ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

عاپه نیمه شبگاهی!

سلوم

امشب خابمم دیر کرد داره هااااا ولی هب نمیدونم چرا خابم نمیاد.

صبح از ده کلید ورود داده ها ب اکسل رو زدم و تا ١:١٥ دقه تونسم ٥٠٠ تا رو وارد کنم. بعدش پاشیدم چن تیکه ماهی رو ک از صب تو پیاز و ادویه خابونده بودم سرخیدم و کته شوید هم بار گذاشتم و ناهارم تا دو اماده بود. دیه خوردم و باز یکم ورود دیتا و دیه خابیدم تااااا ٥ . بعدش یکم شکم چرونی کردم و دوباره دیتاها رو وارد کردم تاااااا طرفای ده! وسطشم دو بار با خاهری صوبتیدم و نیمساعتی هم الف خان مخمو تلیت کرد . کلا ٩٥٠ تا امروز زدم. تقریبن یک پنجمش! 

.

الف میگه بنظر تو کف درامد ی مرد چقدر باس باشه ، منم گفدم انقدری باس باشه ک نیازی ب درامد زنش نداشته باشه. میگه تو زندگی نباید من و تو باشه و بایس ما باشه! منم میگم اینطوری دو طرف( مخصوصن اون طرفی که قراره مایه مالی بیشتری بزاره) باید خیلی عاشق طرف مقابل باشه که اگه ده سال دیگه برگشت و پشت سرشو نیگاه کرد احساس ضرر کردگی بهش دس نده!  

میگه تو زیادی ب ازد ب شکل قرارداد مادی نگا میکنی. منم میگم خب وختی ادم به اندازه کافی عاشق نباشه و دلش نلرزیده باشه بعد مادی قضیه بیشتر براش مهم میشه دیه! 

بمن میگه تو مادی هسی اون وخت خودشو نمیگه که چقدرررر هواسش هس خدای نکرده یکککک ریال ضرر نکنه! یادمه اون اوایل ک بقول خودش ب هدف صرفن ازد اومده بود سراغم سه باری رفتیم بیرون و هربار اون چیزایی مث بستنی و چیپس و اینا میخرید. یادمه دفه چهارم اینا بود ک جلو ی سوپری ایستاد و گف ی چی بخرم؟ گفدم باچه بخر! و اوشونم برگش گف کیف پولمو جا گذاشتم!! یا یه چن باری که میخاسیم بریم بیرون و گف بنزین ندارم و من پوله بنزینشو حساب کردم( راستش من از اولشم میدونسم ک الف با وجود خوش قلب بودنش اونی نیس ک من برا ازد بخامش برا همین مث یه دوسته همجنس باهاش برخورد میکردم و با خودم میگفتم خب ماشین از اونه بزار دو سه بار هم بنزین از من باشه! ولی خب ظاهرن این رفتارای من به مزاق اقا خوش اومده!!) خلاصه ک میخام بگم همین الف خودش حواسش بود ک یه وقت یک بار خارج از نوبت پفک نخره !! یا یه وخ یه قطره بنزین برا من تلف نکنه اونوخ به من میگه مادی هسی!!! 

.

بگذریم! ده پاشدم و موهای جلومو ریشه گیری کردم و سیبیلامو چیدمو و دسشویی رم سابیدم و رفتم حموم . ١١و نیم بیرون بودم و الانم خدمت شمام.

صبحم باس برم دان یه یه چهار ساعتی انگشت بزنم برا محکم کاری ک تو این هیر و وبری نخان حقوقمو قط کنن. یکی از رفقام از شهرسان میاد و فردا میبینمش. رفیق شیرازی هم سه شمبه پیش دفاعشه و خرید پذیراییشو انداخته گردنه ملی! حالا دوشمبه باس برم برا اوشونم خرید کنم و س شمبه ببرم دان. رفیق رفقا هم همشون پسرن ماشالا!! خودمونیما ولی پسرا مرامشون بیشتره! البته که به پای دوس دخدرای مجازی نمیرسن( ایکون بوس و شب خوش) و نیز ( ماچ عابدار!)

نظرات 8 + ارسال نظر
شبدر شنبه 29 آبان 1395 ساعت 20:58

خدا قوت !
الهی که هر چی خیره برات بشه ! ان شاالله پایان نامه ت هم تموم میشه . خدا پشت و پناهت باشه ملی بانو !

ممنونم شبدر جون. ایشالا ...عی خداااا زودتر فقط دفا کنم....ممنونم شبدر جون که بهم قوت قلبی

ملی شنبه 29 آبان 1395 ساعت 15:47

الان تو تلگرام این پیامو دیدم یاد این نوشته ات افتادم :
دختره به پسره میگه اگه میخوای باهات باشم باید خرجم کنی



الان یک ماهه پسره رفته روستا خر جمع کنه...
شمام اگه خر اضافه دارین بدین ثواب داره....

قبلن شنیده بودم ولی بازم کلی خندیدم. من که نمیگم الف خرجم کنه تا من باهاش باشم! میگم اگه بخاد با من ازد کنه باس مسئوبیت مالی زندگی رو بعهده بگیره و رو من حساب نکنه!
میگما شما تو قسمته نام نویسنده نباس که اسمه نویسنده وبلاگو بنویسی که. باس اسم خودتونو بنویسی...خو یه اسسم دیه بزار برا خودت ادم فک میکنه با خودش داره میحرفه!!

مرغ آمین شنبه 29 آبان 1395 ساعت 14:00

ملی جون موافقم که دوستای خودمونی پسر با مرام ترن البته بازم به شخصیتشون بستگی داره! به نظرم تو اصلا مادی فکر نمی کنی داری منطقی فکر می کنی هر دختری تو سن و سال ما الان دیگه منطقش محکم تر از احساسشه قبول داری؟ راستی چه خوب که عاپیدی دلم تنگ شده بود بدجور بهت عادت کردم!

اوهوم عااااره قبول دارم قربونت برم مرسی که می عای و سر میزنی

بهار شنبه 29 آبان 1395 ساعت 12:42 http://likespring.blogsky.com

خدا قوت دلاور...آخ که کی بشه دفاع خودت...بیای اینجا بنویسی و ما کیف کنیم..
خب الف چون از اول به ازدواج فکر میکرده واسه همین بدعادت شده.مشکل اینه اون ازدباجی بوده ولی تو نبودی...مردا هم که از خداشونه...

موچکرم بهاری اخ اخ گفدییییی ینی میشه تا عید؟؟!؟؟ مگه معجزه شه!
عاره بد عادت شده. اوهوم دقیقن مردا از خداشونه سواری بگیرن هیییییع

زهرآ شنبه 29 آبان 1395 ساعت 08:03

سلام نوش جونت ماهی و کته شویده
ایول رسیدی به مرحله ورود داده.. خدا قوت ملی
منم در مورد امور مالی با خودت موافقم و بنظرم الف خیلی خسیسه

سلام عزیزم. ممنونم اره البته این فاز اخره و فازهای قبلی ورود و تحلیل داده هامو انجام دادم قوبونت برم خسیس؟ شاید...راستش عاخه برا خودش خسیس نی. بهترین لباسا رو میخره باس خودش! به من که میرسه خسیس میشه

شادی شنبه 29 آبان 1395 ساعت 01:12

شب بخیر و سلام
سبیل چیدن را دوست داریم ولو اندک باشد یا به وفوور.
ماهی خوکشمزه س
اخ جوون بازم دفاعه م شیرینی و کیک و ابمیوه میخوره ملی
خسیس بازی خیلی وقتا خوبه. گاهی هم خیلی زشته. مخصوصا. ..پاکیدم
بوووس

روز بخیر و علیکه سلام ما نیز دوس میداریم...البته سبیل یکی دیه رو نمیتونم بچینم عاااااره دفاع هوووب است از هر زاویه ای که بش بنگری نمیپاکیدی خو خسیس بازی خوب نی کلن. ینی خیلی وختا خوب نی. من از مرد خسیس متنفرم! ولی الف برا خودش خوب خرج میکنه! خودش میگه ادم اگه داشته باشه خرج میکنه و من کارمندم و ندارم! ولی به نظر من حتی همون کارمندم نباس پول بنزین ماشینشو از کیس ازد احتمالیش بگیره! یا پفک چیپسو نوبتیش کنه

روشناا شنبه 29 آبان 1395 ساعت 01:04 http://roshanaa.blogsky.com

عزیزم جمعه شلوغی داشتی، این همه داده وارد کردی، کلی خسته نباشی، ایشالله ک کارا زود پیش میره و نتیجه دلخواهو میگیری :) موفق باشی گل من
آقای الف هم گویا یکم زیادی مادیه، دیگه ما اینجا ب اینجور آدما میگیم خسیس
راستی گلوت بهتر شده؟!

900 تا کد بوده ها زیادم نبود. کداشم 3 الی 4 رقمیه. ولی خب شاید بدون وخت تلف کردن اگه میزدم میتونسم 1200-300 تا بزنم. ممنونم ازت روشنا جونم ایشالا خسیسه برا من! برا خودش خوب میخرجه! البته خو کارمندم هس دیگه زیاد نداره! انقدم دوسم نداره که بخاد از همون داشته های کمش مایه بزاره
گلوم خدا رو شکر خیلی بهتره. داروهه خوب اثر کرده و نذاشته سرماخوردگیم خفتم کنه! گوش شیطون کر کر کر

x شنبه 29 آبان 1395 ساعت 00:40 http://malakiti.blogsky.com

یه وقت اقای الف سردیشون نشه :|||

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد