ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

اذر پر استرس

سلام

امیدوارم الان همتون خاب باشین و خابای رنگی ببینین. ملی هم همی الان جاشو انداخت کنار بخاری ک بخابه و چشاشم ذق ذق میکنه و خاله پریشم زود هنگام بهش سرزده! 

صب هشت و نیم بیداریدم و نشستم سر دیتاهام تا ظهر. نتمم مشکل داشت و وصل نمیشد و دو سه باری با پشتیبانی تماس گرفدم که گفدن دکل ایراد فنی داره! و معلوم نی کی اوکی بشه. دیگه ظهر ماکارونی فریزریمو خوردم و نتایجمم همون طور که انتظار میرفت عجیب غریب در اومد!  استرس این قضیه از ی طرف و از طرف دیگه هم استرس اینکه عایا تا شب ک قراره دکتر بیاد نتم وصل میشه یانه! 

نهار رو خوردمو دراز کشیدم ک بخابم ، فک کنم چل دقه بعدش همسایه جدیده طبق معمول با سر و صدا اومد. ی خانومیه که به طرز وحشتناکی صداش کلفته ! ینی حرف زدنه معمولیش شبیه عربده کشیه! تا حالا همچین پدیده ای به عمرم ندیده بودم! خیلی ناجوره! خلاصه ک بدخابم کرد. پاشدم ظرفامو شستم و یکمم با فایلام ور رفتم و دیه دیدم نت وصل نشد پاشدم شال و کلاه کردم برم کافی نت ک نتایجو برا استادم ایمیل کنمو ازش کمک بخام. تو ایمیل ازش خاستم شماره هتل و اتاقشو برا دوستم ک خبر داشتم با اونم قرار اسکایپی داره بده تا من ازش بگیرم و چن دقه تلفنی باش صوبت کنم! توضیح دادم بش ک نتم مشکل پیدا کرده. دیگه تو راه برگشت هم لیمو ترش و گوجه و سیب و انگور یه خوشه خریدم که سیباش ی چی تو مایه های افتضاحه طعمش!! هوا هم یخخخخخ بندوووون!

.

اومدم خونه و بفکر افتادم از همراه اول نت بخرم! تا حالا استفاده نکردم و بلد نبودم . ا ز یکی از دوسام پرسیدم که درست راهنماییم نکرد و بعد زنگیدم الف. دستش درد نکنه برام تو نت سرچ کرد و یادم داد چ کار کنم و چ شماره ای برا خرید نت بزنم. دیگه الانم از نت گوشیم دارم استف میکنم و تا فردا شب هم اوکی هس! خوشال شدم و پیام دادم ب استاده که مشکل نتم حل شده ! 

ی چای و شیرینی گردویی هم خوردم و نشستم ب بقیه کارام و منتظر ک استاده بیاد. ١١ و ربع بود ک بلخره اومد. چن بار ایه الکرسی خوندم!! اومد و دسش درد نکنه ی راه حل جلو پام گذاشت و چنتا سوالمم جواب داد و دیگه نیمساعت بیشتر نبود.  ده روز اینده خیلی باس کار کنم تا بتونم پیش دفاع ابرومندانه ای داشته باشم و محتاج دعاهاتونم دوستان جونم. 

برم بخابم که چشام ترکید! شبتون عاااااروم :))))) 

نظرات 5 + ارسال نظر
زهرآ یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 21:28

ممنون که وقت گذاشتی، ببخشید کنجکاوی منو

خاهش میکنم. ن بابا این چ حرفیه

زهرآ شنبه 6 آذر 1395 ساعت 07:39

سلام دکتر ملی. خوبی؟ کارات خوب و بموقع تموم میشه با این اراده ای که داریچه همسایه ای چه صدایییییییییی چطور با استادت اسکایپی میحرفی، یعنی لباس مباس رسمی بر تن می کنی یا اون میتونه روی سیستمت کنترل داشته باشه

سلام . ممنونم زهرا جون شکر. ایشالا . خدا از دهنت بشنوفه. صوتی میزنیم نه تصویری. میشه با نرم افزارهایی دو نا سیستمو به هم وصل کرد ینی یه طوری که من دسکتاپ اونو ببینم ولی این کارو نکردیم. فایلای لازمو من براش میفرستم با ایمیل بعد اوشون اون ور بازش میکنه و منم این ور و بعد در موردشون میحرفیم و اون اصلاحات لازم رو روی فایلا میده یا بهم کامنت میده چه کنم یا میگه فلان تست رو بزن و من این ور سریع رو داده ها میزنم و نتیجه رو براش ایمیل میکنم همون موقه و اونم میبینه...خلاصه اینطوریا

ندا جمعه 5 آذر 1395 ساعت 15:16

ان شالله موفق و سربلند باشی
دعات میکنم دوست خوبم

قربونت برم عزیزم مننونم

مرغ آمین جمعه 5 آذر 1395 ساعت 10:25

وای ملی همینجور که می خوندمت استرس پیدا می کردم که بالاخره مشکل نت جل شد یا نه! خدا رو شکر که حل شد. یاد خودم افتادم که چه استرسهایی کشیدم تا دفاع! شارژ کارتریج پرینتر تموم نشه ! نمی دونم نت شب دفاعم قطع نشه! وای آخه من خیلی از کارام مثل پرینت گرفتن مقالاتو اینا فورس می شد! برات آرزوی بهترینا رو دارم دوستم

عاره واقعا برا همه این مراحل استرس زاست و سخت. درک میکنم اینایی ک میگی رو. مرسی و ممنونم آمین جونم

شادی جمعه 5 آذر 1395 ساعت 09:09

آخی عزیزم فعالیتتم زیاد شده موندی تا بعد از نیمه شب هم. ان شالله همه چی بخوبی پیش بره گلم.
خاله پریتم مال همین استرس ت هست. کم بهت استرس وارد نشده امروز هااا. عیب نداره همه چی تموم میشه به خیر و خوشی و سلامت ان شالله خانم دکتر عزیزم. توکل به خدای مهر.
خداقوت و برات یه بغل انرژی مثبت میفرستم. چشاتو ببند

عاره هر چیم میخام خودمو بزنم ب اون راه ک استرس نکشم نمیشه شادی جون
ایشالا تموم میشه و توکل ب خودش. قربونت برم شادی جونم مرسی ازت بابت مهربونیات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد