ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

گلوم میخاره !

سلام

خبر خوب اینکه فردا به سلامتی دیتا گدرینگ تمام میشه!

خبر بد اینکه .... عنوان نوشت

.

من ! ملی خانوم جون! هم اینک اهم اخبار امروز را به سمع و نظر شما میرسانم!

- صب شش پاشدم و تا برم انگشت فشانی کنم و برم شهرسان شد نه

- استارت دیتا گدرینگ از نه زده شد و این در حالی بود که درب اتاق مربوطه که به حیاط باز میشه تا خوده ساعت 4 عصر که ملی اونجا بود طاق باااااااااز ، باااااااااااااااز بود و ملی تمام این مدت هوای آلوده تنفس میکرد و جیک نمیزد!

- دقیقن زمان اذان دان بودم کنار مامان پیشی و سه تا فینگولاش که ماشالا الان برا خودشون خانوم و اغا شدن و مرغ رژیمی رو هم دادم به خوردشون چون خودم خورش الو اسفناجه ارگانه مربوطه رو زدم تو رگ!

- انگشت فشاندم و پیاده با گلودرد برگشتم خونه و تو راه 7 جعبه شکلات پارمیدا خریدم دونه ای بیس تومن برا هر یک از پرسنل که فردا ببرم بدمشون فقط موندم اینا رو قراره چطوری با خودم ببرم تا شهرسان

- کارت هدیه ای به مبلغ 200 تومن باس فردا تهیه کنم برا سرپرست واحد( زیر دسته خانوم مسئوله)

- موندم کارت هدیه رو چ جوری قاچاقی بش بدم که بقیه همکارا نبینن و دلشون نخاد؟!!

- از اونجایی که این گلو درد ناشی از الودگی هواس سیتریزین خوردم با منته لوکاست که دو سال پیش پزشک بهم تجویز کرده بود. اون موقه هم بخاطر الودگی گلودرد شده بودم و داشتم میمردم !

- نهار هم نمیبرم فردا! اونا بهم نهار میدن دیه!

-نمیخااااسم مریض شمممممممم

شادی نوشت: کجایی جونی؟ امیدوارم خوب باشی

مخاطبان نوشت یک: بچه ها راسدش من وختی بهم کامنت نمیدین حواسم هس که نیسین و یه وخ فک نکنین فراموشتون کردم ولی واقعیتش به خودم میگم شاید دوس جونی این روزا حوصله یا وخته کامنت دادن نداره پس بزار در معذورات قرارش ندم.

مخاطب نوشت دو: دوسدتون دارم

نظرات 11 + ارسال نظر
زهرآ شنبه 29 آبان 1395 ساعت 09:55

ندا پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 18:34

دوست دارم ملی ناز من
شاید نرسم کامنت بزارم اما هرجور شده میخونمت
میدونی که توی چه هچلی افتادم!!!!!

عزیزم منم دوست دارم میدونم سرت شلوغه ایشالا سرت همیشه به شادی شلوخ باشه

بهار پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 13:32 http://likespring.blogsky.com

همش آخه دلم پیش اون هفت جعبه شکلات بود.شوخی که نیست.هفت جعبههههههههههههه

الاهی. کاش میکردمش هش جعله و یکیشم میفرسامش برا بهار جونی واقعنااااا هف جعبههههه ...حالا عسکشو میزارم برات ببینی

زهرآ پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 13:05

سلام ملی جانو تبریک واسه تموم شدن کارت در شهرستان

خوبی عزیزم؟ چند روزی روشن نبودم

سلام عزیزم. تا وارد نرم افزار نکنم و تحلیلاشو نزنم معلوم نمیشه که اینهمه زحمت و رفت و امد نتیجه ای داشته یا نه. دعا کن نتیجه بده. حواسم هس وختی نیسین ولی خب نمیگم بهتون. چون با خودم میگم ممکنه هست و حوصله کامنت دادن نداره . مث خوده من که خیلی وختا حوصله کامنت دادن نمیکنم. بهرحال مرسی که هستی

روشناا پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 00:39

ملی امشب ما رو قال گذاشتیا! ؛)

روشنا جون دیشب حالم خوف نبود، بمحضی که بهتر شدم می عاپم

بهار چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 22:13 http://likespring.blogsky.com

ملییییییی...اوصیکم بالشلغمباشد که گلو دردخوب گردد.
یه چیز بگم.تو میری شهرستان من جای تو خسته میشم.زود تموم شه راحت شی خواهر....
شکلاتا کاکائو بودن؟؟؟؟؟

بهار تو سوپ شلغم ریختم. دیگه شهرسان تموم شد.
اره عزیزم کاکایو بودن چ بامزه پرسیدی

شادی چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 20:37

ممنون عزیز دلم. خیلی لطف داری
والله واقعیتش هم معلمم هم مدرس. یه ١٠سالی یه مدرسم تو آموزشگاه و ٢سال هم هست که تو مدرسه غیرانتفاعی ام. ولی رسمی نیستم متاسفانه.

ایشالا رسمی میشی شادی جون. مهم اینه که شاغلی و شغلتم خوبه

شادی چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 07:47

سلام ملی جون
ان شالله که سلامتی عزیزم و گلو دردتم بهتره.
ای جان عزیزم. باورت میشه یکی از پرکارترین هفته هام بود از اول مهر؟! طرح سوال چندتاکلاس و تصحیح اوراق از یه طرف از طرف دیگه هم سه روز میزبان دوتا از برادرزاده هام بودن که مامان باباشون برای کار دکتر و پزشکی رفته ن تبریز. اینه که می اوندم ولی گاهی تو وسط خوندن پست خابم میبرد و نمیتونستم کامنت بزارم بعدشم یادم میرفت برگردم اینجا.
ممنون که جویای حال بودی ازم. میبوسمت

سلام شادی جونی، خداروشکر ، بعتر نیسم ولی بدترم نشده. عه شادی معلمی یا مدرس؟ بروز نداده بودی؟!؟ چ خوووووب
اوخی برادرزاده های لابد شیطون، خداحفظشون کنه. قوبونت برم. باشه مواظب خودت باش فغط نگرانت شده بودم که خدا رو شکر خوبی

پیشی چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 01:04

اخیییی عزیزمممم... فردا تموم میشه و دیگه خلاص، آخیشششش راحت میشی...
ملی خو بهشون میگفتی ببندن درو... مراقب خودت باشششش گلم...

عاره تموم شد . فغط خدا کنه نتایج خوب باشه. چشم مراقبم روم نشد ! اخه گرمشون بود

روشناا چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 00:50 http://roshanaa.blogsky.com

عزیزم تبریک ک بالاخره این جمع آوریشون تموم شد، ایشالله نتیجه دلخواهتو بگیری.
آخ آخ طفلی چقد گناه دارین شماها تو تهران خیلی هوا مسمومه، کاش یه ماسک بذاری همیشه تو کیفت باشه واسه همچین مواقعی

اره تموم شد ولی ملوم نی نتیجه چی بشه که عاره خلی گناه داریم اخه با ماسک خلی مسخره میشم! ولی باس بزارم راس میگی

مرغ آمین چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 00:31

چه خوب که حواست به خواننده ها هست ملی جون! راستی 7 تا جعبه رو چه جوری می خوای ببری؟!!! به نظرم یه سه تایی یه چهارتایی با نخ ببند بگیر تو دو تا دستت یا اگه کوله پشتی داری بذار تو کوله. موفق باشی

عااااره من حسابه همتونو دارم اغا بردم! حالا میگم چطوری قوربونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد