ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

شروع هفتس؟!

سلام جینگیلیا

شروع هفته نیس ولی من حسم شروعه هفته ایه چرا عایا؟!

.

بیاین امروز یه مدل جدید پست گذاشتنو تجربه کنیم با هم( البته شما خوندنشو تجربه میکنین)

.

دیشب طرفای نه و نیم پاشدم و چن تیکه لباس رو شستم که رو هم جم نشه و حمومیدم تااااا ده. بعدشم انقد خابم میومد که نگو اما مقاومت کرده و نمازیدم و زبانیدم و بعدشم دیه یه رب به 12 خواب

.

شب خوابه دعوا با دو تا خواهرا رو دیدم و انقد جیغ و داد و ناله نفرین کردم که از صدای ناله خودم پاشیدم! من امتحان زبان داشتم و سرویس دم در بود که منو برسونه به حوزه که یه جای دوره و این دو تام هی لفتش میدادن-میخاسن با من بیان!- انقدر دس دس کردن که سرویس رفت و من موندم و نشسدم به نفرین کردنشون!

.

صب یه بار بیس مین به هف گوشو زنگید و خاموشیدم و گذاشتمش 5 مین به هف و خسبیدم. دیه 5 مین به هف پاشیدم و نمازیدم...خوبه نماز صب دو رکعته هاااا وگرنه من وسطش قطعن خودمو خراب میکردم!! ینی من حتی اگه نصفه شبم پاشم یه دور برم دشویی صبحش که پاشم انگار ده ساله نرفدم مبال!  نمیشه هم اول برم مبال بعد نماز چون مبال رفدنه من برا خودش عاداب و اسلوبی داره (پاهامو میشورم و اینا!) و میترسم افتاب خانوم طلو کنه تا من بخام برسم به نماز!

.

صبونه؟ تخم ابپز و پنیر محلی و یه دونه گردو و بربری با چای تازه دم

.

بعد صبونه هم جنگی و اراسته و پیراسته پاشدم اومدم دان و سر راه هم کلی از این پولوس حفاظتیا دیدم و بعضیاشونم ماشالا چقدنه خوش تیپن چشام کف پاشون اغا اصن این حراستیای دم در دانشکدمونم خیلی خوش تیپن. قد و هیکل ورزشکاری و تر و تمیس و گوگول! خدا حفظشون کنه برامون که ازمون محافظت میکنن

.

هشت و ربع انگشتیدم و اومدم سایت. یه دونم سیب تو کیفم دارم برا نیم چاشت! لیسته کارامم تو گوشومه و پرینت دارم و یه دیدار با یکی از اساتید و مقالم. دیشب یکی از دوسام تو تلگرام گف خودت بخونی برا امتحان زبان میتونی نمره بالاتر از 70 بیاری . برا  msrt میخام! خب البته مدرکشو برا قبل قبولی تو کنکور داشتم و نمره قبولی هم اوردم ولی برا رزومم میخام یه نمره خوب بگیرم. دوسم گف سه ماه هر شب بخونی و نمونه سوالاشم بزنی میتونی نمره بالا هفتاد بیاری. خدا کنه بتونم.  همه تلاشمو برا ارتقای رزومم باس بکنم ...

.

یه چیزیه دیگه هم که به برنامه روزانم اضاف کردم خوندنه یک مقاله در هر روز از یه مجله هس که خیلی تو زمینه تخصصیه ما سرامد و خوبه. شده یه مطالعه سرسری بکنم در روز یه مقاله رو خوبه. میخام این بدعتا رو بزارم ...اروم اروم دیگه جا میوفته تو برنامه. اینم از این.

.

خو دیه من برم اول مقاله رو بخونم و بعدم شرو کنم کارای مقاله خودمو.... خدا یار و پناهتون

نظرات 3 + ارسال نظر
ماتروشکا چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت 20:05

دقیقا تفاوتش با پستای دیگه چی بود؟؟؟!!!

اون اولاش پراگرافاش کوتاهتر بود خو و اینکه در قیاس با دو سه تا پست اخیر حس و حال مثبت تری داشت...
از چیزی ناراحتی ؟!

minla چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت 13:49 http://minla.blogsky.com

من به همه کسایی که میتونن صبح زود بیدار بشن حسودیمان میشود!
یعنی من خودمو بکشم هم نمیتونم حتی 7 بیدار بشم.

کاملا مشخصه حالت خوبه خوبه

خدا یار و پناه توام باشه دختر خوب

واااای مینلا صبه زود بلند شدن خیلی خوبه بشرطیکه شبش دیرتر از ١٢ نخابی. همه چی به عادته. اگه یه هفته شبا رو قبل ١٢ بخابی و از اون ورم ساعت بلند شدنتو اروم اروم بکشی عقب قششششنگ عادت میکنی
مننونم ازت

chiznevesht چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت 09:00 http://chiznevesht.blogsky.com

سلام
تا باشه از این اول هفته که زود میرسه به آخره هفته
خیلی خوبه که برنامه داری و با برنامه جلو میری
موفقیت در راهه

عاااره
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد