ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

یه روز قبل پیش دفا

سلام و صب بخیر

دیروز تا شب تحلیلامو مجدد زدم و اسلایدامو کامل کردم. فقط باید سه تا اسلاید به بحث اضاف کنم و بشینم خوب بخونم و تمرین کنم و تایم بگیرم. نمیخام بیشتر ار پنجاه دقه صوبت کنم چون میخام اونام نظر بدن. نظریات اصلاحی. شایدم صوبتام یه ساعت بشه. معلوم نی. البته که دفاع حداکثر چهل دقه وخت استانداردشه ولی خب این پیش دفاعه و همه کارایی که کردمو باس بهش ی اشاره ای بکنم.

.

دیشب موهامم ریشه گیری کردم و الان جلو موهام مشکیه! بقیش قهوه ایه!! حالا مهم این بود سفیدیاش بره که رفته. یه تیوب دیه میگیرم و ایندفه که رفدم ولایت با کمک خواهرم کلشو یه دست میکنم حداقل همش مشکی شه! واللا!

.

الان تازه رسیدم دان و سایتم و کارام ایناس:

- تا 11 و نیم رو مقالاتم ی نگاهی میندازم برا پرسیدن سوالاتم فردا از استادم

- اس میدم به داور خارجیا و مشاورام برا یاداوریه پیش دفاعم. البته میدونم یکیش قرار نی بیاد

- یه سر میرم پیش مسئول امفی تئاتر فردا رو باهاش چک کنم. قراره کلک بزنیم و فردا یکی از کلاسا برن امفی تشکیل بشن و من تو اون کلاسه پیش دفا کنم. بهم گفدن به مسئول امفی نگم و در مقابل عمل انجام شده قرار بگیره!

- 12 میرم نهار و بعدم خرید میوه و شیرینی

- یحتمل تا دو خونه ام و میوه ها رو شسده و میزارم ابشون بره

- سه و نیم میخابم تا 5

- 5 و نیم شرو میکنم و یه دور اسلایدا رو تمرین میکنم و بعد ناقصیاشو تکمیل میکنم.

- مانتو شلوار مقنعمو اتو زده و سبیل مبیلا رو چک کنم در نیومده باشن

اینم برنامه امرزو فقط خدایا خداوندا بتونم با همین پیش برم و مشکلی پیش نیاد و اتفاخی نیوفده!!

دوسدان جون برام دعا کنین که فردا موشکلی پیش نیاد. فردام باس هشت دان باشم و لذا شب باس بموقه بخوابم ینی طرفای 11 اینا که صب شش و ربع اینا پاشم و جم و جور کنم و بیام دان. از هش تا ده فرصت دارم اگه استادم اومد ببینمش و مشکلات و ابهاماتمو بش بگم. البته نه و نیم باس برم امفی رو تویل بگیرم و کامپیوترش اینا رو چک کنم و تویلش بدم به بچه های کلاس مربوطه و بیام کلاسه رو تویل بگیرم ب جاش....پووووف

رو لوپمم یه جوش در اومده  

خو دیه برم ...بای بای و بدرود تا احتمالا فردا... بوس بوس ... ماچ ماچ .... و یه ماچه استرسناک!!

نظرات 12 + ارسال نظر
chiznevesht سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 22:54 http://chiznevesht.blogsky.com

سلام
خب خدارو شکر که همه چی عالی بوده
فک کنم تهران اول ترافیک بوده بعدا دستو پا درآورده
منم صبح کلی تو ترافیک گیر کردم که نتیجش دیر رسیدن سرکار بود
بگم این ترافیک تهران چی بشه
امیدوارم که روز دفاع هم همینطور عالی باشه

سلام
اره خدا رو شکر.
البته من چون خونم به دانشکدم نزدیکه خوشبختانه از ترافیک تهران هر روز مستفیذ نمیشم ولی امروز مجبور شدم همین مسیرو اژانس بگیرم و به خاطر همون قضیه محافظ و اینا شلوغ پلوغ بود
ممنونم

شادی سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 20:29

بیا دیگه دلم شور میزنهخب

ای جون ببخش شرمنده تم...عوضش عسکم گذاشتم دیههههه

chiznevesht سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 16:02 http://chiznevesht.blogsky.com

سلام
امیدوارم که همه چی خوب پیش بره و بهترین ارائه رو داشته باشی و مهمتر از اون کسی نتونه ایراد بگیره
مثل همیشه با لبخند و انرژی برو جلو

سلام.مممنونمممم . بله عالی بود و مرسی

ملیله سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 15:21

خب اسم خودمم رو از ملی به ملیله تغییر دادم چون خاله هام گاهی به این سم صدا م می کنن
حتما الان دفاع کردی و راحت خوابیدی

ای جون ملیله...چه با نمک چه جینگول دفاع کا عاااره ولی خواب ندارم هیجان زدم

مرغ آمین سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 12:16

حتما الان تو جلسه پیش دفاع هستی دوستم. کلی انرژی مثبت برات فرستادم بیا خبر خوبو بده

قرررربونت برررررمممممممم ببخش دیر اومدم

شادی سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 12:11

سلام عزیزم. خسته نباشی. چه خبر

سلام قربونت...خبرای خوشششش

شادی سه‌شنبه 16 آذر 1395 ساعت 00:15

ان شالله که با ارامش بخابی و روز خوبی رو فردا شروع کنی.
خدای مهر پشت و پناهت دوست عزیزم

قربونت برم عزیزم...مگه میشه فرداهای خوبو شرو نکرد در حالیکه دوستای با انرژی مثبت و خوش دلی مث شما دارم؟؟؟!!

بهار دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 13:02 http://likespring.blogsky.com

اصلا استرس نداشته باش....همه چی به بهترین شکل ممکن پیش میره...مطمئن باش و به خدا توکل کن...عین قضیه دختر کاناداییه همه چی به نفع تو تموم میشه
یه عالمه دعای خووووووووب و خیر برای تو عزیزکم...
خدایا هوای ملی جون ما رو داشته باش و بهش توان بده که فردا عالی باشه...یه بیان نافذ بهش بده که استادا رو تحت تاثیر قرار بده.آمین

عههههههه! منکه جوابه این کامنتو داده بودم که!
قربونت برم بهار جون عزیزم...خوندنه کامنتت دیروز کلی بهم انرژی داداااا ...دعات عالی بود

روشناا دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 09:31 http://roshanaa.blogsky.com

صبحت بخیر نازنییین
ایشالله فردا پیش دفاعتو عالی ارائه بدی و بعدم بیای برامون تعریف کنی ک چقد خودت و استاد و داورا راضی بودین
اون جوش هم در جریانی ک؟ بش میگن جوش مجلسی موقعی ک آدم مجلسی دعوت باشه یا کار مهمی داشته باشه مث همین پیش دفاع تو، این جوش مجلسیه در میاد
ایشالله موفق باشی عزیزم و کارات بهتر از برنامه ریزیت پیش بره

صب بخیر روشناا جونمممم. ایشالا ایشالا خدا از دهنت بشنوفه
عاره جوش مجلسیه!! واللاه! حالا فردا ببینم یکم کانسیلر روش بزنم محو میشه یا نه ...ایش بهشش
ممنونم ...خدا رو شکر بابت دوستای خوب و خوش قلبی مث شماها

مرغ آمین دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 09:24

به سلامتی ملی جون ایشالا موفق باشی

ممنونم امین جونم ممنونم

شادی دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 09:21

سلام
خدا رو شکر که همه چی به خوبی یه.
ان شالله فردا هم همه چی بخوبی پیش بره. ازخدا میخام موفق و سربلند بیرون بیای. منم بیصبرانه منتظر فردام. هرچند خودم سرمارم فردا. ولی هرطور شده یه سرمیزنم به همون کلاسی که پیش دفاع توش برگزار میشه. خب قراره من یکی از حضار باشم. تازه بخاطر شیرینیش هم مه شده میام.
یه بغل انرژی مثبت. یه سبد بوووس و یه عالمه دعای خوب.
باشووا دولانم اله سنی ملی. اله جانن نااا

سلام
ایشالا ایشالا. ممنونم ازت شادی جونم عاره حتمن بیا منتظرتم یه سری پذیرایی هم برات میزارم . عینک دودیتم بزن بیا که خوش تیپ تر بشی بگن این ملی چه دوستاش خوش تیپن
موچچچچچچچککککککرم ...باشیوا دولانمممممم گیززززز

زهرآ دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 09:11

عزییییییییییییییییییییزم آرزوی موفقیت رو برات دارم خوش بدرخشی
پیش پیش تبریک منو پذیرا باش بخاطر پیش دفاع محشرت

مرسی زهرا جوووونمممم ممنونم بابت انرژی مثبتات و دعاهات قوبونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد