ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

با هم بگوشیم :)))

اینو بگوشید غشنگه خخخخخخ :)))))

نمیدونم کجا اینو خوندم یا شنیدم که شهرام شب پره صدای عجیبی داره! بیشتره ترانه هاشو هم وقتی شادی و میشنوی ب دلت میشینه و هم وقتی غمگینی و میشنوی بهت میچسبه! ینی ی ترانه خاص در هر دو حالت جواب میده! 

ببقشین دیه فغط لینکشو گذاشم! 


لینک نشد بدم! ایناهاش ادرسش ://

http://mynextaraneh.com/دانلود-آهنگ-خونه-عشق-از-شهرام-شب-پره/


نظرات 4 + ارسال نظر
روشناا چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت 00:38

ملی جون با اجازت میخواستم در جواب بهار جون یه چیز بگم؛ من خودم ترک نیستم ولی این رسمو ک بهارجون گفته من تو اینستاگرام دیدم چن نفر پست گذاشته بودن مال ترکهای زنجانه، اینجوریه ک پوست پیازو دور تخم مرغ میذارن و دورش نخ میپیچن، بعد میذارن لای پلو ک داره دم میکشه، بعد ک رنگ گرفت بخاطر اون نخای دورش نقش و نگار میفته رو پوسته، ک هرکس اون نقشای رو تخم مرغشو خودش تفسیر میکنه و ب اصطلاح میشه فالِش. هرچند این رسمو تو چهارشنبه سوری انجام میدن و الانم تموم شده، ولی در کل واسم خیلی جالب بود.

وااااای چه باحاااال . خیلی جالب بود من نشنیده بودم تا حالا... مرسی که گفدی و یادمون دادی بهااااار بیاااااا بیااااااااااااااااا بیااااااااااااااااااااااااااا

بهار یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 19:17 http://likespring.blogsky.com

ملییییییییییییی تو که عین ما ترکی شما رسمتونه شب چارشنبه سوری تخم مرغ بپیچید تو پوست پیاز و بذارید تو پلو که با بخارش بپزه و رنگ بده به تخم مرغ؟بعد این میشه فال یه سال نفری که به تخم مرغ رو به نیت اون گذاشتن.
ما نداریم این رسمو.یکی از دوستام میگفت ترکای اونورا دارن.گفتم بپرسم ازت ببینم شما دارید بهم یاد بدی؟

این دیگه چی چی بود؟ وای خدا با چه ذوقی هم میپرسهبهار جونی من اینو نشنیدم تا حالا ولی خودمون تخم مرغ رو این طوری رنگ میکنیم که مثلا پوسته هفت هشت تا پیاز قرمز( منظورم اون پوستای خشکشه هااااا) با اب میزاریم رو اجاق با حرارت متوسط و تخم ها رو هم میریزیم توش و دو ساعت اینا که توش بجوشن با پوست پیاز قشششششنگ رنگ میشن. خیلی هم خوشگل میشه. ممکنه حتی تایم کمتری هم ببره مثلا میتونی سر چل دقه رنگ تخم مرغو چک کنی ممکنه گرفته باشه

بهار شنبه 21 اسفند 1395 ساعت 00:31 http://likespring.blogsky.com

منم دانلودیدم .خیلی قشنگ بود
شبپره رو دوست دارم.انرژی مثبت میده با تمام بیخیالی که داره

نوشه جون اهنگش بهار جون

مرغ آمین پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 13:11

شهرام شپره رو دوست دارم وقتی آهنگاشو گوش می دی حس می کنی هنوز هم همه چیز مرتبه تو زندگی و زندگی هنوز قشنگیاشو داره

خخخخخ یه جورایی اگزکتلی البته صداش اندوهناکم هستاااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد