ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

فک کردم میمیرم قطعن!

سلام 

دیشب بعد حموم برا اینکه حواسم پرت شه یه فیلمی دیدم، کمدی بود خواستم حواسم پرت شه... شب طرفای ١٢ که سرمو گذاشتم رو بالش تازه فمیدم که چه سردردی دارم! کل جمجمم بعلاوه فک بالای صورتم و پس سرم وحشتناک درد میکرد و حتی حالت تهوع هم یکم داشتم ، نمیدونم کی خوابم برد ولی تا خوابم ببره همش میترسیدم سکته مغزی ای چیزی بکنم! احساس میکردم فشار سرم خیلی زیاده، قبلشم دو تا بروفن خوردم و اصن اثر نمیکرد! ولی خوشبختانه خوابم برده بود و صب زنده از خاب بیدار شدم! الانم حس و حالم گریولیه ولی جلو خودمو با هر بدبختی میگیرم که تا شنبه بتونم با سر و وضع غیر پوفی برم و باهاشون صوبت کنم. حرفامو باس یادداش کنم یادم نره. چمدونامو تقریبن بستم و تا تونستم اذوقه ورداشتم! لوبیا و نخود و عدس و نون ! و میوه و برنج و  اجیل و گردو! اگه اونجا رام ندن و دانشکاه ولایت مجددن قبولم کنن همشو تا یه ماه دیگه بایس برگردونم اینجا! نمیدونم قراره چی بشه واقعن و حتی حدس هم نمیتونم بزنم که اخره بهار دقیقن قراره کجا باشم! از اینکه دارم ب مهاجرت فک میکنم دلم میگیره و اشک میاد ب چشمم همراه با یه عااالمه ترس از ناشناخته ها! ولی عب نداره همه چی درست میشه 

.

صب داشتم فک میکردم وقایع زندگی ، بزرگو کوچیکش، تلخ و شیرینش، همه دونه دونه ، هر کدوم یه تیکه از پازل زندگیه ماست. اینکه هر تیکش و در واقع هر کدوم از این وقایع چقدر بزرگه، چه شکلیه و چه رنگیه اصن مهم نیس ! مهم اون تصویر نهاییه،  که نتیجه تمام تیکه های پازلی هس که در کنار هم چیده میشن... شاید برخی از این تیکه ها زشت و بی معنی و بی مفهوم باشن ولی اون تصویر نهایی قطعا یه تصویر مفهوم و منطقی و درست خواهد داشت. از خدا میخام که تصویر نهایی پازل زندگیه هممون یه تصویر زیبا باشه پر از رنگ و نور و قشنگی ... و با معنی .... آمین

نظرات 6 + ارسال نظر
ملیله شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 23:17

سلام عزیزم
به آینده ات امیدوارم همیشه بهترین راه جلوی پای آدم قرار میگیره .
شاید بودن در کنار خانواده ات خیلی بهتر باشه به این فکر کن که نسبت به شهری که توش بزرگ شدی هم تعهداتی داری و همه جا میشه رشد کرد و اثرگذار بود

سلام ملیله جون ... ممنونم ازت شاید، شاید خیریتی در همه این اتفاقات نهفته است. توکل بر خدا

محمد الف شنبه 26 فروردین 1396 ساعت 21:56 http://parandnilgoon

من یه چیزی از قول حافظ بهت میگم :
در طریقت هر چه پیش سالک (ملی)آید خیر اوست
در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست !

ملی که جای خود دارد
بهترین ها در راهند باورکن

ممنونم از شعر زیبات اقای الف عزیز امیدم به خداست

شیدا جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 19:00

ملی ناراحت‌ نمیشم اگه انتخابت نکنن .. ناراحت میشم برای اون دانشگاه و دانشجو هاش، که انقدر کادر ضعیفی دارن که تو رو با این دیدگاه ها قبول نکردن :))
مهم نیست ، واقعا مهم نیست :))
آرزو میکنم اتفاقی برات بیوفته که زندگی شاد تری داشته باشی ، چ تو تهران چ تو ولایت و چه خارج از ایران
خودت و رها کن و بسپار ب کائنات قطعا تو رو توی بهترین جای ممکن قرار میدن!

شیدا جون ممنونم ازت و این نظر لطفته مرسی ار ارزوی قشنگی که برام کردی امیدوارم همینی که گفتی بشه... هنوز تو وبلاگت نمینویسی؟ ادرستو لطفا دوباره برام بزار اگه جدیدا اپ کردی

ندا پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 23:28

الهی آمین

پیشی پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 22:09

انشاالله که اوضاع مرتب میشه عزیزدلم...
مراقب خودت باش... هیچی سلامتی نمیشه گلم

ایشالا... عاره پیشی جونم راس میگی سلامتی بالاترین نعمته ... ممنونم ازت

بهار پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 17:56 http://likespring.blogsky.com

ملییییییییی گریه نکنیااااااا
عزیزم چقدر قشنگ نوشتی که تلاشتو میکنی واسه رسیدن به هدفت ولی در نهایت همه چیو میسپاری به خدا و ازش میخوای هر چی صلاحته بشه.آفرین واقعا...گفتن این حرفها در این شرایط سخته
خودت همه چیو نوشتی...مهم تصویر نهاییه پازله...دقیقا همینه که ما نمیدونیم چی برامون بهتره.تنها دعایی که میتونم بکنم اینه که خدا هر چی برات بهترینه و شایسته تمام زحماتت هستش رو بهت عطا کنه.که بی شک تو لایق بهترینها هستی.
ازت خیلی چیزای خوب خوب یاد میگیرم .خوشحالم که دوست با شخصیتی مثل تو دارم.

بهار دسته خودم نیس ولی سعیمو میکنم محکم باشم ... اگه توکل بر خدا نباشه واقعا تحمل شرایط سختی امکان پذیر نیس . ممنونم ازت که هستی دوستم و مرسی بابت دعای خوبت . خوبی از خودته که منو خوب میبینی بهار جونم قربونت برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد