ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

پنشمبه بهمن ماهی

سلام علیکم

اغا من از دیروز به اینور هنو ملتفت نشدم تو چنده بهمنیم...بزارین برم نیگا کنم تخویمو ...

هاااااا هفتمه! پس بزارین از اول

سلااااام ....صبحه روزه هفتمه بهمن ماهتون بخیر و خوشی دوستان جونم. امیدوارم روز رو به خوبی شرو کرده باشین.

دیروز طرفای هفت و نیم از دان زدم بیرون. پالتومم به همون دلیلی که گفتم دیه تنم نکردم و گرفتم تو دستم. اژانس هم گرفتم و اومدم خونه. خب چون نزدیکه هزینشم کمتره. همه چیمو از سر تا ته دراوردم گذاشتم برا شستن....عی خداااا اگه یه ماشین لباسشوری بخرم راحت میشم به قرعان. الان اینا تو صف انتظار برا شسته شدنن:

- دو دست مانتو و شلوار اداری

- چن تیکه لباس مباسه حیثیتی و جوراب و اینا

- سه چارتا بلوز و شلوار

....

قبل حموم یه کیک شوکولاتی کارخونه ای داشتم که نصفشو پنیر مالوندم و خوردم با یه گردو و نصفه موز. بعنوان شام. بعد حموم هم موهامو سرم موی ارگان مالی کردم ...راضیمااا ازش... گفتم که بگم!

ها دیروزم تو دان سه تا فیلمه خارجکی دانلودیدم و یکیشو بعد حموم گذاشتم ببینم. خوب بود خوشمان امد. the intern محصول سال 2015  عاره!

دیه تا فیلمو ببینم و بعدم چشمونم درد بگیره و بخابم شد 11 و نیم اینا. قبله خابم به خودم قول دادم که فردا ینی امروز یه پنشمبه عالی خواهد بود. قراره برم خرید هم بکنم. نون سنگک بگیرم(مرتیکه نونواهه باز 300 تومنمو سه روز پیش نیگه داشت و گفت دفه دیگه حساب میکنم...میرم که اونو از حلقومش بکشم بیرون  قارچ و ماست و گوجه و خیار و یکی دو تا قلم دیگه هم اگه به چشمم خورد و هوسیدم میخرم از عمو سبزی فروش

صبحم هفت کفدرا اومدن سرو صدا کردن که پاشم و منم تمبلیدم و دیه هشت بیدار شدم براشون ارزنیدم . نصفه یه کافی میکسو هم ریختم تو ابجوش و با نصفه بقیه کیک شوکولاتیه و پنیر و یه گردو بعنوان صبونه زدم و یکم ظرف شستم و الانم که اینجام. هااا یکمم سر صبحی استرس و اعصاب خردی گرفتم خودبخود! خیلی استرس مقاله هامو دارم. امروز ددلاینه ادیتوره هست و خدا کنه دیرکرد نداشته باشه. مقاله هه رو با یوزر پس استادم باس سابمیت کنم تو ژورنال که اونم هنو بهم نداده  خدایا خداونداااا  چرا استاده نمیاد بقیه مقالاتو بخونه تایید کنه یا کامنت بده ....

.

قابلمم که توش تخم ابپز میپزم سیاه شده بود چون جنسش روحیه خب . گذاشتم توش اب بجوش بیاد و ابلیمو ریختم توش و بعدم با سیم ظرفشویی سابیدم و قشنگ سفید شده و الانم ابه گوشته رو با یه مشت جو ریختم توش که تا ظهر قل بزنه. قارچ پارچم میریزونم توش با پیاز و سیب زمینی و اینا. ظهر سوپ داریم ...

.

ووووی استرس گرفدم پاشم برم رو کارام... بچه ها جون امیدوارم اخر هفته خوبی داشته باشین. برا منم دعا کنین که مقاله هامو زودتر سابمیت کنم و وارد پروسه داوری بشن....به دونه دونشون احتیاج دارم برا رزومم .... مواظبه خودتون باشین....یواش یواش شرو کنین خرید پریداتونو برا عید الانا که فصله تخفیفاته... من که خودم معمولا نزدیک عید خرید نمیکنم چون جنسا خوب نیس و گرونم هس. مگه خیلی دیه یه چیزی ضروری باشه برام. خب دیه برم...بای بای ....گود بای

.

دوستان جونه غایب نوشت: حواسم هس بعضیاتون نیسین ولی خب میگم لابد کار دارن یا حاله کامنتیدن ندارن. امیدوارم سرتون به خوشی گرم باشه و بیخبری خوش خبری باشه

نظرات 6 + ارسال نظر
زهرآ شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 13:27

عرض سلام دارم... ایشالا که کار و بارت خوب پیش میره.. خیلی لباس میشوری خدا قوت

عرض سلام از بندس قوربونت عزیزم عای گفتی ! از کت و کول افتادم ب قرعان

ندا شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 00:41

سلام،خوبی ملی جون؟ اولا بگم شما از هر نظر عالی هستی و جای بحث نیست
ثانیا اون دوستی که گفتن موهاشون میریزه باید عرض کنم شما دوسه ماه قرص زینک بخر بخور به احتمال خیلی زیاد ریزش موهات قطع میشه من امتحان کردم عالی بود ویتامین ای هم برای پوست خیلی موثره

سلام قوبونت خوبی از خودته
سین جون بیا ثانینتو تحویل بگیر موچکرم ندا

مرغ آمین جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 17:50

سلام ملی جونم. منم نزدیک عید هیچ موقع خرید نمی کنم

سلام امین جون کار خوبی مینمویی

س جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 00:34

ان شاءالله که همه چی عالی و به بهترین نحو ممکن پیش میره
ملی جون من موهام خیلی میریزه واسه من توصیه ای عایا نداری؟ این سرم دقیقا چی هست؟

قوبونت برم مرسی
من این سرمو خریدم چون موهام وز شده بود . تو نت سرچیدم. ولی شما سین جون بهتره بری دکتر. چون ممکنه ریزش دلایل هورمونی داشته باشه. حتمن دکتر برو عسیسم

minla پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 13:02

ها ها ها یعنی من الان از اینجا فهمیدم امروز چندمه

وااای عالیه سوپ با قارچ خیلی خوشمزس تازه تو داری با آبگوشت هم میپزی مممم دهنم آبکی شد. توش ورمیشلم بریز اگه نگران چاقی نیستی
الان دیدم گفتی جو میریزی خو!!
نوش جونت

جدی از سرم و روغن ارگان راضی هستی ؟ پس چرا من هرکار میکنم آخر این موهام خوب نمیشن! البته زیاد بلند شدن....

پنج شنبه ات عالی باشه ملی جون
کاراتم خوب و خوبتر پیش برن

خخخخخخخخ
سوپ عااالیه. من توش جو ریختم دیگه....شیره وجودیه جو میزنه بیرون میپاچچچچه تو سوپپپپ
عاره راضیم. خیلی اوضاعه موهام وخیم بود اخه. ویززز ویزززز ویزززز هاااا. برس به موهات...ببین چی دوس دارن بده بخورن!
قربونت.. اخر هفته تو هم تووووووپ

بهار پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 11:38 http://likespring.blogsky.com

الهی که همه مقاله هات ردیف شن دختر زرنگ
سوپم نوش جونت.

الاهی آمین...مرسی بابت دعات قوبونت ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد