ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

عرررر میزنیمممم!!!

سلام

وختتون به خیر و خوشی باشه ایشالا . منم بد نیسم . شکر

.

امروز صب شش و ربع برا نماز پاشدم و بعدم خابیدم تا هفت و دوباره برخاسته و صبونه خورده و رفتم به دان برسم. پنیره صباح بخرین! خیلی دوس دارم! قبلا همش پگاه و اینا میخریدم. ولی صباح واقعن عالیه. البته تو ولایت که همش محلی میخوریم . از اونجام که میام معمولا توی اذوقه هام پنیر هم میارم.

خلاصه که هشت و ربع اینا بود که انگشت رو زدم و رفتم بالا و یه راست نشستم رو گزارش( دیشب اصن دیگه نیگاشم نکردم!) تا حد خوبی پیش بردمش . طرفای نه و نیم پاشدم و برا خودم چای اوردم. یه آبدارچی داریم ! ( البته دو تا ابدارچی داریم!) که خیلی پرروئه. البته اون یکی هم اندازه این پررو هس ولی تفاوتش با این پررویه شماره یک اینه که عذب نیس! ( اذب؟ عزب؟؟!) کلا مردک توهم داره! حس شیشمم بهم میگه که گاهی سودای دخترای گروه رو در سر میپرورونه ! واقعن اینجور ادما احمقن! با خودش چی فکر میکنه واقعن؟؟! به نظره من که قطعا یه تختش کمه! حالا نمیخام تحقیرش کنم ولی عادم باس حد و حدود خودشو بدونه دیگه...خلاصه چاییمو ریختم و اومدم پایین و دوباره مشغول شدم تا 11.

یه سیب برده بودم با خودم! امروز یه جورایی معذب میخوردمش! با خودم گفتم نکنه بوش باعث شه کسی هوس کنه. البته که سیب چیزه خاصی نیس ولی ممکنه یکی اون لحظه دلش بخاد و خب تو کیفش نباشه! بهرحال خوردمش ! با چایی دوم! اون وسط مسطام نت گردی میکردم.

.

طرفای یک و ربع پاشدم رفتم نهار. تو اسانسور یه دختر و پسری سوار شدن که تازه ازدواج کردن و از یه گروهه دیگن. نمیدونم دانشجوی ارشدن یا دکترا. به قیافشون میخوره ارشد باشن. اون روزی تو سایت که بودم یکی دو نفر بهشون تبریک گفتن و منم از اونجا فمیدم که مزدوج شدن! تو سایت خیلی تابلو بود و نمیشد وراندازشون کنم  ولی امروز تو اسانسور حسابی دیدشون زدم. اغا اینا اصن بهم نمیومدن! دخدره درشت بود! پسره ریز نقش. من واقعن نمیفهمم پسرای ریزنقش چه اصراری دارن که دختره درشت بگیرن؟! مورده اولی نیس که میبینماااا...این دفه چندمه میبینم که یه پسره ریز رفده یه دختر درشت گرفده! دخدره خوب بودا مشکلی نداش ولی خب به هم نمیومدن! ینی قد و هیکلشون بهم نمیخورد. اون دخدره باس زنه یه پسره چارشونه هیکلی میشد! اون پسره هم باس میزف یه ریزه میزشو میجورید! ( معیارای ازدواج ملیو حال میکنین؟!) حالا ایشالا که خوشبخ بشن ولی بهرحال پسره ریز بود

.

نهارشم زرششک پلو با مرغ بود و سوپ ور میشل! خوردم و یه تیکه گوشت هم اوردم و سر راه دادم به یه مامان پیشی! تا دو و نیم تو سایت کار کردم و بعدش پیش بسوی خونه. ( واااای الان دارم سوپمو که گرم کردمو میخورم و توشم پودر زنجیبیل ریختم خعلی خوشمزس جاتون سبز) رسیدم خونه و بازم بغضو شدم! فک کنم سر جریانه دیروز صب پای پله های دانشکده این جوری شدم و طول میکشه تا روحم التیام پیدا کنه  عینه چی نشستم عررر زدم و الانم پلکام پووووفففف کردن! البته خوبم! گریه حالمو خوب میکنه! دیگه دیدم نتونسم بخابم و پاشدم و یکم چرخیدم و یکم رو گزارششم کار کردم و دو تا خرمالو و یکم عاجیل هم قبله سوپم خوردم! یکمم با خاهری حرفیدیم و همین! بیاین این پایین یکم عسک ببینیم دلمون واشه:

این همونیه که شادی جون گفته بود تعیین جنسیتش کنم که در نهایت نتونسم ینی موقعیتش پیش نیومد!

اینم خریدای پنشمبس که برا خودمه:

اینم خریدایی که برا خاهری کردم: ( اون کوچولوئه اشانتیونه که گذاشتم برا خاهری)

اینم سرم موی روغن ارگانه و قهوه ای ها هم مکمل غذایی و اون یکیا هم برا پرفکتایله برا ناخن و مو . میبینین که دخدره خوبی بودم و روزی یکی از مکملا رو خوردم. یه ماه باس بخورمشون. بعده یه ماه هم پرفکتایلا رو شرو میکنم. نمیخام همزمان بخورمشون. اون قهوه ایا یه دونه از جا کپسولیاش به طور مادرزادی خالی بود

خب اینم از این. خانومه هم بهم گفته چارشمبه برم شهرسان. امیدورام دوباره نندازه هفته بعد! شب خوبی رو برا همه شما عزیزانم ارزو دارم. خوب و خوش باشین.

.

.

شادی نوشت: شادی جون عزیزم میشه لطفا هر وقت که وقت کردی یه چک بکنی برام که ببینی مث قبله؟ من یه مداخلاتی کردم میخام ببینم اثر داشته یا نه. هر وخت فرصت کردی ها ، اگرم حوصله نداشتی که هیچی. ممنونم ازت  (احتمالن تو اولی اوکی نباشه ولی بعدیاش باس اوکی شده باشن)

نظرات 5 + ارسال نظر
شادی دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 01:02

سلام ملی جان خسته نباشی
نوش جونت ناهار خوشمزه ت.
وای طلایی محشره ولی به گمونم خانوم باشه بسکه نازه. دستت درد نکنه برا عکسش که گرفتی و گذاشتی
خریداتم میارک

سلام عزیزممم.
قوبونت برم
ببین اصن از رو قیافه نمیشه گفتااا باس حتمن ماینه بشه! ولی خب احتمالش زیاده ماده باشه. خاهش میکنمممم عکس که قابل نداره ممنونم
بابته زحمتی که کشیدی هم مرسی. اولیه مربوط به قبل از اعماله مداخلاته برا همین معلومه! ببین تو نت سرچیدم. باس بریم تو setting بعد privacy بعد یه جا داده بنام location که اونجا هم میتونی کلا قضیه رو خاموش کنی و هم میتونی فقط قسمت مربوطه رو خاموش کنی! من قسمته مربوطه رو فقط خاموشیدم مرسی که بهم گفتی و دیشبم دیدیش. قربونه دستت.
فقط شادی جون چیزه دیگه ای که نیس اون تو؟!! اسمی رسمی چیزی! دفه دیگه رفتی همه جاشو بگرد ببین پاکسازیه کامل یا نع! قوربونت

بهار دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 00:20

قربونت برم که عین خودمی و زود اشکت در میاد.بهت حق میدم.اینجور وقتا تا گریه نکنی آروم نمیشی.همچین که چشا قد عدس شد دماغت ورم کرد و به فین فین افتادی خیالت راحت میشه.آخه خودم دقیقا اینجوریم
منم بدم میاد از این پسرای فسقل که میرن زن هیولا میگیرن.ایشششش بهشون.معلوم نیس جای عقل تو اون کله چی دارن.اینو گفتی یادم افتاد که پسرای دهه شصتی که میرن دهه هفتادی میگیرن.آخ که چقد شکارم ازشون.یکی نیس بگه مرتیکه تو بخوای از داداش کایکو واسش حرف بزنی این فینگیلی که نمیفهمه.تمام خاطراتش به خاله شادونه قد میده.نکبتاااای حال به هم زن.
آخی پیشمولک ملیه هاااااخو به نظر من این دخمله.آخه خیلی خوجله
عههه کرم نارنجیه اون منم دارم ازش...اسکراب من میس ادنه.مارک خوبیه.
همشون مبارکت باشه و مبارک خواهری.ایشالا با استفاده ازشون پوستتون بشه عین مرمر.

اوهوم من یه دخدره اشکالوئم! البته در خلوته خودم اشکالوئم! دقیقن چشام عدسی شد و بعدشم به فین فین افتاده و سوپس خیالم راحت شد! اصن این گریه لامصب خیلی چیزه خوبیه انگار همه سنگینیه غمو میریزه بیرون از دله عادم!
زنه هیولا داداش کایکو
از رو قیافه نمیشه گف بهار جونی ، دیده شده پیشیای نری که قیافه هاشون نازمولکه! باس چک بشه!
قربونت برم مرسی ایشالا

زهرآ یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 22:57

سلام ملی جونم نوش جونت خوراکی ها
تعیین جنسیت گربه گربه خوشگلیه، ولی شب خوابش را نبینم از ترس پس بیفتم

عاقای متاهل!! امان از دل

سلام زهرا جونی. ممنونم هااا تعیین جنسیت! گربه هه جون میداد بگیری اول حسابی بشوریششش بعدش بچلونیش و ماچ مالیش کنی بابا عاخه این جیگر طلا ترس داره؟؟!!
اوهوم امان!

روشناا یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 22:42 http://roshanaa.blogsky.com

سلام عزیزم خریدات مبارک باشه :))
پنیر صباحو ما هم مصرف میکنیم موافقم خیلی خوبه :)
چ گربه نازیه آخه این :))
من سرم موی sinova استفاده میکنم پزشکم گفت این خوبه، ولی دنبال بهترشم، این سرم مو ک خریدیو بعد اینکه استفاده کردی لطفا بیا بگو راضی بودی یا نه :) مرسییی اه D:

سلام ممنونم روشنا جان.
عاره صباح عالیه
خعلی نازمولکه!
باشه ببین از وختی خریدم یه بار بیشتر حموم نرفتم ! و لذا فغط یه بار زدم. بزار یه دو سه هفته بگذره و استفاده کنم حسابی بعد میگم بهت

پیشی یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 20:55 http://rozaneh123.blogsky.com/

اخییییی پیشی روووووو
ملی پنیر شهری رو امتحان کن اصلا نمک نداره و شبیه پنیر محلیه....
ایییییی گفتی به نظرم خیلی مهمه هیلکل دو طرف بهم بیاد

پیشششموووولهههههه . نمیدونی چقددد دستی بود عاخه! یه بار خاب بود هر چی تکونش میدادم بیدار نمیشد
پنیر شهری؟ دفه دیگه میجورمش! هیکل مهمههههه مهممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد