ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

گمشده!

لعنت به دله سیاهه شیطون 

دقیقا یک ساعت و نیمه که دارم بین فایلام توی یه فلش فینگیلی دمباله فایل اکسلی میگردم که یه ده روز پیش ساختمش...دقیقا از ساعت 3 دمبالشم و الان تو یه فولدر نامربوط پیداش کردم!

هیچی همین!

اومدم ثبتش کنم که جهانی شه!

نظرات 2 + ارسال نظر
minla دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 17:48

ها ها ها

برای من همیشه این حالت وقتی اتفاق میفته که خیلی عجله دارم

تازه یه دفه بعد کلی گشتن یادم اومد که اصن یه دفعه یه جای دیگه گذاشتمش که اگه بهش احتیاج داشتم زیاد دنبالش نگردم
فک کن
همیشه مرتب سازی بدتر عمل میکنه برای من حداقل

وای چه بد
ببین دقیقن ! ینی از همون اول باس یه ترتیبه درست برا طبقه بندی فایلا باشه و وختی بعدها ادم میخاد اینا رو مرتب کنه قاطی پاتی میشن

بهار دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 00:24 http://likespring.blogsky.com

وای وای ...برای منم زیاد پیش اومده.اصلا انگار با ادم قایم موشک بازی میکنه لامصب

وای بهار ینی حالت تهوع بهم دس داد ازبس دمبالش گشتم ایشششش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد