ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

مقادیری روسفیدی از گاده بزرگ خواهانم!

اوخیشششش!!

سلامن علیکم

نصفه شبتون بخیر

ملی رو حمام رفته و سبیل کنده و سرم مو زده از جلو بخاری میشنوفین

.

نصفه شب دیشب با صدای انگلیسی حف زدنه یه زنه ای از خواب بیدار شدم دوباره خابیدم و باز دوباره بیداریدم. ساعت 3 و نیم بود. رفدم از پنجره دید زدم دیدم یه زنه ژاپنی یا کره ایه که داره بلند بلند انگلیسی حف میزنه با راننده تاکسی فرودگاه. کنارشم پسر همسایه بود! خلاصه دیه نمیدونم قضیه از چه قرار بود! ها راسدی دیشب استادم گف که مدل اون دخدر کاناداییه ارجحیت داره به مدل ما و زد تو ذوقم. البته گف اگه نرسیدی همون نتایج خودتو پرزنت کن ولی به دو دلیل خورد تو ذوقم. یک اینکه وجهم پیش استادم خراب شد وختی نتایجم با نتایج دخدره فرق دار در اومد و خب استادمم به اون بیشتر از من اعتماد داره و دو اینکه با خودم گفدم این چه پیش دفاعیه در حالیکه من و استادم میدونیم مدلم ایراد داره ولو اینکه داور حالیش نباشه! استادم بهم گف سوالاتو از دخدره بپرس و بر اساس مدل اون پیش برو. دیه منم یه ایمیل بش زدم و سوالایی که در مورد مدلش داشتم رو پرسیدم.

.

خلاصه دیشب حالم گرفده بود و با صدای دخدر ژاپنیه هم که از خاب پریدم ایمیلمو چکیدم دیدم جواب نداده هنو. خابیدم تا هشت و بعدش که پاشیدم دیدم عه جوابیده. سریعع رفدم و کامندایی که بهم داده بود رو روی نرم افزار زدم و باز چنتا سوال داشتم که ازش پرسیدم. بعدن ترش پاشدم رفدم ارزن برا کفدرا خریدم و برگشتم صبونمو که املت بود خوردم و چایم روش. دیه از ده و نیم اینا بود که شروعیدم به ساخت اسلاید تاااا 1 ایناو طرفای یک خاهر بزرگه زنگید و همینطور داشتم به جونش در مورد مدلم و تفاوت مدلم با مدل دخدره نق میزدم که یهو یه فکری عینه بررررق اومد تو ذهنم! در واقع استادم اصرار داره که مدلمو یه جوره خاصی تعریف کنم و منم با پکیجی که کار میکردم نمیتونسم اونطوری که استاده میخاد دربیارم و برا همین استاده رف سراغه اون دخدره و دخدره به صورت دستی و بدون استفاده از پکیج صرفا با نوشتن دستور تونسته بود اون خروجی ای که مد نظره استادمه بدست بیاره ( بیچاره دخدره چه ایکونی براش گذاشتم) خلاصه وسطه صوبتام با خاهرم یهو تو ذهنم اومد که انگار تو یکی از مقاله ها نوشته بود که چطور با همین پکیج خودم میتونم اون مدلی که مد نظره استادمه رو دربیارم و منه احمق یادم رفده بود اون مقاله رو کلن! حینه صوبت با خاهرم باز کردم مقاله رو و دیدم بععععله جواب سوال تو جیبم بوده! دیه سریع بر اون اساس تحلیل رو تکرار کردم و دیدم نتایجم با تفاوت بسییییار اندکی شبیه نتایج دخدر کاناداییه هس. وخت تلف کردن رو جایز نشمردم و سریع به استادم ایمیلیدم و در جریان گذاشتمش ! خیلی خوشالیدم! از اینکه با پکیجی که خودم پیدا کردم و استادم بهم اطمینان نداش تونستم نتایجو عینه نتایج دخدره دربیارم که استاد بهش اطمینان داره. خلاصه استادم گف همین ها رو برا اونم بفرس و نظرشو بگیر. حالا مونده دخدره جوابمو بده و از ظهر هنو نجوابیده. خدا خدا میکنم که بامبولی توش در نیاد و کاره من پیشه استادم خراب نشه.

.

نهارم که از دیروز جوجه مونده بود با پلو و گرم کردم و خوردم و تا 4 باز اسلایدیدم و بعد خابیدم تا پنج و نیم. پاشیدم و یکم حرکاته موزون در وکردم وچای و بیسکوییت خوردم و از شش و نیمم باز اسلاید ساختم تا نه و نیم. بعدش شامیدم و پریدم حموم و یه ساعتی لباس شسدم و مانتو شلواری که میخام برا پیش دفا بپوشمم شسدم که ترو تمیس باشه  

.

فردام میرم دان و قبلش باس اجاره خونه رو واریز کنم . هااا اون استاده که داورم بود و خارج بود هم جواب ایمیلمو داد و گفدش قبول میکنه داورم بشه ولی روز پیش دفاع جلسه داره و نمیتونه اون ساعتو بیاد که منم محترمانه ازش خاسدم که فایل تزمو بخونه و نظرات و کامنتاشو بعدن بهم بگه.

.

اسلایدامو نزدیک به نصفشو ساختم و بقیش مونده. فردا صب رو مقالاتم میخام کار کنم. عصر بقیه اسلایدا رو میسازم. هااا دوستمم داده ها رو وارد کرده و ایمیل کرد. همونطور که حدس میزدم خودش وارد کرده چون بهم گف پوله دخدره رو بده خودم بش بدم!! منم صداشو درنیاوردم و گفدم اوکی. این دوستم خیلی وام و اینا برا خونوادش گرفده و برا همین یکم در مضیقه مالیه. قرار شده هفتاد تومن بش بدم که بده ب دخدره!!

.

خدایا خداوندا منو پیشه استادم روسفید بگردان و اون دخدره هم نتونه ایرادی رو کارام بزاره! موچکرم ازت! از شما دوسدانه جان هم ممنونم که میاین منو میخونین و کامنتای خوشگل برا من میزارین. دوسه تون دارم هوار و شونصد تا ... بوس بوس بوس تا روزه قیامت! خخخخخخخخخخخخ 

نظرات 7 + ارسال نظر
شادی یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 00:21

خخخخخخ
ینی کارا داره خوب پیش میره خدا رو شکر و ان شالله.
پست خوب و پراز انرژی بود. خدارو شکر خوشحالم که خوشحالی

امیدوارم و همچنان دس ب دعا ممنوتم ازت شادیه عزیزم

chiznevesht شنبه 13 آذر 1395 ساعت 14:36 http://chiznevesht.blogsky.com

سلام
از قدیمم گفتن که در نا امیدی بسی امید است یا هست خخخخخ

سلام بعله درسته ممنون از نظرت

مرغ آمین شنبه 13 آذر 1395 ساعت 10:53

ایشالا روسفید می شی ملی عزیزم

ایشاللا ، ممنون آمین جون

زهرآ شنبه 13 آذر 1395 ساعت 09:14

وااااااااااااااااااااااااای خیلی خوشحالم چون کار خودمم مدلسازی بود میدونم چه حال اساسی بهت داده این روشی که از تو مقاله هه پیدا کردی و مجبور نبودی از اول شروع نی یا دلت چرکین باشه

عزیزمممممممممممممم همیشه خوب باشی با خبرای خوب برگردی

قوبونت برم. البته میترسم دخدره بامبول جدید دربیاره و هنو استرسشو دارم. قوبونت برم عزیزم تو هم همیشه شاد باشی

بهار شنبه 13 آذر 1395 ساعت 02:48 http://likespring.blogsky.com

هوراااااااا
بابا ملی ما خودش همه چیییییییی بلته....اون دخدره کیلو چنده.ایشالا که همه چی اوکی میشه همونجوری که تا الان شده
میگم ملی بعد میگن این خارجیا با فرهنگن.این ژاپنیه که خیلی بی فرهنگ بوده نصفه شبی هوار هوار میکرده.ایشششش.
بوس بوس تا روز قیامت
گاده بزرگ پشت و پناهت عزیزکم

ن بابا بهار جونی همه چیم بلت نیسم. ولی خب برا تحلیلام واقعن وخت گذاشتم. حالا خدا کنه دخدره سازه جدید نزنه. ایشالا ایشالا...ممنونم ازت
واه واه یک صدای کلفتیم داش با اون جثه ریزش !
بوس بوس مممنونم گاده بیگ پشت و پناهه تو هم باشه

پیشی شنبه 13 آذر 1395 ساعت 02:41

انشاالله که استاد اوکی میکنه و دختره هم اوکی میکنه و مهمتر از همه خدا هم همه چیزو اوکی میکنه عزیزدلم

ایشالا ایشالا مرسی پیشی جونم...چه اسم خوبی رو خودت گذاشتی ...پیشی پیشی پیشی

روشناا شنبه 13 آذر 1395 ساعت 01:52 http://roshanaa.blogsky.com

سلام و خسته نباشید عرض شد ملی خانوووم کدبانووو
راستش ملی من اصن از این مدل و پکیج مدل سازی و فلان و بیسار ک میگی سر در نمیارم فقط میتونم دعا کنم کارات خوب و درست پیش بره و دخدره هم حرفو حدیثی تو کارت نیاره و استادم ایرادای بنی اس.رائی.لی نگیره و خلاصه اینا دیگه
شب بخیر ملی جووون، هفته ی عالی و پر از موفقیتی داشته باشی

سلام از ماس روشناا جونم ...قوبونت
خخخخخ خودمم با بدبختی سر درمیارم...پارسال این موقه ها منم هیشکدومو بلت نبودم !دستت درد نکنه که دعام میکنی خوشگلم
منم برات هفته عالی و پر از اتفاقای خوب ارزومندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد