو محلمون یه دیوونه داریم که بطور میانگین در روز دو الی سه مرتبه از کوچمون رد میشه. تند تند هم راه میره. بعد ساکته، ساکته ، ساکته .... یهوووو از ته اعماقه وجودش نعره میکشه و یه چیزی میگه حالا حسب حالش میتونه فحش ناموسی به شخص سوم شخص باشه یا تهدید اوشون یا بحث و تبادل نظر در زمینه مسایل دیگه باشه خدایا منو ببخش وای نشونه بارزه کوچمون اوشونه خو! خدا کمکش کنه طفلک معلومه روزگار خیلی بهش فشار اورده که به این روز افتاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد