ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

احساس ضعف دارم

سلام. ایشاللا که خوبین....وووی هم احساسه ضعف دارم و هم تمبلیه شدیدی بر من مستولی شده. اصن تقریبن چند روزه که کار مفید انجام ندادم

.

امروز ده مین به هف پاشدم و یه دونه تخم ابپز خوردم با دو تا نون سوخاریه عسل مال شده. حاضر شدم و دیه طرفای هشت و ده اینا بود که انگشت زدم و برگشتم میدون انقلاب که اول برم یه میدونه دیگه و ازونجام برم شهرسان مورد نظر. با سواری چل دقه هس و منم با سواری میرم. بخام با اتوبوس برم زمان رفت و برگشتم سه چهار برابر میشه. خلاصه نه و ده دقه بود که در ارگانه مربوطه بودم در شهرسان مربوطه! پی نامم رو از دبیرخونه گرفتم و مدیرشون ارجاع داده بود به حراست و امور اداری. حراست رو که میدونسم باس ارجاع میداد ولی امور اداری رو اشتبا ارجاع داده بود. در واقع باید ارجاع میداد به یه واحده دیگه که من قراره داده ها رو ازشون بگیرم. خلاصه که رییس امور اداری خودش برام ارجاعه لازم رو از مدیر گرفت و گف برو واحد مربوطه. که رفتم و خانومه که قبلنا باهاش صوبتیده بودم مرخصی بود. گفدم عب نداره برم حراست اول و مدارک لازم رو بدم. رفتم نیمساعتی نشستم و نبودن! اخرش یکی از اتاقه بغلی اومد بیرون و گف خانوم اینا امروز نمیان! گفتم مطمئنین ...گفدن ها! گفدم فردا چی میان؟ گف بله فردا هسن امروزو فغط نیسن. دیگه باز خدا خیرش بده که اومد و بهم گف. برگشتم تهران و 12 دان بودم. سرمم حسابی تو ماشین درد گرفته بود. بخاطره گردنم بود فک کنم. برگشتنی عقب نشستم و صندلی عقبش هم طوری بود که نمیشد سر رو یه جا تکیه داد.

تا رسیدم دان رفتم یه رنگارنگ برا خودم خریدم که بخورم یکم جون بگیرم! با چای کمرنگ! از شانسم چایی هم ته کشیده بود. یادم باشه فردا یه بسته چای کیسه ای بخرم ببرم بزارم تو کمدم برا اینجور مواقع. خلاصه چای و رنگارنگمو خوردم و یه صفحه بیشتر هم فصله دو ننوشتم! یک و ربع رفتم سلف و جاتون سبز قرمه سبزیه چرررررب خوردم. یه اشپزه جدید به جا یکی از اون توپولا اومده که خیلی مودبه. بش گفدم بهم لیمو بزار که مودبانه گف چشم ...عسیسم...بوس براش!

.

برگشتم سایت بعد از نهار و تا دو نیم سایت بودم و یه صفه دیگه هم فصله دو نوشتم( هنر کردم واقعن!) بعدش دیدم نیاز شدید به خواب دارم. پاشدم اومدم سمته خونه و سه و نیم بود که جامو انداختم و خواااااب تا 5 . خوب بود چسبید! تا الانم هیچ کاری جز گوش دادن به موزیک و یکم سرچ الکی انجام ندادم. فک کنم از این قرص تقویت کننده ها و مولتی ویتامین و قرص اهنو این چیا هم باس برا خودم تهیه کنم و بخورم. انرژی ندارم انگار.

.

فردا صب زود باز پامیشم برم اول انگش بزنم و بعدم شهرسان....خدایا استرس اینو دارم که یه وخت داده هامو بهم ندن یا ناقص بدن یا صد سال دیگه بدن....خودت رحمم کن...چه غلطی کردم سه فازش کردما! کاش همون دو فازه میبستم پروپوزالمو...فک کن! الان دیگه تموم شده بود...اه ...خودمو انداختم تو هچل.

.

برم بخابم ....خداااااااااااا دلم نیمخاد پاشم برم دسشویی!!! ..... ولی باس برم که خودمو بقچه پیج کنم که گند نزنم دوباره  ... ... شب بخیر بچه ها جونی ....

نظرات 7 + ارسال نظر
مرغ آمین پنج‌شنبه 13 آبان 1395 ساعت 18:48

ایشالا کارت درست می شه ملی

ایشالاااا آمین جونم. پستو عاپیدم برو بوخون داخ داخ ... تازه از تنور در اومده

شادی پنج‌شنبه 13 آبان 1395 ساعت 08:54

سلام ملی جان خوبی عزیزم؟بهتری؟
اخه دیشبم آپ نکردی راستشو بخای نگران شدم
مواظب خودت باش

سلام شادی جونم.اره خوبم، عزیزم نگران نباش میام مینویسم امشب

محمد الف چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 22:45 http://پرندنیلگون

سلام خوب شد تشویقت کردم یه وب برا خودت باز کنی هاااا و گرنه این همه حرفو کجای دلت می ذاشتی

سلااام ...واقعناااا ..ممنون که تشویغم کردین. کلی دوسته خوب پیدا کردم با همین وبلاگ

شادی چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 14:16

نه دیگه نلی که من میشناسم الانشم از خیلی عا پر انرژی تره.
بهار جون راست میگه. توی دوره ت بخور. از اولین شب تا شب پنجم. هر شب یکی. اونم یه جوری بخور اهنو که قبل و بعدش چای میل نفرموده باشی. والا نمی داره جذب شه.

قربونت برم. باشه حتمن میخورم. مرسی از کامنتت دوسته خوووووفم

شادی چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 11:40

پر انرژی و فعال مث همیشه. ماشالله

شادی جونم انرژیم کم شده ...ینی فک کنم یکم انگوزم اومده پایین! باس تدابیری جهت ارتقایش اتخاذ بفرمویم مرسی از نظرت

پیشی چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 00:02 http://rozaneh123.blogsky.com/

عزیزدلم انشاالله که این فازم زود تموم میشه... مراقب خودت باش سلامتیت از همه چیز مهمتره

قربونت برم. ایشالا . ممنونم ازت پیشی جونی

بهار سه‌شنبه 11 آبان 1395 ساعت 23:16 http://likespring.blogsky.com

حتما برای خودت قرص آهن بخر و بخور.البته زیاد نه هاااا....فقط در دوران پری روزی یکی بخور.لامصب نمیدونم چیه که انگار آب رو آتیشه.من وقتی اینجوری میشم دو سه روز بخورم خوب میشم.

عاره بهار جونی یحتمل دیه فردا برم خرید. مرسی از کامنتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد