ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

اخرین شب یک هزار و سیصد و نود و پنج

سلامن علیکم

ملی اینجا نشسته و امادس که خروس جونه کاکل زریه ١٣٩٦ رو در بقله خود بفشاااره  :)))) ولی نه الان اماده نیسم ! خروس جون برو فردا حوالیه ساعت ١٢ اینا بیا که تر و تمیس و حموم رفته باشمم حسابی بچلونمتتتتتت خخخخخخخخ... یاده بچگیام افتادم! من یه بچه جوجه باز بودم!! اوله تابستون بعده امتحانا چن فقره جوجه میخریدم و براشون مادری میکردم  تا اخره تابسون! اغلب مرغ از اب در میومدن ، ی بار یکیشون خروس از عاب در اومد که اسمشو گذاشته بودم جیلی! عخییییی  بچگی کجایی که یادت بخیر! 

.

سال نود و پنج خدارو شکر سال خوبی بود برا من. استرس و تنش زیاد داشت برام !  شنیدنه خبرای بد اجتماعی و خبر مرگهای یهوییی توش زیاد بود ولی خب از نظر شخصی برا من سال بدی نبود خدارو شکر.  امیدوارم نود و شش هم سال خوب و پرباری باشه.

.

اغا من همه تشکرامو توی پسته ملیه ٣٥ ساله از خداوند باری تعالی انجام دادم دیگه حرفی برا گفتن ندارم ! عی باباو! امسال میخام برا همههههه تبریک عید بفرسم ، یادمه عید ٩٥ اینکارو نکردم! انگیزه تبریک گویی نداشتم!! امسال میخام دخدره خوش اخلاغی باشم و به همه تبریک بگم. تخم مرغامم در حال ابپز شدنن! سه تاشو با پوسته پیاز رنگ کردم و پنج تا هم گذاشتم ابپز شه ک با رنگ خوراکی و گوش پاک کن رنگشون کنم! الان که سر زدم یکیش شکسته بود :/  عب نداره! صب  میرنگمشون الان خستمه!  سفره هفسینمم پهنیدم! مث بارسال که تم سفال داشت خوشگل نشده ولی خب بدک هم نیس ! 

عصری با خاهری رفتیم پی سمنو ، هیچ جا نداش! ی جا ی سوپری گذاشته بود که مجبور شدیم بگیریم، حالا قیافش یکم شبیه سمنو هس ولی مزش هیچ ارتباطی به سمنو نداره! واللا! البته خوشبختانه دو تا ظرف سمنو از این کارخونه ایا هم خریدیم ک اونا خوشمزن! 

.

انقدر بدنم خسته و کوفتس انگار بلانسبت خر لگدم کرده! از صب در حال بشور بساب و بخر ببر بودم! شامه اخر سالی هم جاتون سبز خورش مسما بادمجون پختیدم که عالی شد . برا نهار فردام  دو تا ماهی گذاشتم یخ زدایی شه. صب که پاشدم اول اونا رو سرخ میکنم و ظرفای بو ماهی گرفته رو میشورم و برنج میخیسونم برا سبزی پلو و میپرم حموم! البته اگه وسطی و بزرگه بزارن! همیشه سر حمومه اخر سال دعواس تو این خونه :/// عاخره سالی هر کی میره اون تو دیگه دوس نداره بیاد بیرون(منظورم ب اون دو تاس من که در هر صورت ٤٠ دقه بیشتر طول نخاهد کشید حمومم) 

.

دیگه چی بگم؟! هممممم؟!؟ هیچی دیه! دوست جانهای مجازی از خدا برا همتون اوله اول تنه سالم میخام از خدا برا سال جدید... سلامتی باشه ، بقیه چیزا بدست میاد ، نیومدم طوری نی!! مهم سلامتیه! دوم دلتون شاد باشه الاهی... بی بهونه و با بهونه! بچه ها جون حس خوب و حس شادی دسته خودمونه بخدا... اگر خودمون بخایم میتونیم خودمونو خوشبخت ترین ادمه روی زمین بدونیم یا بالعکس ! حس شادیه بی بهونه رو خودمون باس تو دل خودمون بکاریم. از خدا میخام که نیرو و توانه بی بهونه شاد زیستن رو به همه دوستام بده ( بمن یه نموره داده!!! ملی خوشاااااله بی بهونه رو که دیدین یه وقتایی؟!؟ ) الاهی به حقه این اخرین شبه سال ، اراده تلاش برای زندگیه بهتر تو وجوده همه دوستام بیشتر و بیشتر شه! الاهی امین! 

.

راستیا امروز روزه مادر بود... در واقع روز زن! ما که کادوهامونو دادیم به مامی و خوشش هم اومد! فقط ی چی بگم؟!؟ امسال الف نه بهم تبریک تولد گف نه تبریک روزه زن! تولدمه یادش رفته بود! البته تولده اوشون هم سه روز قبل دفاعه من بود ک منم فراموش کرده بودم بهش بتبریکم! البته من دلیلم موجه بود ولی الف!!!!

تازه چن روز پیش تکست داده که عاشقمه! میگه عاشقت شدم !!!! به حقه چیزای ندیده و نشنیده!! این چه مدلشه دیگه؟!؟! این مدل عاشقی به درده عمه خدابیامرزه منم نمیخوره چه برسه به خودم!  ینی ها! منتظرم ی بار دیگه حرفه عشق و عاشقی بزنه! با کله میرم تو دهنش! مرتیکه! فک کرده الکیه! مفت مفت بگه عاشقم منم خر بشم و تمام! فک کردی الف خان!  هر کسی طااوووس ( همون ملی!!) خواهد جوره هندوستان کشد!! بعله! 

عاشق مدل الف خان هم از  بخته وامونده من بوده دیگه، تقصیره کسی نی! واللا!

.

خو دیه من خستمه! پاشم بخابم که صب کلی کار دارم. همه شما رم تا سال بعد ب خدای بزرگ میسپارم. 

حواسم هس یکی دو تاتون ک همیشه بودین نیسین! امیدوارم خوش باشین و خدای نکرده مشکلی براتون پیش نیومده باشه...

 میبوسمتون و مراقبه خوبیهاتون باشین دوستانه جان... قربانه شما... امضا  .... موعااااااچ !..... ملی جونتون! 

نظرات 5 + ارسال نظر
پیشی جمعه 4 فروردین 1396 ساعت 17:49

سلام ملی جونی با تاخیر سال نوت مبارک...
انشاالله به هرچی که میخوای و صلاحت هست امسال برسی عشقممممم
به به عشق و عاشقی تون مبارک

سلام پیشی جونه مهربونم عید تو هم مبارک و صد سال به از این سالها تو هم ایشالا ب هر چی میخای برسی عشق و عاشقی بخوره تو سرم

فائزه سه‌شنبه 1 فروردین 1396 ساعت 09:38

سلام عزیزم
سال نو مبارک
امیدوارم سال جدید براتون سراسر موفقیت و شادی و سلامتی باشه

سلام فائزه جون سال نوی شمام مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشی

بهار دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت 15:09 http://likespring.blogsky.com

تق تق فشفشه...اواااا چارشنبه سوری نیست که ...عیده...ببقشید از اول...
تق تق صابخونه مهمون نمیخوای؟اومدم عید دیدنی...ماچ ماچ...عیدت مبارک خانوم گل...الهی که سال خوبی کنار عزیزانت داشته باشی پر از عشق و برکت و سلامتی

تق و تق و تق فشفشهههههه خخخخخخ به به بهار جونم اووووومده عید دیدینی مرسی گلممممم الان میام بقیشو تو خونه خودت میگمممم

س دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت 11:10

ملی عزیز سال نو مبارک ان شاءالله به همه آرزوهات برسی. دست گلت هم درد نکنه بابت خونه تکونی و شام شب عید... خسته نباشی خانم دکتر هنرمند.

سلام سین عزیز سال نوی شمام مبارک ... بزار ماچت کنم ایشالا که به بهترین حالت سال رو شروع کنی و بهترین اوقات در انتظارت باشه

بهار دوشنبه 30 اسفند 1395 ساعت 00:19 http://likespring.blogsky.com

سلووووم به دختر گل...جات خالی من تازه از حموم اومدم بیرون.یکی دو تا کار کوشولو مونده که باید انجام بدم.
الهی که سال جدید برات سالی پر از دلخوشی و سلامتی و شادی باشه عزیزم.
مراقب خودت باش...راستی روزتم مبارک...هم روز خودت هم مامان جونت هم آبجیا

سلام سلام بهار جوووون بپررررر بقلم که عید شد قوربونت روزه زن بر تو غیور زنه بهاری و مامانیه بهار جون هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد