ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

حادثه پشته حادثه

ای بابا عاخه چ خبره این ورا؟!؟ چرا همش اینطوری میشه؟!؟ موشک و خمپاره و اتیش و ... 

سلام

فیلمه لحظه فروریختنه ساختمونه پلاسکو رو دیدین؟ وای وحشتناک بود... من که موهای بدنم سیخ شد رو تنم. مگه ممکنه کسی هم اون تو زنده مونده باشه؟!؟! میگن ٣٠٠ مفر داخلش بودن :((((( خدا به بازمانده هاشون صبر بده... خیلی ضایعه بزرگیه... کلا من اینو بصورت مدون میدونم که مدیریت بحرانهای اینچنینی در کشور خیلی ضعیفه..، ینی  منشا اتش سوزی انقدر قوی بوده که ساختنون به اون عظمت فرو بریزه؟!؟ ینی نمیشد مهارش کرد؟!؟ نمیدونم چی بگم 

.

برم نوشتنم نمیاد دیگه :(((((

نظرات 3 + ارسال نظر
مرغ آمین شنبه 2 بهمن 1395 ساعت 11:31

خدا خودش رحم کنه

اگرم یه درصد زیر اون اوار زنده مونده بود کسی الان دیگه با توجه به اتشه زیر خاکستری که وجود داره...زنده زنده سوخته

بهار پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 23:05 http://likespring.blogsky.com

خیلی بد بود.خیلییییییییی....خدا به داد دل مادرا و بچه ها و همسراشون برسه.

عه!! الان وبت بودم بهار عاره

minla پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 19:35

خیلی خبر بدی بود. از صبح منو ریخته به هم.
300 نفرل که من امیدوارم درست نباشه .

ولی بی توجهی و همون قضیه ی رایجه : " به من مربوط نیس" و " مسئولیت ما در همین حده " جون آدما رو میگیره راحت

بیچاره آتش نشانا

اوهوم پر واضح و مبرهنه که مدیریت نادرست و تجهیزات نامناسب باعث این خادثه شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد