ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی با چشمهای ذق ذقی!!

سلام

ادینه شیتون خوش.

یه گزارشی بدم و برم!

اول که صب ساعت یه ربع به ده پاشدم! خب سه خابیده بودم! دیگه تا صبونه بخورم و استارت بزنم شد 11. دارم رو متن پایانم کار میکنم و کلی ناقصی داره فصولم و بایس تا سه شمبه تمومشون کنم که برسونم به داورام تا یه هفته وخت داشته باشن برا خوندن. تازه از سه شمبه هم باس بشینم یه تحلیل جدید بزنم برا فصل چهارمم و دیگه اونو همراه با بحث مربوطش تو همون جلسه توی اسلایدام اضاف میکنم . چون واقعا نمیرسم که بخام تو متن پایانمم بیارم.

نهار هم زرشک پلو با مرق پختم و کلی هم شکم چرونی کردم. اب مرغه رو هم ریختم تو یه ظرف درب داره شیشه ای فردا ببرم ببینم میتونم بدم ب پیشیه یا نه. دعا کنین پیداش کنم و ببینم که بهتر شده نه بدتر

.

صب باس بزنگم به داورام و ببینم وخت دارن برا روز پیش دفاع! چون استادم فقط همون روز خاص رو تهرانه و حضورش خیلی واجبه برا جلسه. پس اگر داوری بگه اون روز رو نمیتونه بیاد میزارمش کنار!

قرار گذاشته بودم امروز فصل چهارمم رو تموم کنم که نشد متاسفانه  بلافاصله بعدش فصل پنجم رو که هیچیشو ننوشتم باس شروع کنم و یه شمبه  تمومش کنم و دوشمبه هم فصل دو رو ناقصیاشو تموم کنم و تا سه شمبه عصر هم یه دور کلش رو بررسی کنم و بعد ایمیلش کنم بره! پووووف

.

الانم باس برم حموم و لباسم چن تا تیکه دارم. بشورمشون تا جمع نشدن.

.

ببخشین که پست هول هولکی شد. گردنمم درد گرفته! شبتون بخیر دوستانه جانم و دوستون دارم

نظرات 7 + ارسال نظر
شبدر شنبه 6 آذر 1395 ساعت 16:59

سلام مرغ امین عزیز
شربت گردی سفیکسیم یا هر نوع که توش اب جوشیده گرم میریزن و سوسپانسیون درست میشه شیرینه و مزه توت فرنگی یا مزه های دیگه میده دو دوز هم داره و معمولا برای بچه ها تجویز میشه که نمیتونن قرص یا کپسول بخورن
خدایا پیشی زخمش خوب بشه و عفونت نکنه ، امین
براش دعا کنیم

سلام
ممنونم بابت اطلاعاتت شبدر جون. پیشی نبودش انروز متاسفانه. حالا اخر شب مینویسم چ کردم.

پیشی شنبه 6 آذر 1395 ساعت 12:50

عزیزدلم انشاالله که به موقع تمومشون میکنی و موفق میشی مثل مراحل قبل

قربونت برم ممنونم

مرغ آمین شنبه 6 آذر 1395 ساعت 11:43

اولا که خسته نباشی ملی جونم. بعدش می خواستم پیشنهاد بدم اگه آنتی بیوتیک داری بریز تو آب مرغ بده به پیشی شاید بخوره بعدش دیدم شاید تلخ کنه آب مرغو پیشی نخوره!

زهرا شنبه 6 آذر 1395 ساعت 07:53

خوش بحال پیشمولای یونیتون
هفته خوبی داشته باشی همونطوری که میخوای بلکم بهترتر

یکیشون لبش زخم عمیق داره گناه داره خیلی
ممنونم تو هم هفته خوبی داشته باشی زهرا جون

شادی شنبه 6 آذر 1395 ساعت 00:45

عب نداره خانوم. ان شالله موفق باشی. برات از ته دل دعا میکنم

ممنونم شادی جون خیلی لطف می کنی

بهار جمعه 5 آذر 1395 ساعت 23:31 http://likespring.blogsky.com

عزیزم خسته نباشی.
ایشالا هر چی صلاحه همون بشه.
راستی جواب اون تمرین رو به استادم تحویل دادم.اون کتابی که معرفی کردی خیلی خوب بود.یه جاهایی رو خودم ترجمه کردم و تو جوابم آوردم.خلاصه من فکر میکنم جواب کاملی شدو پنشمبه تحویل استاد دادم.اخر کلاس رفتم ازش پرسیدم خوندید مطالبم رو.گفت من به کسی نمیگم جواب درسته یا نه.برای من تحلیلت مهمه.
ولی من فکر میکنم جوابم خیلی خوب بود.
با سپاس از ملی مهربون

سلامت باشی
ایشالا ایشالا
خوشالم که کتابه به دردت خورده. خودمم باس وخت بزارم و بخونمش. اگر خودت راضی هستی مطمئن باش استادتم راضیه. خواهش می کنم عزیزم

chiznevesht جمعه 5 آذر 1395 ساعت 23:24 http://chiznevesht.blogsky.com

باور کن منم هول هولکی خوندم
یعنی کامل اون حس هول هولکی رو انتقال دادی
موفق باشی

اخی پس خوبه که حسش منتقل شده سلامت باشی و شما نیز هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد