ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

اخبار شبانگاهی

سلامن علیکم بر دوستانه جانم

اومدم سر تیتر خبرا رو بدم و برم! با موبی هسدم و شکلک پکلک هم خبری نیس.

صبح بعد صبونه رفتم دان با ظرف اب مرغ در دست! ی بسته هم اموکسی سیلین برداشتم. نه بود که انگشتو زدم و پریدم سایت. فقط بطور خلاصه بگم که تمام مدت تا ساعت یک در حال بدو بدو برا پیدا کردنه ی جا یا کلاس برا ساعت مقرر روز پیش دفاع بودم و هممممممممممممه جا پر بود! طفلک منشی گروه تماااااام گروه ها رو تو دانشکده زنگ زد تا بتونه برا من ی کلاس پیدا کنه... نشد که نشد! تنها گروهی که مونده بود گروه اغای متاهل بود!!! خلاصه که بعد کش و قوس های فراوان طرفای ساعت یک مشکل حل شد !  تو همون گروه خودمون یکی از کلاسا اوکی شد و یه بار استرس سنگینی از رو دوشم برداشته شد. ینی کم مونده بود بشینم گریه کنم به قرعان! 

همون اول صبح هم ب دو تا داور خارجی و ی داور داخلی زنگیدم و اوکی رو گرفدم. البته یکی از داور خارجی هام نیمساعت دیر خاهد امد. یکی از داور داخلیامم که رفده سفر و ایران نیس و شمبه قراره بیاد و ب اونم ایمیل زدم ولی هنو جوابی نداده.  باس فردا ب راهنما اینو خبر بدم  تا اگه قراره خاکی تو سرم بریزم که زودتر بریزم و با ی داوره دیگه هماهنگ کنم. 

طفلک استاد مهربونه هم دو بار رفتم پیشش امروز. ی بار قبل حل معضل و ی بار بعدش! طفلک کلی در جهت دلداریم تلاش میکرد! دیگه بعد حل مشکل که ساعت یک بود رفتم پیشش یک سااااعت تمام باهام حف زد و کاملا احساس کردم که میخاد یکم منو اروم کنه و از اون جو استرس خارجم کنه:// 

از اتاقش اومدم بیرون و دیدم ٥ دقه تا تعطیلی سلف مونده! بدو رفتم و نهار هم قیمه بادمجون بود. دیروز داشتم با خودم میگفدم خیلی وخته بادمجون نخوردم!! بعد غذا یکی از اموکسی سیلینها رو شکافتم و یکم از پودرش مزه کردم ؛))) دیدم تلخ نیس انگار! دیه رفدم دمباله پیشی و نیافتمش ک نیافتم :((( انقدر پیش پیش کردم ک بقیه گربه ها خبر شدن و اومدن بهشون اب مرغ دادم! سه تا بشقاب ی بار مصرف گذاشته بودم تو کیفم و تو همونا ریختم. تو همه بشقابا بعد اینکه پیشیا خوردن پودر ریختم ک اگه بعد من پیشیه زخمی اومد بخوره :(((( 

دیه اومدم تو خونه و خواب و کار تا الان. فایل ٥ فصلو باس سه شمبه برسونم ب داورا و هنوز فصل پنجو ننوشتم و دو هم ناقصه... برام دعا کنین دوسدان جان... میبوسمتون و شبتون بخیر :****


نظرات 6 + ارسال نظر
مرغ آمین یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 22:20

آخه دانشگاه ما پیش دفاع و اینا نداره ما کارمون که آماده بشه می ریم تاریخ دفاع می زنیم و تز رو می دیم داورای داخلی و خارجی می خونن تو همون جلسه دفاع اشکالات رو می گن و سوال می پرسن در مقابل چشم از حدقه درامده حضار!!!!!!

خخخخخ ، چشم و حدقه رو خوب اومدی مام دوره ارشدمون پیش دفاع نداشتیم. ولی فک کنم همونموقه بچه های دکترامون پیش دفاع داشتن. اینجوریا خلاصه

پیشی یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 22:06

ملی از اول پستت فکر میکردم گلوت درد میکنه اموکسی سیلین بردی با خودت...
گفتم اگر گلوش درد میکنه چرا قیمه بادمجونه چرب میخوره اخه... خواستم تذکر بدم دیدم نوشتی برای پیشه س
نگران نباش... تو کارت حرف نداره... حتما خوب پیش میره همه چی.

وای پیشی طفلی پیشیه رو امروزم پیداش نکردم ک دارو بدم بهش حتمن رفته یه طرفی نشسته منتظره مرگش
ممنونم ازت ، مرسی بابت حضور و قوت قلبت

شادی یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 20:27

سلام
خدارو شکر که این استرس هم تاحدودی حل شد. ان شالله که همه چی بخوبی پیش بره توی کارای بعدی هم خدای مهربان پشت و پناهت باشه. تو زحمت خودت رو کشیدی و داری میکشی مطمئن باش خدا در هیچ شرایط تنهات نمیزار. توکل بر خودش
ای جان دلم. نوش جونت باشه قیمه بادمجون.

سلام شادی جونم. عاره شکر. ممنونم ازت اره حق با تویه .
مرسی جات خالی قیمش خوب بود

بهار یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 12:34 http://likespring.blogsky.com

خسته نباشی دلاور
استرس نداشته باش همه چی به بهترین شکل ممکن تموم میشه و اینا همش میشه خاطره
امیدت به خدا باشه

زنده باشی خدا از دهنت بشنوفه. امیدم ب خداس. مرسی بهار جونی

مرغ آمین یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 11:00

ملی استرس نداشته باش همچین همه چی خودش ردیف می شه که باورت نمی شه یعنی اصلا متوجه نمی شی این همه کار رو کی انجام دادی دم دفاع همیشه همینجوریه

باشه امین جون سعی میکنم. بابا هنوز پیش دفاعه ، کو تا دفاع موچکرم امین جونم به خاطر حضورت

روشناا یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 10:44

ایشالله کارات راست و ریس بشه ملی جون تا پیش دفاعتم عالی انجام بشه.
کاش پیشیه پیدا بشه و بتونی بش غذای دارویی بدی و حالش زود خوب شه گناهی

ایشالا ایشالا . ممنونم که قوته قلبی روشنا جون
کاش کاش. امروزم میرم سراغش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد