ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

گلدونام اواره نشن :/

سلام

جفت گلدونامو اوردم که تویله ابدارچی بدم ولی خب ابدارخونه واقعن گرمه و نورگیر هم نیس. کاکتوسه نور نمیخاد ولی اون یکیه نور میخاد. شایدم گذاشتم اتاخه دسیارا. نمیتونم بدمش دوسم چون اتاقه اونام تو خابگاه نور نداره و گرمم هس!

.

دیروز از صب تا 5 دان بودم و بعدش رفتم خوشمزه های دیابتیه پاپی رو خریدم و شد 154 تومن! یه پودر ژله رژیمی هم براش گرفتم که شب یلدا باسش ژله درست کنم. دوس داره! دو بسته بیسکوییت و یه ویفر. دو تا مربا توت فرنگی و یه مربا بالنگ و یه مربا بهارنارنج. دو تا بسته پولکی. دو تا بسته شکر مصنوعی. دو تا بسته بیس تایی کافی میکس . چهار تا حلوا شکری. یه بسته بیسکوییتم بهم اشانتیون داد. خودمم یه دونه بیسکوییت دایجستیو گرفدم برا خودم که عینه این گاوای شیرده تو گاوداریا نشستم چهارتاشو یه جا خوردم. خلاصه تو ترافیک تا برگردم دان ساعت شد هفت. شانس اوردم تاکسیه صندلیه جلوش خالی بود گرنه نمیدونسم با یه کوله و دو تا نایلون بزرگ وسیله چ جوری باس اون پشت بشینم. دیه اومدم دیدم تو اتاخه دسیارا هیشکی نیس و دو تا دخدر تو سالن بودن که اونام 5 مین بعد رفدن و من موندم و حوضم! چای تو قوری بود و زیر کتری رو روشنیدم و دو تا چای خوردم با 4 تا دایجستیو و تازه دو تا هم حبه قند! شیم عان می! تلگرام بازی کردم و زنگیدم ب خاهرم و خبرا رو دادم و وخت کشتم تا شد هشت و ربع و دوسمم قرار بود بیاد انگشت زنی دیگه دیدم نیومد پاشدم برگشتم خونه.

تو راه یه دونه از پیشیا رو که همین الان اسمشو میزارم قامبالو کنار سلف دیدم. اغا این عینه جارو برقی میمونه. ینی همین قدر بگم که یه روز هیچی نداشتم بهش بدم و تو جیبم چنتا دونه کیشمیش بود. گذاشتم جلوش همونارو خورد  فک کنم یه بار عسکشو گذاشته بودم همونکه رو مماخش لکه داره! شما تصور کن یه پیشی با شیکمه کاملا گرد و قلمبه از بس که میخوره و یه دمه کوتاهه مخروطی شکل  ادم دوس داره بگیره بچلوندش تا جونش دراد...خخخخخخ خلاصه که دسکش مخمل مشکیم دسم بود و انقدرررر نازش کردم کلشو که مرد از خوشی! فک کنم بخاطر جنس دسکش توهم زده بود یحتمل که یه پیشی داره نازش میکنه  نمیتونسم ازش دل بکنم ! خلاصه دل کندم و رسیدم خونه و انقددددددر گلاب به روتون جیش داشتم که نزدیک بود خودمو خراب کنم! پریدم دسشوری و بعدنشم یه سامونی به خریدا دادم و ظرف شستوندم و بعدم حموم. و لباسشوری البته. دیه بعدنش چسبیدم به بخاری و خیلی هم سرد بود... هااااااا بعد حمام داشم نمازامو میخوندم و اخرای سلام عشا بودم که زنگ درم زنگید! اغا من تازه فمیدم زنگه دره خونم با زنگه دره خونه از دره حیات با هم فرغ دارن خو هر وخ یکی میاد و میره ایفون رو میزنه و من براش در رو باز میکنم و در واحدمم بلافاصله باز میکنم و دیگه لازم نیس طرف بیاد زنگ واحدمو بزنه! ولی دیروز یهو یکی زنگ در واحدو زد و  من سورپرایز شدم از صدای زنگ!! از چشمی دیدم یه خانومه. بازیدم و گف ببخشید اسکارلت باهاتون کار داره الان میاد! اسکارللللللتتتتتتت ؟!!! اسکارلت!! که اومد دیده عه؟! همون دخدر وحشیس! که همسایه ها اومدن تهدیدش کردن که پلیس خبر میکنن! خولاصه اسکارلت! بهم گف داره میره کانادا!! برا دو هفته و کلید دره واحدشو هم هیشکی نداره!! و من حواسسم باشه!! حالا انگار من سرایدارم! گفدم ینی کسی قرار نیس بیاد خونه شما درسته؟ گف بله! گفدم اوکی ولی من خودمم دو هفته نیسم و قراره برم شهرسان. میگه دانشجویی. میگم عاره. میگه عاخی! خولاصه که شرش کم شد. بمن چه عاخه؟!! دو روز دیگه هم روش زیاد میشه میگه من نیسم بیا گلدونامو عاب بده. به نظر ادمی میرسه که برا دور و بریاش درده سره. تو روال اسباب کشیش اینو از پشت دیوار فمیدم! هر دفه یکی دو نفر میان از خونوادش به کمکش! موندم چ جوری تو کانادا سر میکنه؟! بابا خب منم اسباب کشی کردم دس تنها و همه چیم خودم عرضه سه روز ردیف کردم! این الان یک ماهه نتونس جاگیر شه با اینهمه کمک و دبدبه کبکبه! بگذریم!

.

چنتا پست تو ذهنمه بنفیسم. یکی در مورد زندگی مجردی تو خونه خالی ! و مزایا و معایبش و یکیم در مورد "ززززز" ...خیلی دوس دارم از تو قطار هم یه پست بزارم! حالا ببینیم چی میشه!

.

استاد مهربونه رو امروز صب دیدم و بهم گف این دو هفته رو برو فغغغط بخور و بخاب هاااا! گفدم باشه!  چن روز پیش یه عکس سلفی از خودم فرسیده بودم تو گروه چهار نفریه دوسدانه ارشدم! یکیش که همون موقه بود گف این فوتو شاپه یا خودتی؟؟! دیروزم یکی دیگشون میگه تو چرا انقد وحشتناک شدی؟! ظاهرن خیلی قیافم زشت شده! مگه میشه عادم در عرض شش ماه یهو پیر شه؟! قطعن از عوارض لاغریه. ولی خب نمیشه هم خدا هم خرما! نمیشه هم لاغر باشم هم قیافم بهترتر از این باشه . ظاهرن وختی توپولم صورتم غشنگ تره. ولی خب بیخیال...عادت میکنن به همین قیافه هم! واللا

.

من دیگه برم. مواظبه خودتون باشین خوشگل موشگلا

نظرات 6 + ارسال نظر
روشناا پنج‌شنبه 25 آذر 1395 ساعت 09:58

سلام ملی جووونم خوبی؟
- چ جالب آخه مربا و بیسکوییت و ژله و ... واسه دیابتی ها! خیلی خوبه ک :)))) من چن سال پیش فقط قند و شکرشو دیده بودم ولی این مربا و اینا خیلی خوبه دیگه
- ایشالله ب سلامتی برسی ولایت و کلییی هم خوش بگذره بهت، از خونه پست میذاری دیگه؟!
مواظب خودت باش

سلام عزیزم قربونت برم
عاااره اینا شیرینیشون مصنوعیه یا با شکر مصنوعی تهیه شدن و شوگر فری هسدن.
مرسی گلم ایشالا شب یلدا و تعطیلات ب تو هم خوش بگذره عاااره حتمن میزارم پست
تو هم مباظبه خودت باش خوشگله

پیشی پنج‌شنبه 25 آذر 1395 ساعت 01:53

اتفاقا صورت لاغر هم خوشگله ملی... من ندیده مطمنم خیلیم خوشگلی
مزایایی خونه مجردی معلومه دیگه ملییییییییی

عاره صورت لاغر هم خوبه ولی خب ظاهرن ب قیافه من توپولی بیشتر میاد. شایدم بیشتر منو با صورت توپول دیدن برا همین به قیافه لاغرم عادت ندارن... قوبونت برم لطف داری
مزایاش عاره مشخصه یه جورایی البته خداییش من یکی تا حالا ازون مزیته بهره نبردم

شادی چهارشنبه 24 آذر 1395 ساعت 21:13

عزیززم
همون اقا که از ایستگاه قطار بهش زنگ زدی دفعه قبل مه داشتی میرفتی ولایت. بهش گفتی که بره چک کنه ببینه قفل کردی یا نه. یه همچین چری تو ذهنمه. یا شایدم اشتباه میکنم فقط ازش خاستی که درو چک کنه ببینه بسته س یا بازه؟!!!!

هاااا خب اون مدیر ساختمونه و فقط رف درو چک کنه که بسته باشمش .... خخخخخخخخ ملی کلید در واحدشو ب بابابزرگشم نمیده شادی جون

بهار چهارشنبه 24 آذر 1395 ساعت 14:48 http://likespring.blogsky.com

عزیزمممممممممم
دلم برات تنگ میشه....ولی برو بهت خوش بگذره...تو خونه بهت میرسن تپلی تر میشی...شب یلدا اجیل زیاد بخور
خوب شد زن کاناداییه پیچید به بازی...والا به دردسرش نمی ارزه...اسکارلت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اسمش باحال بود

قوبونت برم ازونجام سعی میکنم سر بزنم اینجا و وباتون هاااااا اسکارلت برا اسم گربه خوبه... یه پیشی باس پیدا کنم که بهش بخوره اسکارلت

شادی چهارشنبه 24 آذر 1395 ساعت 14:26

از همین الان دلم برات تنگ میشه بخای بری خونه
دخدر وحشیه همون ملیحه س دیگه!!!؟ من اولش فک کردم همونی یه که تو کلاس کارگاه نماینده شده بود برا ارائه و ایمیل رو باز نکرده بود. گفتم خدایا اون تو ساختمون ملی چه میکنه.
راجع به پست ززززز شدیدا موشتاخم
درمورد گلدونات استاد مهربون زحمت میشه بنظرت؟! تازه اتاقشم خوشکل میشه. یا به همون اقا بدی که یه کپی از کلید آپارتمانت داره.
یکی ام اینکه زیاد نگران نباش الان گل ها خیلی کم اب میخان. ینی بنظرم شاید دوهفته ای چیزیشون نشه اگه اب ندیشون. یکی ام اگه احتمالا نشد بدی به کسی ،و موندن توخونه زیر گلدونی رو پر اب کن که بتونن از اونم تغذیه کنن
ان شالله بسلامت بارو بندیل ببندی و سفر خوب و خوش و بیخطری داشته باشی. خوش بگذره بهت و کاملا شارژ شی از دیدن خونواده عزیزت
میبوسمت

عزیزم سعی میکنم ازونجام زود ب زود پست بزارم حداقل کوتاه
هاااا راس میگی صفته وحشی رو برا اون همگروهیمم بکار برده بودم خوب یادته هاااا نه همون همسایه دیفال ب دیفاله که تازه اومده و صداش عاره ملیحه قرار شد بدم دوسم ببره خابگاه فقط باس بسپرم جای خنک بزاره .
شادی؟! کی کپیه کلیده واحدمو داره؟!
ممنونم ایشالا تعطیلات و شب یلدا ب تو هم خوش بگذره

مرغ آمین چهارشنبه 24 آذر 1395 ساعت 10:23

خوش بگذره ملی جونم

قوبونت به تو هم خوش بگذره شب یلدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد