ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

کشف خاله بدجنس :///

سلام

اول اذرتون بخیر و خوشی

دیدین چه سرد شده؟

شب که خب دیر وخت خابیدم و صب طرفای نه پاشیدم. شبم کلاه گذاشتم سرم خوابیدم و خوشبختانه دیگه شررره عاب قط شده! دیدم گوجه هام دارن میپلاسن لذا باهاشون املت درستیدم و زدم! لباسامو که شسته بودم و تازه خشک شده بودن رو جمعیدم و موکت هال رو شامپو فرش کشیدم و میز مطالعه و به قول بهار تاپ تاپمو حسابی دسمال کشون کردم!

با یه ژانگولر بازی ای تونستم دندونامو دید بزنم و متاسفانه دیدم که دندون عقل کوچولو اون عقبیه یه خال سیاه ریز روش افتاده لامصب. عه. این دفه برم خونه باس برم دندونپزشکی! چه بدددددددددددد. من از دندون پزشکی میترسمممممم. بچه که بودم دیوانه وار میترسیدم حالا باز یکم بزرگ و عاقل شدم! با خودم میگم ملی! نترسسس! برا خودته! دندونات میوفتن زشت میشی! برا سلامتیته! خجالت بکش! از این حرفا! کاش کلن بکشدش!!! میخامش چیکار عاخه؟! نههههه؟!!

.

تصمیم گرفدم برم خریدامو بکنم و فقط شیرینی رو بزارم برا فردا. استرسشو داشتم!! و خوب شد که رفتم چون هیچی هیچی کلی وسیله شد! اول رفدم داروخونه و برا خودم پن خریدم و نخ دندون! عادم شدم میخام از امشب نخ دندون بکشم! نوش دارو بعد مرگه دندون! بعدش رفدم از عطاری دو بسته بابونه و گل ختمی گرفتم که یه بستش برا خودم باشه و یه بستش برا خاهری. چهارم تولدشه و میخام پکیج مراقبت از پوست بهش هدیه بدم!! البته عسکشو میفرسم ببینه و پکیجه رو بعدن اگه رفدم یا اون اومد تحویلش میدم! دارچینم خریدم که همیشه تو چاییم میریزم و رو به اتمام بود.

.

بعدش رفدم لوازم یه بار مصرف فروشی و کارد و چنگال و بشقاب و لیوان و دیس یه بار مصرف خریدم. با این رول نایلونیا! میخاد رو دیس میوه و شیرینی رو رول بکشه! چه غلطا! واللا! میوه هم سیب قرمز خریدم و موز و نارنگی و دو خوشه هم انگور.

.

اومدم خونه و میوه ها رو شستم و گذاشتم ابش بره و چن مدل چیدمشون تو دیس و عسکاشو براش فرسادم که یاد بیگیره فردا خودش چطور بچینه تو دیس! سلیقه پلیقه ندارن که !

.

الانم خاهر وسطی زنگید و کلی صحبتید و غذامم همزمان رو گاز گرم شده. پاشم بخورمش! بعدش حسسسابی میخابم! دوای سرماخوردگی خاب و استراحت مطلقه واقعن. بعدش میخام پاشم و با همین حجم داده هایی که وارد کردم یه تحلیل اولیه بزنم ( یه دو سه روزی حداقل طول میکشه همین) البته تحلیلش سادس ولی خب همیشه اولش ساده به نظر میرسه و موشکولات بعدن رو میان خیالم که راحت شد که تحلیل گروه مداخلم اوکی هست بعد داده های گروه کنترلمو وارد میکنم که البته بیشترشو وارد کردم و اندازه سه چهار ساعتش مونده که تموم شه.

برنامه وایت بردمم باس ریوایز کنم و یه هدف گذاری بکنم برا 15 اذر. ببینم میرسم یا نه! استاد راهنما هم خبری ازش نیس فعلا. خدا کنه جوابمو بده و یه دو تا جلسه داشته باشیم که کارم کلی جلو میوفته..یا خداااااااااااااا

.

برم که گشنمه....مرسی که هستین و میاین چرت و پرتای منو میخونین و انرژی های خوبتون رو حس میکنم و دوستتون دارم ...مباظبات بفرمایین از خودتان ...بوس بوس...ماچ ماچ ...ملچ مولوچ !


نظرات 8 + ارسال نظر
مرغ آمین چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 09:51

سلام ملی جونم! حاضضضضضضضضضضر!

سلام عزیزم چ حاضر رسایی گفدی

محمد الف سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 23:13 http://پرندنیلگون

دخی تو چقد با حالی خدا همیشه برات خوب بخواد آمیییینن

ممنونم اقای الف عزیز ، خیلی لطف دارین

شبدر سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 22:13

ملی بانو سرزدم ننوشتی ان شاالله که خیره , اوضاع احوال ردیفه ؟

الاااان مینبیسم

زهرآ سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 08:41

سلام ملی جون صبحت بخیر . خدا راشکر که سرماخوردگیت بهتره.. ملی جون جراحی دندون عقل که درد نداره نترس عزیزم ولی وحشت را داریم هممون . چند وقت پیش من یه دندونیم از ریشه خراب بود و عصب کشی ریشه داشتم خداییش هیچییییییییییییی نفهمیدم اینقد بی حسی بهم زده بود که تا 2 ساعت صورتم بی حس بود

تولد خواهرک پیش پیش مبارک باشه

سلام زهرا جونم وخته شما هم بخیر و شادی. عاره بهتره ولی هنو موفوئم!
چقدددد خوب که هیچی حس نکردی. کاش برا منم همینطوری باشه. البته فک کنم تا من برم ولایت دیگه دندون درده خودبخود خوب شه!!
ممنونم زنده باشی عزیزم

شادی سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 06:13

سلام
دست گلت درد نکنه برا زحمتایی که کشیدی برای دوست جانت.
کلیه احتمالاتی که زده بودم درباره رشته ت ،که شامل پزشکی و مخلفاتش بود،با این ژینگولک بازیهات درباره دندون و سرماخوردگی و اینا،به صفر گرایید.

سلام
خاهش می شود زحمت که قابل نداره
خخخخخخ ملی مرموزه کلن! عاخه رشته رو بخام بگم دیگه باس دره این وبلاگو ببندم برم رد کارم شادی جون همین قدر که رشتم طوری نی که اطلاعات بالینیم بالا باشه. ینی اصن اطلاعات بالینی ندارم دیه اینا

شبدر دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 21:22

سلام و ارادت ملی بانو خانمی جان
دختر قوی باش به لطف پیشرفت علم الان اینقدر بی حسی ها خوب شده که ادم هیچ دردی حس نمی کنه
من دندون عقل پسرم رو گفتم دکترش ترمیم کنه اگر دختر من بودی از دکتر می خواستم ترمیم کنه دندون پزشک متخصص ترمیمی برو تا مورد اعتماد باشه و تخصصی رو دندونت کار بکنه .
اگر به ریشه رسیده باشه عصب کشی می خواد اونم متخصص ریشه باید روش کار کنه ، راستی هر جا و هر وقت خواستی از دندون عکس بگیری بگو برات روی گردن ، گردنبند ضد اشعه ببندند چون غده تیرویید به اشعه عکسبرداری حساسه ،
ادم رباط نیست که سروقت بخوابه بیدار بشه ، گاهی از این قواعد و نظم پیروی نمی کنیم اشکالی هم نداره
برات ارزوهای خوب می کنم

سلام و ارادت از ماس شبدر جونم.
خدا کنه بی حسیش خوب باشه! عاخرین باری که رو دندونم مداخله شد سال 79 بود که پدربزرگه پدر جد بزرگوارم اومد جلو چشمم و فوشم داد و برگشت اون دنیا!
حالا این دکتره ولایتمون کارش خوبه و اسم در وکرده هر وخ برم ولایت باس برم سراغش. مرسی از راهنماییت خوب شد گردنبندو گفتی نمیدونسم.
درسته گاهی برنامه ها رو باس طبق شرایط عوض کرد و این گریز ناپذیره . مرسی بهم سر زدی عزیزم

روشناا دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 20:11

سلام اول آذر توام بخیررر
-آخ از دندون پزشکی نگو ک دلم خونه :( باس برم دندونایی ک تازه ترمیمشون کردم دوباره چک کنم، انگاری مشکل پیدا کردن بازم، نمیدونم چرا ب یه چیز هرچی بیشتر میرسم بدتر میشه!
من ٤ تا دندون عقلم در اومده و تازه دوتاشم ترمیم کردم و نکشیدم :)))
-چ دوست خوبی هستی ک حتی مدل چیدن میوه رو هم به دوستت یاد دادی! کاش مام از این رفیخا داشتیییم
-ایشالله کار داده ها و استاد راهنما و کلا رساله و... اینا هم خیلی خوب و زود پیش بره

سلام عجیجم
وووووی ترسون ناکه دندون پزشکی با اون دسگاه های ویزویزیشون وووووی وختی میگه فیژژژژژژژژژژژژ دندون عقلا رو دکترا اره ترمیم میکنن ولی عاخه میگن این عقلا رو بکشی بهتره چون زود به زود خراب میشه یا همچین چیزی.
ملی کلن سوخته رفیقه! ن بابا حالا منم زیاد رفیخه خوبی نیسم ولی چون ازین کارا خوشم میاد برا دل خودمم که شده انجام میدم و در عین حال کمک حال هم میشه برا دوسدان
ممنونم روشناآ ی مهربونم بیا بخلم

بهار دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 16:01 http://likespring.blogsky.com

ملییییییی دندون عقلتو بکش بندازی بیرون...به هیچ دردی نمیخوره.هر چقدر هم بمونه ریشه اش سفتتر میشه و بعدا کار میده دستت.دکترا میگن هر چه زودتر کشیده بشه بهتره.دندون عقل من کجکی در اومده.و فشار میاره به بقیه دندونام.چند سال پیش دکتر گفت باید جراحی بشه.خدا مرگم بده که شیش سال پیش قرار بود برم بندازمش بیرون ولی هنوز تو دهنمهو روز به روزم بیشتر اذیتم میکنه.باید حتمااااااا برم این روزا.
ملییییی این دوستت که براش رفتی خرید مجرده؟نمیخایش بده من

بهااااار عاره من خیلی شنیدم که بدرد نمیخوره ولی دکتری که همیشه میریم پیشش گیر داده به دندونه عقل خاهرم و یه بار قبلنا درستش کرده بود و یه بارم یه ماه پیش که دوباره درد گرفته بود برد درستش کرد. منم هر چی به خاهرم گفدم بابا بگو بکشه گوش نداد. انگار این دکتره به دندونه عقل اعتقاد داره! عاره عاره اگه دکتر گفته که برو. حالا من نمیدونم دکتر به من چی بگه! به نظرم کشیدن خیلی بهترتر از اینه که بخاد پرش کنه یا خدای نکرده برام عصب کشی و اینا کنه. ووووووووی میترسممممممم
هاااا مجرده! جنوبی هم عس! مگه پفکه بچه جوووون؟! خیلی باحالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد