ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

یادداشتی کوچک

ساعت هفت و ربعه و خاهر بزرگه بیداریده و داره ظرف میشوره و تختش  مونده برا خوده خودم. قراره امروز رویه لاحاف تشک جدیدو ک تابسون درس کردن رو بدوزه ک دیه از فردا شب تو اونا بخابم! 

.

امروز اینا کارامه:

- تکمیل تکلیف کارگاه

- ابپز کردن لولبیا سبزا و فریز کردنشون

- تیکه و چرخ کردنه گوشتا

- پخت کلم پلو ( با داش کلم) !! 

- ی سر برم ی پولی رو کارت ب کارت کنم( دادم دوسته دوستم -  در واقع خودش فک کنم- بقیه دیتاهایی ک از قبله پایان گرفدم و ازشون مقاله در میاد رو وارد کنه و دیشب تکست داد ک انجام شده) 

- ی سری خرید هم برا خوشمزه هایی ک برا شب یلدا میخام بپزم انجام بدم 

.

برم بچرتم... حس خوبی دارم :)))) .... عیدتون بازم موبارک ( عایکونه موعاچ و اینا)؟

نظرات 17 + ارسال نظر
بهار پنج‌شنبه 2 دی 1395 ساعت 19:14 http://likespring.blogsky.com

ای نامرددد ...مامان باباتو دیدی ما رو یادت رفتهههه...اخه برمیگردی تهراااان..
خوچ بگذره

ببشفیییین

minla پنج‌شنبه 2 دی 1395 ساعت 17:02 http://minla.blogsky.com

ملی در ولایتشون گم شد!

الان میاممممم

زهرآ پنج‌شنبه 2 دی 1395 ساعت 12:33

سلام ملی جون.. حالت خوبه؟ خیلی ساکتیا
چه خبری از خودت بده

سلام چشم

مرغ آمین چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 16:45

بیا بنویس دوستم

فرداا سعی میکنم بنویسم امین جون

زهرآ سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 13:20

عزیزممممممممممممممم یلدات مبارک

قربونت برم یلدای شمام مبارک

بهار سه‌شنبه 30 آذر 1395 ساعت 03:40 http://likespring.blogsky.com

سلام ملی جون مهربونم
یلدات پیش پیش مبارک...ان شاالله در کنار خانواده خوش بگذره و حسابی لذت ببری.

سلام عزیزم یلدای شمام مبارک

شادی دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 14:12

تازه من با داش بلتم جمله بسازمااااا اگه گفتی

منم بلتممممم
داش داش قاپودا یولداش شادی جوووون

minla دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 11:38 http://minla.blogsky.com

خوش بگذره ملی
هرچند که انگار داری مسبب میشی به بقیه اهل خونه بیشتر خوش بگذره
ولی اینم خوبه دیگه

عکس غذاهایی که میپزی رو بذار خو

موووچکرم ب شمام شب یلدا خوش بگذره... خخخخخ دقیقن :))) عااااره خوووووبه
عاخه با موبی ک پست میزارم نمیشه عکس گذاش ولی باشه سعی میکنم با لوپ لوپ بعاپم

شبدر دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 11:18 http://fourleafclover.blogfa.com

سلام ملی جون ، از اینکه منو یاد کردی ممنون . اوضاع روحی من بهتره ، خوشحالم که حس خوبی داری ان شاالله همیشه خوش و خندون باشی و زندگیت بر وفق مرادت باشه ، مراقب خودت باش . بوس

سلام شبدر جون... کجای بابا ... خدارو شکر که بهتری ... ممنونم ازت منم امیدوارم همیشه کیفه شما کوک و احوالاتت عالی باشه

روشناا یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 22:09

سلام ملی جونم، کلییی بهت خوش بگذره در آغوش خونواده :)))
-داش کلم چی بید؟! من نمیدونم ؛))
-راجع ب اون خوشمزه جات یلدایی هم ی کم بگو شاید ایده گرفتم منِ بی سلیقه هم

سلام عزیزم. قربونت مرسی.
داش ینی سنگ و کلم هم ینی کلم. تحت اللفظیش میشه کلم سنگ . منتها به فارسی میشه کلم قمری.
عزیزم این چ حرفیه شما قطعن خوش سلیقه ای
برا یلدا میخام چیز کیک انار بدرستم از وبلاگ دکتر اشپز ( بسرچ تو گوگل) ببین .
میخام یه مدل کاپ کیک هم بدرستم یا با خرمالو یا با کدو حلوایی

مرغ آمین یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 09:43

به به! نوش جون. راستی تعجب نکردی من می دونم داش کلم چیه؟! آخه منم بله!!!

ممنونم نه خو ، این روزا از ترک نبودنه عادما باس تعجب کرد

پیشی یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 01:48

ملی در تعطیلات!!!
چقدر برنامه ریختی بابا چن روز ریلکس کن عزیزم

دسده خودم نیس پیشی جون ، اینجام میام کلی کار از نوع خونه داری سرم میریزه، ینی میریزن!

مژده یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 00:17

خوش بگذره ولایت ملی جونم

قربونت برم

شادی شنبه 27 آذر 1395 ساعت 23:47

خخخخ
از دست تو

خخخخخخ
از دسته خودت

محمد الف شنبه 27 آذر 1395 ساعت 17:44 http://پرندنیلگون

سلام ولایت خوش بگذره .با خوندن نوشته هات خستگی هامو در میکنم
اون رمزی که دادی استفاده نکردم یعنی ندیدم مال کدوووم بود

سلام. ممنونم . خب خداروشکر خستگیتون در میره برای پست اقای متاهل بود.

niiil jooon شنبه 27 آذر 1395 ساعت 13:38 http://paleez.tk/

آدم ها دنبال خوشبختی می گردند اما خوشبختی پیدا کردنی نیست ساختنی است... سعادت و خوشبختی رو براتون آرزومندم... خوشحال میشم به منم سر بزنین نیومدین هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
98651

مرغ آمین شنبه 27 آذر 1395 ساعت 09:27

عاشق داش کلمم من ملی ولی با چندتاش کلم پلو درست می کنی؟

منمممم دوس دارم ، امروز با دو تا پختم. دو تا متوسط با ٤ پیمونه برنج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد