ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

تعطیلیه وسط هفته!

دیشب داشتم فک میکردم که چقد خوب میشد اگه به جا جمعه و پنشمبه، سه شمبه و جمعه تعطیل می بود! خب اینطوری بهتر بود ینی تعطیلیا پخش میشد تو هفته و کمتر خستمون میشد

سلام. احوالتون خوبه؟ منم عی خوبم.

.

دیروز رفتم دیدنه رییس و یه هول و لایی افتاد به جونم که نگو. از جهاتی بسیار امیدوار شدم و از جهاتی دیگه بسی نا امید. خدا خودش باس معجزه شو در این زمینه هم نشونم بده....توکل بر خودش

.

در حال نگارش مقالات و بالا پایین کردن تحلیلام. بهشون احتیاج دارم. واقعا به چنتا مقاله isi احتیاج دارم . نه فقط برا دفاعم که برا رزومم. رزومم قوی نیس برا جایی که در نظرم هست.

.

ساعت هفت بیداریدم و نمازیدم و صبونه تخم ابپز و پنیر و گردو و بربری خوردم و نشستم رو مقالم تا نه و نه تا ده خوابیدم! بعدشم پاشدم و باز نشستم روش تا ببینیم چی میشه. نهار امروز ماکارونیه و قراره که در تابه رژیمی که خاهر بزرگه برام خریده طبخ بشه. باشد که رستگار بشیم جفتمون! من و تابه! تا حالا کیشمیش تفت داده شده کنار ماکارونی خوردین؟! اگه نه امتحان کنین! خوشمزه میشه! یادم افتاد رب ندارم! نمیخامم برم بخرم! سه تا گوجه دارم یحتمل همونا رو رنده میکنم تو مایه بجا رب! ولی رب یه چیزه دیگس قبول دارم!

.

اگه بتونم امروز مقاله چهارممو تا یه جای خوبی برسونم خیلی خوبه. برا زبان هم میخام برنامه بزارم. باس چنتا منبع خوب پیدا کنم برا استارته خوندن. میخام مدرک بگیرم. ینی به هوای بالا بردنه نمره ازمون زبان میخام بخونم.  ببینیم چی میشه.

.

تو نوشته هام معلومه استرس دارم؟! خودم حس میکنمش! کوتاه کوتاه مینویسم!  ببخشید دیگه.

.

فردام که چارشمبس و امیدوارم هفتتونو به خوبی به پایان ببرین دوس جونا. قوبونه همتون 

نظرات 6 + ارسال نظر
chiznevesht سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 22:43 http://chiznevesht.blogsky.com

ممنونم خانم دکتر

chiznevesht سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 20:10 http://chiznevesht.blogsky.com

سلام
بعله خودم مینویسم
اونو تحت شرایط خیلی بد روحی نوشتم :دیییییییی
ممنونم

سلام چقد عالی ... عافرین

شادی سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 18:11

سلام
حال دوست عزیزم ان شالله که خوبه
استرس برا چی اخه. نباید باشه. بهیچ عنوان
منم ماکارونی داشتم امروز. نوش جان شما
٢-٣سالی هست که دوشنبه ها آفم. اینقد حال میده. باهات مبافخم

سلام شادی جونم... ماکارونی نوش جونت عااااا حال میده پس بزن قدش

chiznevesht سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 16:48 http://chiznevesht.blogsky.com

سلام خانم دکتر
خب میبینم که همه چی خوبه و سخت مشغول مقاله نویسی هستی
همینجوری برو جلو
موفقیت سهم کسایی که واسه بدست آوردنش تلاش میکنن

سلام چیز نوشت جان. عاره خیلی حرفه خوبی زدی تلاش تلاش تلاش...ممنونم

مرغ آمین سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 14:57

آره ملی جون جتی من خودم نوشته هاتو تند تند می خونم یعنی اینقدر حس استرست غالبه! ایشالا آروم بشی عزیزم

چه جالب ...عسیسم ممنونم برام دعا کن

ghamahang سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 12:43 http://ghamahang.blogsky.com

سلام. من تو وبلاگم آهنگ غمگین (بیشتر بی کلام) میذارم.‏
اگه دوست داشتین به من سر بزنین

سلام ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد