ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ماجرای تکراریه من و داداشه دوستم! :/

سلام... دقت کردین عنوانه این پست شبیه عنوانای داستانای خاک بر سری شد؟!؟ :))))

امروز ی رب ب هف پاشیدم و تا ی دوس بگیرم نماز صبحم قضا شد ولی تونسم برسم و هشت و ربع انگشت بزنم، تازه صبونه هم املت خوردم! دان ک رسیدم اول رفدم پیشه استاد مهربونه. برگشته میگه دیگه نبینم لاغر بشیااا ب خورد و خوراکت برس ... خوب بخور.. . خخخخخخ یه دونم بهم نوقا داد از تو کیسه خوراکیاش!!:))

دیه امروز تا هشته شب دان بودم. لبتابمم میبرم. میزارم تو کوله خاهرم و میبرمش و خیلی راحته اینجوری. عاخرین باری که کوله داشم ده سالم بود! ولی واقعن عالیه، هم کلی چی میشه توش چپوند و هم اصن اذیت نمیشی حتی اگه سنگین باشه. خلاصه امروز تا هشت رو مقالم کار کردم و البته بینشم این کارا رو کردم: چای خوردم!! سیب خوردم! نهار سبزی پولو ماهی خوردم! با خاهرم حرفیدم! ی سر اموزش رفتم، مشکل یکی از رفقا رو حلیدم ، یک ساعت یا شایدم بیشتر با رفیغه خیره سرم شفیغم فکیدم و غیبتیدیم، دیگههههه؟؟! هاااا وبگردی هم کردم! 

دیه هشت انگشتو فشاریده و کوله پشتیمم چون تاریک بود کامل انداختم پشتم( صبا یه وری میندازم که قرطیانه نشم!!) و پیش ب سوی خونه با گام هایی مستحکم!  به عاجیل فروشیه روز جمعه گفدم ک برام خرما بیاره که با ارده بقاطونم و بخورم. اولش کبکاب خاسم ولی گف چرا خرمای خاسو ( شایدم خاسی) نمیبری؟ با ارده اون بهتر میشه. خلاصه قرار شد برام بیاره و دیروز ک سر زدم نیاورده بود و انروز که رفدم دیدم برام عااااورده. کلی هم تویلم میگیره. اگه یادتون باشه هف جعبه شکلاتم از همین اغا گرفده بودم. خیلی محترمه. خلاصه بسته خاسو رو زدم  زیر بغل و اومدم سمت اغ رضا. چای خشکم تمومیده بود. ی بسته بی عطرشو خریدم  چون خودم هل و شاخ دارچین توش میریزم. با چن قلم دیه اومدم خونه. سریع دو تا از خرماها رو امتحانیدم  و خوب بود و ترشم نبود!  با ارده هم خوب شد. میخام ببرم بعنوانه سوقات!! برا هر کی ی ظرف میدرستم اینطوری که خرماها رو میچینم تو ظرف در دار ترجیحا کم عمق و ارده رو میریزم روش و  بادومو فندوقو گردو و پسته هم ک یحتمل برا شب یلدا خریداری شدن رو یه اوچولو پودر میکنم و میریزم روشون و میشه توپه انرژی :))) 

از بیرون رسیدم دو تا سیب دمنی گذاشم ابپز شه با نمک فراوان و پریدم حموم.  بعدن تر اومدم بیرون و تا نمازامم بخونم و یکم تلگرام بازی کنم  سیب دمنی ها پختو یکم ته قابلمه اب مونده بود که در این مرحله قابلمه رو گذاشتم رو بخاری... حس مادر بزرگ بودن بهم دس داد یک عان خخخخخخخخ بعد ک نمکا چسبیدن ب کف قابلمه و پوست سیب دمنی ها نمکی و چروک شد ، پوره فلفل مالوندم روشونو خوردم جاتون سبز :)))

و اما قضیه داداشه. خولاصش اینکه چن سال پیش ی بار گیر داده بود برا باز کردن باب عاشنایی! که من رو ندادمو گذاش رف. حالا الان بعد دقیقن هش سال دوباره زن گیرش نیومده و برگشته!!! شغلش خوبه و درامدش . رشتش از این نفتیاس. امااااا امااااا اماااااا نمره شعور = صفر ، نمره درک و فهم = سه و نیم  ، نمره قیافه و سر و ضع = دو !  نمره سطحو تیپ خونوادگی = یازده !  نمره اداب اجتماعی: هفت و نیم!! همممممه نمره ها هم تک تک از بیسته ها بارومش!! عااااره داداچ ملیتون خررررشانسه در جذب شایسته ترین پسران مجرد!  الانم داره پیام میده هی و در مورد ازد میحرفه! منم دارم غیر مستقیم عاب پاکیرو میریزم رو دسش!  خو داداشه دوستم اگر نبود دو تا هاپ هاپ میکردم روش و یکی دوبارم پاچشو میگرفدم تا طرف بره پشتشم نگا نکنه ولی خب اشناس زشته!! 

راستی میدونسین دوسه تون دارم؟!؟ بیاین بخلم بینم ...خخخخخخ

.

شبدر نوشت: کجای شبدر جون خو نگرانتیم بابا . من یکی امیدوارم حالت خوب باشه. و بهترم بشه. 

نظرات 12 + ارسال نظر
ملی جمعه 26 آذر 1395 ساعت 23:08

نه دلم اینجوری که متوجه شدی داداش نخواست
من یه دونه کم لیاقت دارم که با یک کم لیاقت دیگه ازدواج کرده
اگه یکی دیگه داشتم با هم فامیل میشدیم خوب بودا بهمون خوش میگذشت

اوخی

ملی جمعه 26 آذر 1395 ساعت 00:40

کاش حداقل من یک داداش کم لیاقت داشتم
ببین من همیشه به این جمله رسیدم که بخت میره پیش کله پخ پخ

ینی دلت داداش میخاس؟ من هیشوخ دلم داداش نخاسه!! جمله اخرتو متوجه نشدم! بهرحال بیا بخلم ک غصه نداشتنه داداشو نخوری

کتی چهارشنبه 24 آذر 1395 ساعت 17:34

نمیشه .وقتی به یکی حس ندارمم،ندارم. قبلا امتحان کردم. مگر اینکه فقط بخوام ازدواج کنم که این ندلی نیستم من.

حالا رو این کیس هم امتحان کن شاید جواب داد. با 'فقط ازدواج' کاملا مخالفم . هیچکاری رو ادم نباید محض ' فقط فلان' انجام بده چه برسه ب ازد. ایشالا که هر چی خیره سر راهت بیاد کتی جون

کتی چهارشنبه 24 آذر 1395 ساعت 15:58

اقا منم یک خواستگار دارم همه نمره هاش بالای 17-18ولی هرچه قد دارم خودمو میکشم یکم حس پیدا کنم بهش نمیشه. خب الان من مشکل دارم؟اون مشکل داره؟چه قد بعضی از دخترا راحت انتخاب میکننن

کتی جون به نظرم یکم باهاش ارتباط بگیر ینی باهاش یکم به قصد اشنایی و اینا وخت بگذرون شاید به دلت نشست. وختی نمره هاش بالا 18 هس پس نباید بی خیالش بشی به همین راحتی. یکی مث من و تو که سخت گیریم وختی به یه نفر با نمره های بالا برخوردیم نباس ساده ازش بگذریم. عاااره. موفخ باشی

ندا سه‌شنبه 23 آذر 1395 ساعت 15:06

سلام چه جالیه که بچه جنوب نیستی ولی اسم خرماهای جنوب رو خوب میدونی ، خرمای خاصه خرمایی هست که اغلب یا درختش به صورت خودرو دراومده یا اینکه نوع مصرفش به صورت خارک هست اگه نچینی و به درخت بمونه خرما میشه ، انواع مختلف داره مثل خرمای شکر ،سَمبَرون، حلوایی، مَکتیو و .....

سلام ندا جون. من مدتی در جنوب زندگی کردم. کبکاب رو قبلن باهاش اشنا بودم. ولی خاصه رو نشنیده بودم قبلن و اون روز اقا عاجیلیه بهم معرفیش کرد. ایول ینی خاصه این همه انواع داره؟
مرسی بابت اطلاعاتی ک دادی

پیشی دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 21:52

اخی حیف که میگی به درد نمیخوره وگرنه یه عروسی افتاده بودیم

خخخخخخخ....وای بهش فک میکنم حالم بد میشه پیشی
پیشی پیشیییییییی

روشناا دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 09:58

سلام ملی جووون
وااای من چقد خندیدم از این پاراگراف آخر ک نمره داده بودی ب پسره خیلی باحالی ملی، روحم شاد شد اصن

سلام روشناا جون، خوشالم روحت شاد شده

مرغ آمین دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 09:56

خرمای خاسو نمی دونم چیه ولی هرچی هست نوش جونت گوش بشه به تنت ملی جونم. در مورد حقوق هم راست گفتی من دکترای علوم پزشکی نبودم! راستی در شانس جذب پسرای شایسته عین همیم بیا بغلم!

خرماهه ریزتر از رطبه . ینی کلن ریزه و مث رطب هم نرم نیس و یکم سفت تره و شیره داره یکم. ممنونممم عاره دکترای وزارت علومیا حقوق ندارن و ازین بابت طفلکین بابا همه همینو میگن چه مجردا چه متاهلا و لیکن میشه نتیجه گرف که کلا پسر شایسده وجود خارجی نداره بیاا بخلم

زهرآ دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 09:05

سلام ملی جان
کوله خیلی خوبه من شهر دانشگاهی که میخواستم برم با کوله میرفتم و کلی خرت و پرت توش جا میدادم
چه ایده خوبی توپ انرژی
ملی دوست دارم بغلت کنم بوست کنم جذب پسران شایسته

سلام به رو ماهت اوهوم کوله ایز اکسلنت!
عااااره خرما و ارده و مغز البته باس مثلن روزی دو تا دونه بیشتر ادم نخوره ...خطر جوش زدگی هم داره هااا
قوبونت برم عچقولمممم
پسره شایسته بایسته نداریم بابا

شادی دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 00:29

سلام
چه جالب. چه ماجراهایی داری هاا ملی

سلام شادی جون...عااااره خیلی جالبن

minla دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 00:29 http://minla.blogsky.com

سلام بر ملی خسته نباشی واقعا!

اول بگم برای پست قبلت که منم بستنی و کیک خیلی دوس دارم و کاملا جذابیت باهم خوردنشون رو درک میکنم

ها ها
منم یک عدد خواستگار بلقوه دارم که بیچاره فهم و شخصیت اجتماعیش خوبه خدایی و درکش نسبت به مسائلم دوس دارم اما ظاهرش از هزار جنبه داغونه. بعد جالبش اینه که هر دفعه به هرکی برسه پرسیده چرا من روی خوش نشون ندادم و دلیل میاره اما ذهنشم به این مورد نمیرسه!
خلاصه که این اقا هم احتمالا چون درامد و شغل مناسبی داره فک نمیکنه برای داشتن یه همسر خوب باید حواسش به بقیه چیزا هم باشه. اقا چون شغل و کار و مدرک مناسب داری یکی مثه ملی همسرت نمیشه
یکم بقیه اشو درست کن بعد بیا
ولی یکم چکش کن ببین ایا در این مدت 8 سال به واسطه تجربه هم که شده پخته تر و درستتر نشده؟

یا توی بحثا یکم راهنماییش کن ...

سلام زنده باشی
حالا باز خوبه مورده تو درکش نسبت به مسایل بالاست. این مورده من نه درک داره نه قیافه! پول هم نه که انچنانی داشته باشه. در حد خودش ! وگرنه که از یه خونواده متوسطه.
مینلا جون یه چیزایی رو دیگه نمیشه درست کرد!! شخصیته یه عادم تو سن 32 -33 سالگی دیگه کاملا شکل گرفته و تغییر رفتارا و عادتاش و شخصیتش تقریبن محاله!
چکش کردم مینلا جون همونه که بود! تکون نخورده نه بابا راهنماییه چی ولم کن! من از این حوصله ها ندارم که یه سالم وخت صرف کنم که طرف رو بیارم تو باغ و رفتار و کردار درست رو بهش اموزش بدم! همونطور که گفدم اموزش بردار هم نیس تو یه همچی سنی!
مرسی از نظرت

بهار یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 23:31 http://likespring.blogsky.com

عنوانت تو حلقم
یعنی نفتیه و اینجوری رفوزست؟ای بابا
پسرای شایسته بترکن که چشماشون کوره

خخخخخخخ
عاره بابا تعطیییییییلللللل ، بابا بهار ب تحصیلات نیس که ب قرعان. ادمایی دیدم من طرف استاد بهترین دانشگاهه و تعطیلللللللل!!!
اصن مگه پسر شایسته هم داریم؟!؟ پسرا به سه دسته مساوی تخسیم میشن: ١- ناشایست ٢- بی لیاقت ٣- کم لیاقت ... خخخخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد