ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

سردرد :(

سلام

ملی داره با سردرد براتون مینبیسه

چون از ساعت هشت و نیم تا 12 و نیم نشسته پای صحبت مدرسای کارگاه. سه جلسه بود پشت سر هم امروز. اولی و دومی که مدرسش خارجکیه خوب بود هر چند که من نزدیک به شاید سی چهل مرتبه خمیازه کشیدم! خابالو بودم. فک کنم دلیلش اینه که دیروز زیاد تو نت ولو بودم و فیلم و کلیپ و اینا زیاد دیدم. با وجودیکه شب 12 خابیدم ولی بازم صبحش خابالو بودم. جلسه سومی ولی مدرسش ایرونی بود و خب فقط زر زر کرد

.

صب ساعت شش و چل و پنج بیداریدم. رخت اویزمو دیروز اوردم داخل . تو بالکنه خب. زیرشم مشمبا پهنیدم و دو دست مانتو شلوارمو پهن کردم روش خشک شه و بقیه یه تشت لباسایی که شسته بودمو همونجور گذاشته بودم بمونه تا اینا خشک شن. خلاصه صب اول لباسامو پهنیدم. بعدم صبونه نون پنیر خوردم با گوجه و خیار و فلفل دلمه. بعدم اومدم دان و بعدن ترشم کارگاه.

.

دیروز ادیتور مقالم ، پس داد مقالمو و امروز سیصد ریختم به حسابش. یه مقاله دیگه هم دادم برا ترجمه که اونم بابتش سیصد و هشتاد تومن دادم الان.  تازه سه تا دیگه مقاله هم باس هزینه ادیت بدم...باس دکتر تاییدشون کنه بعد. میدم بابا ....بیاد تاییدشون کنه .... دندم نرم میدممممم نمیاد کهههههههههه....

.

بعده کارگاه اومدم سایت و وسایلمو گذاشتم کنار یکی از کیسها و جا گرفتم! جای خودمو دیر که میام میگیرن! دو دل بودم برم خونه بعد نهار یا نه. اخه سردرد دارم. ولی تصمیم گرفدم بشینم. برم خونه زیاد کارایی نخاهم داشت. رفدم نهارمو خوردم . فسنجون بود جاتون سبز. خلی خشمزه میپزن خورشتاشونو. برنجشو یه کفگیر ریخت عوضش دو تا کف دست نون لواش ماشینی هم باهاش خوردم. حال میده چلو خورش با نون لواش  بلافاصله بعدشم اومدم نصف دونه های بای خوردم با قرصه پرفکتایلم...اشتبا کردم میدونم.

.

راستی دیروز موهامو ریشه گیری کردم قبل حموم. خوب شده راضیم. بعد حمومم یه روژه جیغه صورتی زدم و نشستم موهامو اتو کشیدم و خوکشل شدم  دو تا چش میخاس برا تماشا  زنگیدم الف بیاد تماشا که اونم بر نداش  دیه خودم خودمو تماشا کردم و یکمم حرکاته موزون در کردم تا حالم بهترتر شه. خیلی وخ بود نرسخیده بودم! 

.

کارد بخوره به این شکم دلم میخاد عصرونه پفک بخورم یا چیپس! یا یه پیراشکیه داغ گنده با چای! یا نه یه کیک شوکولاتیه گنده یا چیز کیک با چای! حالا ببینم کدوم نقشه شومو عملیش میکنم! بیسکویییته توک هم خوبه ها....اوفففف با اون دون دونای نمکیه شورش...عسیسممم...

.

نشستم سر یکی از مقاله ها ببینم میتونم به جاییش برسونم یا نه. بحثش مونده و مقدمشم باس بشینم میزون کنم. ایشالا امروز بخش اعظمش تموم شه. اگه بتونم دووم بیارم تا هشت البته!

.

بریده بریده نوشتم میدونم....ببقشین دیه. ایشالا شما هفته رو بهتر از من شرو کرده باشین و خیلی عالی پیش ببرین. قوبونه همتون...امضاء....ملی جونه تون

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد الف یکشنبه 10 بهمن 1395 ساعت 15:17 http://parandnilgoon.

سلام بر ملی مهربون. اینا که مینویسی همه ش عشقه! من با خوند ن اینا شاد میشم با این نثر منحصر به فرد اعلا آورییییییییییین(به سبک خودت بخونش)

سلام بر اقای الفه خوش زبون خوشالم ک نوشته هام شادتون میکنه و خوشالترم ک سر میزنین بهم

مرغ آمین یکشنبه 10 بهمن 1395 ساعت 14:37

ملی جون من با همون یاد و خاطره اش هم اونقدر حال می کنم که فکر کنم دچار اضافه وزن بشم!

ینی فانتاسایز کردنشم چاق کنندس؟!؟ عب نداره یاد و خاطرشو گرامی بدار دخدرم

minla یکشنبه 10 بهمن 1395 ساعت 12:01

به به ملی خوجمل می شود!
اوووه نگا نگا چه قری اومده اون وسط

آقا خوبه برای عید یه رنگ مشتی بزنیم به موها !
هوس کردم اساسی !!

جلوی من حرف از پیراشگی گنده و کیک شوکولاتی نزن خب

قرقرقرقرررررررر
بزنیم! من که قهوه ای متوسطه رنگم ... مدیا ... میدمش خاهر بزرگه بزاره برام تو هم بزنننن
عاخ عاخ عاخ پیراشکیییی عوخ عوخ عوخ وای وای وای ووی ووی ووی

مرغ آمین یکشنبه 10 بهمن 1395 ساعت 10:45

وای اره ملی منم عصرا دیوونه وار پیراشکی داغ با چای هوس می کنم! ولی خوب نیست که بخورم!!!!

نه خوب نیس نخور فغط یاد و خاطرشو زنده بزار مث من

بهار شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 17:26 http://likespring.blogsky.com

عزیزم خسته نباشییی
نقشه های شومت خیلی نخشه های خوفی هستنیکیشو عملی کن.بهار در نقش دوست ناباب
ریشه گیری موهات هم مبارک....خانوم دکتر همیشه خوکشلهههه...زودی یه جفت چشم عاشق بیاد عاشقانه نگاش کنه ایشالااااااا

زنده باشیییی
همی الان از عملی کردنش برگشتم ، یه چیه هیجان انگیز خوردم با شیر داغ اخرشم کالریشو حساب کردم دیدم شده ٢٥٠ تا
خخخخخ مشکل اینه که من هیچ اعتقادی ب عخش و اینا ندارم
قوبونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد