ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

فردا عیده و من عیدی میخام!

الان یادم اومد که یادم رفته سره نمازه نیمساعت قبلم از صاحبه عیده فردا عیدی بخام! یادم باشه بین نماز مغرب و عشام ازش بخام.

الان یه موزیکه بی کلامه باحال داره مینوازه، اینجا هوا ابری و در واقع یکم گرفتس و من خوابه عصرگاهانمو رفتم و پاشدم و یه دوشه فوری گرفتم و زیر دوش یهو اشک افشانی کردم -جدیدن این شکلی شدم یهویی اشکفشانی میشه!-  و بعدن ترش نمازمو خوندمو یه دسره هیجان انگیز برا خودم درست کردم و خوردمش. سه نفر رو به دو تا کانال تلگرامی دعوت کردم و بهشون گفتم که کانالای باحالین. یکیش کاناله هویچه بنفشه که انصافا نوشته هاش مث آفرینش می مونه...کوتاه و تاثیرگذار...البته بهتره بگم که هوش فوق العاده ای داره در گزینش بهترین تکه ها از متنها و سرسبدترین قافیه ها از اشعار! .... خلاصه که حالام نشستم و دارم براتون می عاپم.

.

دیروز یه برنامه رو وایت بردم نوشتم و امید انه طبقش پیش برم. اگر موشکلی پیش نیاد انشالا تا اخره خرداد همه مقالاته تزم اماده سابمیت یا ارسال به ادیتور خواهد بود. از هفته بعد میخام رزوممو بگیرم دستم و برم چند دانشگاه و مرکز تحقیقاتی سر بزنم. حتی اگر در اوج ناامیدی گروه هم باهام موافقت کنه تازه خطره رد شدن از سمت دانشگاه هست پس بهتره جاهای دیگه هم اقدام کنم. تا یه عیاری دستم بیاد. ولایتو هم نمیدونم کی برم سر بزنم. باس ببینم اوضاع بقیه دانشگاه ها و  مراکز چه جوریاس برا کار.

.

امروز یه جلسه ای با کارشناسه مجله ای که معاون اموزشی یه پروژه ازشونو سپرده بهم داشتیم. ینی قرار بود داشته باشیم ساعت یک ظهر. از 11 و نیم برخیزون کردم و ارایش و پیرایش و مقنعمو که میخاسم سرم کنم اس ام اس داد معاون که نیا جلسه کنسله. خب قبلشم میخاسم برم دان و دو سه نفری رو ببینم . دیگه دان رو رفتم و از اونجام رفتم انقلاب و از یه عطاری که همیشه خرید میکنم زردچوبه و فلفل قرمز و سیاه و پودر زیره سیاه و دونه هل خریدم. دونه هل رو میزیم با شاخ دارچین تو چای. شاخ دارچین از خونه عاوردم! داروخونه هم رفتم و یه پن و دو تا مسواک یکی سفت و یکی متوسط و یه رنگ مو هم خریدم. برای بار دوم که اون روزی موهامو رنگ کردم باز سفیداش رنگ نگرفت. فهمیدم از شمارشه. نباس 6 میگرفتم! خب توی ژورنال قهوه ایه تیره بود! خلاصه که یه رنگ موی تیره شماره 3 ورداشتم که امیدوارم پرکلاغی از اب درنیاد این دفه هم درسته سه هست ولی خب تجربه نشون داده که رنگ مو رو کله من دو درجه روشن تر از عاب در میاد!! البته رو موهای سفیدم!

از اونجام برگشتنی یه لوله باز کن خریدم از اینا که ماسماسکیه مدلشون و مکشی هستن! میگم اینا چه جوره قضیش؟ انقدری باس فشار فشار بدی تا اشغالای تو راه اب بیان بیرون؟! چون من سه چهار بار مکوندمش! ( عمله فشار اوردن رو راه اب باز کن ! فعلش چی میشه؟!) ولی چون صداهای قل قل شنیدم دیه ترسیدم ! بعدن که ابو بازیدم دیدم اب سنگین تر از قبل داره میره تو راه اب! ینی بدتر شد.

بعد از پلاسکو هم رفتم نون سنگک گرفتم و چاغاله بادوم و موز و یه بستنی و یه کیک شکلاتی از این کارخونه ایا! فردا یحتمل خورش چاغاله بادم میپزونم ! میشه بجا جعفری توش شوید و نعنا بریزم؟! خو جعفری ندارم

.

انگار داره طوفان میشه! من برم دیگه

نمیدونم چرا ولی یه حس خوبی دارم که فردا عیده! گفتم که گفته باشم که نگفته نرم!

دسر هیجان انگیزم این بود: یکم از کیکه رو له کردم کف فنجون. روش رو قطعاته موز ریختم و روشم بستنی ریختم! خوشمزه بود.

برم یکم موزیک بگوشم و بعدم کارای علمی بکنم...عیدتون مبارک و به خدا میسپرمتون...برا هم دعا کنیم دعا خوبه :))))

نظرات 4 + ارسال نظر
شبدر چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 06:15

سلام و ارادت ملی خانم !

سلام شبدر عزیز

گردآفرید سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 02:02

سلامـ *ملے گلے* . خوٖووفے؟ (ایشالا همیشہ خوبـــ باشے)
عیدتــ موبـــــــــــــــــــــــآااارڪــ

سلامممم به به چه خط زیبائی ممنونم عیده تو هم موبارک گردآفریده جان

NJ سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 00:00 http://njs.blogsky.com

فرمتشو عوض کردم ولی صداش خراب شد
با گوشی ریکورد کردم تبدیلش میکنم خراب میشه

ان جی جون کلا صفحه رو اصن باز نمیکنه بحثه فرمتش نی

پیشی دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 ساعت 23:55

امیدوارم همه عیدیمون رو بگیرم... اول از همه تو ملی جونم

ایشالا ایشالا قربونت پیشی جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد