ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

زمسدوووونه خدا سرررده دمش گررررم

سلام بروبچز

میبینم که همتون قندیل بستینو موفا همه عاویزونه  چه سرد شد ها دوباره...نههههههههههههه؟ غلام؟!

.

دیروز که شمبه بود رو فاکتور میگیرم. راستیتش حوصله هم ندارم هی یادم بیارم ببینم چی شده بود چی نشده بود. فغط عاخر شبشو بگم قبل خاب! وای وای! هوسه قرمه سبزی منو کشت دیشب...عاخ عاخ عاخ...خدایااااا کی سه شمبه میشه من برم سلف قرمه سبزی بخورم. امروز برنجو قدغن کردم برا خودم به عخشه سه شمبه....قراره بگم یه دیس پرررر برام برنج بکشه عاااشپزه مهلبون با یککک عالمه خوروششششت قرمه سبزیییی ...به به  یه دونم لیمو عمانی میگم سوا کنه از تو دیگ بندازه تو خورشتم....همممممممم به به ....وای نکنه بمیرم تا سه شمبه نتونم اون قرمه هه رو بخورم؟! نکنه بلا ملایی چیزی تا اون روز سرم بیاد؟!  نهههههه چطور تا سه شمبه دووم بیارم؟! تازشم سه شمبه ساعت 3 یه جلسه دفاعم هس که میخام تشیف ببرم براش! ووووی فک کن! قرمه سبزی بخوری بعد بری جلسه دفا ! خخخخخخخخخخخخ

.

عاره اینجوریا! صب که یه رب به هف پاشیدم و نمازم خونیدم و املتم رو با یه قاچ نارنج و نون بربری و یه ماگ چای زدیدم تو رگ و د برو به سمت دان! اونجام تا ساعت یک یکم کارامو کردم و وسطشم چای و یه دونه کیک خودم که دیروز تو کارگاه دادن. کیکه دو تایی بود یکیشو دیروز خوردم یه دونشم گذاشتم نیم چاشته امروزم باشه. هاااا دیشبم سالاد که میگرفتم برا شامم یه ظرفم سالاد گرفدم که با خودم امروز ببرم دان با جوجه بخورم. جوج رو با نون زدم!

دیه راه افتادم سمته خونه و سه اینا گرفتم خابیدم تااااا 4 که مهمونه اسکارلت خانم اشتباهی زنگ در خونه منو زد ینی هاااا این عادم بالفطره مزاحمه! مهموناشم مزاحمن حتی! با اون صدای اکبیریش...اه اه ... تازه نمیدونم این تهویه دسشوریش خرابه یا چیه صدای تراکتور میده هروخ روشنش میکنه. خر خر خر خر صدا میده. شایدم چون دیوار مشترکمون نازکه اینقد صدا درز میکنه تو واحد من. نمیدونم واللا! هی هم این تهویه رو میزنه من موندم واقعن مگه چن بار در روز این میره دسشوری؟!! کلهم وجودش مشکوکه این زن! من که میگم دستش تو خلافه! حالا ببینین کی گفدم...خیلی مشکوک میزنه بابا! شبا همش ساعت یک و اینا میاد خونه. عصرا هم خیلی وختا صداهای مختلف مردونه شنیدم که باهاش میان  الله اعلم ...حالا نمیخام گناهشو بشورم ولی خب خیلی حس بدی بهم دس میده وختی با خودم فک میکنم که دیوار به دیواره یه عادمه خلافم! تقصیره این مردک صابخونس دیگه...بیشعور ورداشته خونشو داده دسته کی! از سر و رو و اون طرز حرف زدنش میباره که خلاف باشه...عه عه عه ...بگذریم

.

عصری یکم مقاله خوندم با سرعته لاکپشتی که زانو چپش که درد بوده بسته و ناخنه شصت پای راستشم رفته تو گوشتش! دیه ساعتای این ماهمم تقریبن تکمیله فقط یه شیش هف ساعتی باس بزنم که اونم گذاشتم برا سه شمبه. فردا صب که پاشم اول لباس میشورم و حمام . بعد مقاله سوممو که بلخره استاد جان تایید کردن میفرسم برا ادیت که ایشالا زودتر سابمیتش کنم و بعدم برا نهار را میوفتم میرم دان. برگشتنی هم یه سر باس برم از یخچاله گروه سه تا سوسیسمو وردارم! امروز صب برا گردالو خریدم و یکی دادم خورد. داش میکشت خودشو که نازش کنم. گرفته بود پاچه شلوارمو داش گاز گازی میکرد. نمیدونم چش بود به شدت دچار کمبود محبت شده بود.

.

دیه همینا دیگه. پاشم نمازمم نخوندم! نمازمو بخونم و یکم بزبانم و بعدم کپه بنمایم.

در این شبهای سرد زمستان برا همتون از ته دل شادی و ارامش میخام.قوبونتون...امضا...ملی

نظرات 6 + ارسال نظر
مرغ آمین پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 19:51

نه عزیزم اینترنت مشکل داشت نمی تونستم بوصلم! (از افعال ملی استفاده کردم!)

خب خداروشکر که الان وصلیده

مرغ آمین چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 22:08

سلام ملی جونم! من چند روز نبودم چقدرررر نوشتی!

سلام امین جون... حواسم بود که نیسی ولی خب گفدم شایس حوصله کامنتیدن نداری

زهرآ دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 10:00

سلام ملی جونم .. آفرین ماشالا فرت و فرت مقاله مینویسی
هوا فقط سرده بارندگی تو کار نیس
به به پس فردا قورمه سبزی.. منم عاشخشم

سلام زهرا جونی...خوبی؟ ببین مینویسم ولی کار زیاد میبره و نوشتنم تا وختی استادم تاییدشون نکنه که بفرسم برا ادیت فایده نداره
عاااااره فردا قرمه سبزیه اگه بمن بود که باهاش ازدباج میکردم با قرمه سبزی منظورمه

بهار دوشنبه 27 دی 1395 ساعت 00:01 http://likespring.blogsky.com

حالا یه بار خواستیم با یه پیشی همذات پنداری کنیمااااااااااا....
ایش به همون پیشی پسراااااا

باشه ایش بهشون

minla یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 23:33 http://minla.blogsky.com

آره امروز هوا سرد بود خیلی نامرد!

اینقد از قرمه سبزی گفتی حس میکنم اگه تا آخر هفته نخورم میمیرم حتمن! ایشالا که نوش جانت بشه

گربه هه حالش مثه من بوده

وااااای وااااای مینلااااا قررررمه سبزییییی خو بابا تو که خونه ای بپززز من اینجا امکانات ندارم ممنونم ازت
گربه هه؟ عوخیییی ! بیا بخله خودم

بهار یکشنبه 26 دی 1395 ساعت 23:20 http://likespring.blogsky.com

سلام عشقول من
وااااای اره یهو از بهار دوباره اومدیم تو زمستون.چقدر سرد شد.خدا کنه حداقل برف بباره.خیلی بی برکت بوده تا الان
عزیزممممممممم که دلت قورمه سبزی خواستهههه...تحمل کن پس فردا میزنیش تو رگ روشن میشیییییی...خودشم با لیمو عمانی
آخییییی...گردالو هم حتما تهناست

سلام عجیجم
خدا کنه برف بیادش هااااا بهااار جون دارم از فراغش میسوزززممممم روشن میشی رو خوب اومدی خخخخخخخ
گردالو؟ عاره تنهاس ! ولی خب نوجوونه هنو وخته شوهرش نی! بابا غصه اونو نخور تو دانشگامون پیشی پسر فت و فراوونه عسیسم بهار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد