ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

برپایی جشنه صبونه گاهی

سلام و صب بع خیر!

گفدم بیام صبحمو با شماها شروع کنم

دیشب تو وایتبرد نوشتم برا این دو روز چکارا دارم و دیه تصمیم گرفدم امروز نرم دان و بشینم عینه عادم ب کارام برسم. نهارمم اس دادم دوستم بخوره چون اونم لوپ لوپش خراب شده و مجبوره بره دان اسلایداشو بسازه و اونجام نهار نداره.

اغا دیشب همین که طرفای ساعت 2 لوپ لوپ رو خاموشیدم یهو صدای دیلینگه ایمیلم از گوشی اومد و دیدم وااااااااااااااو دخدرس! اغا این کانادایی نیسا ایرونیه منتها اونجا میدرسه و از دانشجوهای قدیمیه استادمه! خلاصه در حالیکه داشتم ایه الکرسی میخوندم ایمیلشو وازیدم و دیدم تو یه جمله کوتاه نوشته به نظر مدلت منطقیه و تازه یه سوالم ازم پرسیده بود که فلان کارو با فلان تست زدی؟ منم با افدخار جوابشو دادم و یه بارم برا اینکه محکم کاری بشه ازش پرسیدم پس مقاله الگومو تایید میکنی و تحلیلامو با همین پیش ببرم؟ اونم فک کنم از دسم ذله شد و جواب داد بله موفق باشید...خخخخخخخ

.

خلاصه دیه صب ده مین به هف پاشیدم و نمازیدم و دوباره خابیدم تا هشت و نیم. نمیخام کمبود خاب داشته باشم . بعدنشم یه دونه هات چاکلت داشتم که ابجوش گذاشتم تا کلکشو بکنم با صبونه ! و بدی سان جشن پیروزی در برابر دخدر کاناداییه همراه با صرف صبانه برگزار شد  

.

وااااااای کلی کار دارما. باس کلی تحلیل بزنم و همه اینا رو نتایجشو با ماله خودم مقایسه کنم و بعد ببینم چ جوری نتایج مربوط به این تحلیلا رو تو اسلاید بیارم و اشکالامو یادداش کنم که قبل جلسه با استادم هماهنگ شم و بعدن ترش باس اسلایدامو کلن یه چکی بکنم و نواقصشو رفع کنم و بعدن ترش هم باس رو مقاله هام یکم تامل کنم. همون یه روزی که استاده اینجاس باس نهایته استفاده رو ازش ببرم وگرنه میره تاااااااا یه ماه دیگه که بخاد جونم دراد تا وختی چیزی ازش بگیرم.

نهارمم میزنگم برام بیارن جوح میزنم بدونه دوق شایدم خورش زدم! وخ ندارم چی بپزم تازه چیزیم ندارم بخام باهاش غذا بپزم! برم دیه....برام دعا کنین و انرژیهاتونو برفسین منم عوضش دوسه تون دارم...خخخخخخخ بای بای فعلن

نظرات 7 + ارسال نظر
پیشی دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 02:28

خدا رو شکر آفرین به تو دختر زرنگم

خدارو شکر...ممنونم پیشی جونم

روشناا دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 01:12 http://roshanaa.blogsky.com

سلاااام
میبینم ک خدا رو شکرررر گوش شیطون کررررر اوضاع داره خوب پیش میره خوب الحمدلله :)))) ایشالله تا آخرش با همین فرمون بره جلو
موفق باشی عزیز دلم

سلاممم
عاره کر کر کر ....واااای امیدوارم فردا موشکولی پیش نیاد. ممنونم ازت روشنا جونی

شیدا یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 23:43 http://79681.blogsky.com

وای چقد خوبه که دارم تو این برهه میخونمت ملی ... بشدت راجع به دفاع و دغدغه هایی که برامون داره کنجکاوم ، دوست دارم بدونم چکار کنم بهتره ! چی چجوری باشه و ... !! خلاصه که دارم استفاده میکنم دستت طلا

چ خوب امیدوارم بدردت بخورن مرسی از نظرت

بهار یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 14:11 http://likespring.blogsky.com

ما هم جشن پیروزی بر دخدر کاناداییه رو میگیریم با هیپ هیپ هوراااااااااااااااااااااا هیپ هیپ هورااااااااااااااا
دست و جیغ و هورای بلند واسه ملی جون ناز

موچکککککرم جینگولممممم

شادی یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 13:47

خدا رو شکر. خیلی خوشحالم. بهت تبریک میگم دوست خوبم. بیصبرانه منتظر روز پیش دفاعتم که شاهد موفقیتت باشیم ان شالله.

خداروشکر. موچکرممم شادی جونم البته جشنه صبونگاهی فغط محض خاطره این بود که ضایع نشدم جلو استادم و ارزش دیگری ندارد ووووووی دعا کن اوکی باشه همه چی مرسی از نظرت

زهرآ یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 09:59

ایول داری خانوم دکتر چه قدره خوب که دخدره مدلت را پسندیده

عزیزم نهارت پیش پیش نوش جونت.. موفق باشی دوست جون جووووووووووونی

قوبونت برم عاره خیلی خوب شد زهرا جونم... مرسی عزیزم ممنونتممممم

مرغ آمین یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 09:41

آرزوی موفقیت دارم برات ملی جون

قوبونت آمین جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد