ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

دستا بالا!

سلام

رمز پست پایینو برا بچه های وبلاگ دار گذاشتم. برا شادی و ندا هم که ایمیلشونو داشتم ارسال کردم. اگر کسی جا مونده لطفا اعلام کنه. روزتون خوش عزیزانم

نظرات 4 + ارسال نظر
تیام دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 20:46

سلام خانمم خوبید خانمم من وب ندارم وخجالت میکشم بگم ایمیلموبلدنیستم باز کنم رمز میخواستم میشه تلفنمو بدم؟

علیکه سلام. متاسفانه نمیشه، شرمنده.

بهار دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 16:42

سلام ملی جون منم میخونمت
چطوری فقط واسه خودت ایمیل بذارم؟

سلام . خب ایمیلتو بنویس من تاییدش نمیکنم. ما یه بهاره دیگه هم اینجا داریم بنظرم اسمتونو عوض کنین بد نباشه. چون دفه اولتونه که کامنت میزارین گفتم اینو

زهرآ دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 14:38

ملی جونم من این پستو قبل نظر تو گذاشتم ولی بعدترش شیر کردم

باشه زهرا جونم. رمز کار کرد؟

زهرآ دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 13:33

سلام ملی جان ظهرت بخیر
رمزت ارر میده

سلام گلم. دوباره برات گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد