ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملیه سرتا پا کفیث :/

سلام

ملی نهارش که ماکارونی بودو خورده بعدنش هم قرص پرفکتایلشو انداخته بالا بعدن ترش نصفه دونه موز خورده و رفته تو دسشوری و سر تا پاش کفیث و ایش ایش شده( سیفون داش چکه میکرد و هر بار یه چیکه میریخت رو زمین از سر تا پای منم میپاشید و بعدن ترشم گوش به پرحرفیهای رفیقش داده و الانم نشسته داره براتون مینبیسه.

.

یادم باشه عصری که میخام برم خونه پالتومو نپوشم! کفیثم خو! باس اژانس بگیرم تا خونه تا نیخم تو راه. اه . نونم ندارم و امشبو بی نون میمونم! ولی نه یه دونه کلوچه دارم میتونم روشو پنیر بمالونم و بخورمش برا شام .

.

دیروز طرفای 12 و نیم پاشیدم و اماده شدم و اومدم دان. اول نهاریدم و بهشم گفدم ترشیشو زیاد بریز. دو ملاقه پر برام ترشی کشید! دیه خوردمش و اومدم سایت و عزممو جزمیدم و تا خوده هشت یه کله کار کردم.

بعدشم رفدم خونه و سر راهمم پنیر و سیم ظرفشویی خریدم با یه دونه کولوچ! رفدم رسیدم خونه و حمامیدم و بعدم الافی تو نت و خوااااااااااب در ساعت یک شب! میگماااا من اگه تو خواب بمیرم چطو میشه؟! البته که مدیر ساختمون و خونوادم شماره همو دارن ولی خب یکم دیر فک کنم متوجه مرگم بشن! اینطوری میشه که خاهره و مامانه و باباهه هی میزنگن هی میبینن من برنمیدارم. فک کنم تا 5- 6 ساعت دووم میارن و بعد میزنگن به مدیر ساختمون و لابد مجبورش میکنن درو بشکنه! بعد اونوخ مدیر جون میاد تو و منو میپیدایه که کنار بخاری جان به جان عافرین تسلیم کردم ....قیافه من چه شکلیه؟! موهای ویز ویزیم ریخته دور و بره بالشم و یه لنگمم از پتو افتاده بیرون  چشامم یحتمل بستس دیگه! باز خوبه چشام بستس! فک کن چشامم به طرز وحشتناکی باز باشه و خیره به سقف یا یه گوشه مثلن بدبخ سکته نکنه خوبه مدیر جون!

.

خو دیه بیاین از چیای خوب صوبت کنیموای گرمه هوا....ایش.... الان دارم میرم بقیه تحلیلامو انجام بدم و نتایج مقاله بعدیو یه شکلی بهش بدم. ایشالا برسم یه کار دیگه هم بکنم که مد نظرمه.

.

داره یواش یواش عید میاد...ینی نیومده ولی حسه اینروزا یه طوریه... حس اخرای سالو داره... البته که به پای اسفند نمیرسه. دوس دارم برا سال جدید اینارو بخرم:

یه دست کت و دامن ( از این ارزونا از انار گل یا ه دو چشم)

شاید یه کفش ارزون ست با کت دامنه

یه پالتو تخفیفی که از بالا زانوم باشه و فانتزی گونه باشه ...خانومانه نباشه

یه دست مانتو شلوار اداری هم باس بخرم برا دفاعم البته شایس گذاشتم برا اون وره سال.

همینا فعلن!

برا سفره هفت سین هم فعلن ایده ای ندارم. دلم از این اینه های بزرگ میخاد که دورشون شیشه های رنگی رنگیه. کاش میتونسم خودم بسازم!

.

خب دیگه دوستان جون من برم...شمام مواظبه خودتون باشین ...بوس بوس ...ماچ ماچ ... موچ موچ ...

نظرات 4 + ارسال نظر
minla پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 12:55

واای نه ملی از اون فکرای بد نکن دیگه. خودت خودو اذیت میکنی اینطوریا . شبا خوابت نمیبره یهو!

من حس قبل عیدو خیلی دوس دارم . فکر اینکه مثلا هفت سین چطوری بچینیم یا حتی فکر خرید و ایناشو یه جورایی انرژی میده به آدم

باشه دیه نمیکنم
منم دوسش دارممممم .....خیلی انرژی مثبته توش خیلیییییی

مرغ آمین پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 09:45

زهرآ پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 09:44

ملی این چه حرفیه میزنی.. خدا نکنه
اهههههه دستشویی های دانشگاه همشون همینطورین ادما نجس میکنن

باشه خدا نکنه ...دیه نمیگممم
عااااره دقیقن بیشترشون ایراد دارن. من همیشه چک میکنم همه چیشو بعد میشینم!! اینکه مایع دسشوییش تموم نشده باشه ...اینکه عاب قط نباشه! اینکه سیفونش چکه نکنه! این سه تا رو معمولن چک میکنم!

بهار پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 01:40 http://likespring.blogsky.com

ای قربونت برم خدا نکنه...این چه حرفاییه میزنی ملی؟؟؟؟؟ایشششش بچه بددیگه نبینم از این حرفا بزنیاااااااا
انقد بدم میاد از این دشوری هااااا...گند میزنن به لباس مباس خوشگل آدم...اه.چه وضعشه خب...
ولی حتما الان تمییییییس لالا تردیآخی خوف بخوابی دخترم.بخواب که بهار بیداره
وای منم عاشق مانتوی های انارگلم.حیف که فروش نتی نداره.ولی ه دو چشم داره.یعنی میگی منم بخرم؟هوسی شدم خوووو...
شیشه های زنگی ویترای هستن دیگه.من خودم کار نکردم ولی فک نکنم زیاد سخت باشه.تو نت هست آموزشش.

عسیسمی چی کا کنم خو گاهی مرگ میاد از جلو چشام رد میشه و بهم چشمک میزنه...شایستی هم عزراییله عه عه از این دشوری ها ... ینی اون لحظه که اولین چیکه رو میکنه همون لحظه اول چنان حس بدی منو فرا میگیره که نگوووو
عاااره دیشب سریع پریدم حموم قوبونت برم بهار جونیه بیدار
ببین ه دو چشم و انار گل خیلی طرحاشون شبیه همه تو هم که لاخری راحت میتونی نتی سفارش بدی و فوقش اگه به تنت بزرگ بود یکم اگر بلدی خودت تنگ ترش کنی. اگه دوس داری بخر چون قیمتاشونم خوبه به نظرم.
ویترای؟ شاید رفدم تو کارش...مرسی گفدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد