ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

داشین یادم میرفدیناااا :))

سلام. خوبین خوشین سلومتین؟ مماخاتون چاخه؟! شام سبک خوردین؟ نوش جونتون ! اگرم نخوردین بهتر! شام که خوردن نداره!

.

داش یادم میرف بیام بعاپماااا

.

صب تا هفت و نیم خابیدم و بعد پاشیدم تا اماده بشم و صبونه بخورم شد هشت و بیست اینا. دیه زنگیدم به شهرسان و شمارمو دادم اغاهه گف بت میزنگم خبر میدم بزار با دبیرخونمون چک کنم بعد. منم گفدم باوشه! دیدم مقنعمم بدجور کرم پودریه ، یه مخنعه تمیس اتوییدم و سرم کردم و هشت و نیم زدم از خونه بیرون. یه بیست متری رفته بودم که دیدم گوشو! داره زنگ میخوره. برداشتیدم دیدم اغاهس و گف بعله خانوم اومده نامت ولی امروز نیا چون رییس مییسا هیشکدوم نیسن. فردا بیو! منم گفدم باوشه و تشکریدم و سره خر رو کج کردم سمته دان.

.

نه اینا بود فچ کنم که انگشته مبارکمو فشاریدم و پریدم بالو! باز لاکپشتی یکم فصله چهار نبشتم و طرفای 11 و نیم اینا بود که رفتم برا خودم یه شیرکاکایو خریدم از بوفه. نمیدونم امروز چرا پیشمولکا نبودن!

ببینین دوسدان! شیرکاکایو هر کدومش 200 میلی لیتره! معمولا رو محصولاته کارخونه ای یه جدولی داره که ارزش غذایی اون ماده رو روش نوشتن و صدر جدول هم مینویسن که چقدر اون خوشمزه هه کالری داره. ولی لدفن دقت بفرمویین به یک نقطه ظریف! و اونم اینکه اگر روش نوشته باشن ارزش غذایی به ازای هر سهم ( یا خلاصه یه همچین چیزی) بایس توجه کنین که حالا این شیر یا کیک یا هر چی که خریدین چند سهمه! مثلا رو همین شیر کاکایو نوشتن هر سهم 100 میلی لیتر...خوب بچه ها ژووون این ینی چی؟! ....عاااافففرین! ...ینی شیره ما که 200 میلی لیتره در واقع دو سهمه! و اگر تو جدول نوشتن هر سهم 79 کالری، این یعنی کل اون شیر 79 ضربدره 2 کالری داره. ملتفت شدین؟ حالا اگه سوالی داره کسی بپرسه خخخخخخخ.... اخه میگن بین صبونه و نهار یا نهار و شام که میخاین میان وعده بخورین اولا دو ساعت یه بار میان وعده رو بخورین و هر بار هم 70 کالری حداکثر بخورین نه بیشتر. دیه منم شیر که میگیرم هر وعده نصفشو داخ میکنم و میخورم. امروز که عصر قرار نبود بمونم دان برا همین نصفشو داخ کردم برا خودم و نصفشم دادم ابدارچیمون و گفتم بیا با هم بخوریم اینو من همشو نمیتونم بخورم! شیکموئه بش برنمیخوره!  اینطوری گفتم که اغا فلانی من کل این شیرو نمیتونم بخورم و حیفه بخام بندازم دور میزارم اینجا دوس داشتی بخور!

.

دیه تا یک و نیم سایت بودم و بعدم کوله بارمو برداشتم و رفتم سلف. نهار هم اش داده بودن که توش جو بود! من جو دوس دارم واااای. هر سال مامانم بهم سبزی خشک میداد و باهاش اشای خوشمزه درست میکردم امسال پاهاش درد بود سبزی خشک نکرد بده بهم  یه آشایی میشدن! عدس پلو با کیشمیش و ماست چکیده هم بود جاتون خالی که زدیم بر رگ. من پلوی شیرین دوس دارم، شما چی؟! مثلا توش کیشمیش باشه یا هویچ یا کدو حلوایی و .... تازه اون روزی یه رسپی دیدم شکر پلو! برا بوشهریاا بود. حالا رفتم ولایت میدرستم یه بار ببینم چطوریاس. با قیمه مخصوصه خودشون میخورن. قیمشون تقریبن همون قیمه ماس ولی لهش میکنن و میخورن!

.

اومدم خونه و سه و نیم گرفتم خابیدم تا پنج. بعدنم یه دوش سریع السیر و چای و یه مشت عاجیل و نصف کلوچه و یه دونه شکلات تلخ و یه مشت کیشمیش خوردم تا قبله شام و شامم یه پیاله ماست و دو تا دونه نون تست اوچولو با یه هویچ! عصرا زیاد میخورم میدونم!

.

داشتم امروز فک میکردم که این اروپایی مروپایی ها و کلن خارجکیا یه چیزه جالبی دارن و اونم اینه که رسیدگی به غرایز جنسی رو یه حق انسانی میدونن برا هر عادمی. یه زمانی یه مقاله ای میخوندم تو حوزه کاریه خودم . اینا حتی وختی در سطح کلان دارن برا سلامتیه ملتشون برنامه میریزن ، یکی از عناصر و مواردی که توش بهش دقت میکنن سلامتی در حوزه همین مسایل خاک بر سریه! من که باهاشون موافخم! واللا! عاخه شما فک کن یکی که نخاد ازدواج کنه ینی تا اخره عمرش باس مث خاهر روحانیا زندگی کنه؟! مگه چه گناهی کرده؟! مگه عادم نی؟! غریزه نداره؟! حالا یه دخدری بنا به هزار و یک دلیل نخاسته یا نتونسته ازد کنه، باس از این قضیه محروم باشه؟! واللا خدا هم خوشش نمیاد! ینی فک نکنم خوشش بیاد  نمیدونم ولی من فکر میکنم این خوده ما هاییم که خیلی زندگی رو به خودمون سخت گرفتیم وگرنه تو آموزه های دینیمون هم انقدر سختگیری نشده. البته من زیاد در این زمینه اطلاعاتی ندارم ولی مثلن همین قضیه عقد موقت! نمیدونم چقدر صحت داره ولی اینطور یه بار شنیدم که دو نفر با خوندنه دو تا آیه بهم محرم میشن! ببخشینا ولی خب خیلی مسخرس!  البته قصدم توهین به اموزه های دینی نیست ولی ادم وختی با منطقش یکم فک میکنه میبینه که در واقع دین هم یه راه گریزی گذاشته برا ادمها که بتونن راحت با قضیه ارضای غرایز جنسیشون کنار بیان! نهههههه؟ غلاااااام؟!! خخخخخخخخخخ

.

بذگریم! ولی بازم میگم!! بیشتر از اینکه شرع دست و پای ما رو تو این قضیه بسته باشه این عرف و باورها و هنجارهایی که خودمون ساختیم دسو بالمونو بسته! ( آیکونه ملی که به امور خاک بر سری فک میکنه!!)

.

اگه احوالات گردنمم بپرسین بهتره. ایشالا بهترتر هم میشه. من برم که صبح زود اول باس برم انگشت فشانی کنم و بعدم یه راس شهرستان....خدایا رحم کن که کارم اونجا تو هچل نیوفه !! شبتون بخیرررررر....گودتون ناااااایت! یا بهتره بگم نایتتون گووووووود ! بوس بوس ...ماچ ماچ ....با ی بای

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار سه‌شنبه 11 آبان 1395 ساعت 19:01 http://likespring.blogsky.com

دیگه تا الان احتمالا از شهرستان برگشتیده باشی.بیا بنفیس دلمون تنگید.
سره خر رو کج کردی؟؟؟؟امون از دست توووووو
دانشگاه شما چه با کلاسه؟یا تو اونجا کار میکنی که انگشت مبارک رو میفشاری؟بهار فوضول میشود.
ای باباااااا خو همین اسلام دست و پای همه رو بسته.همین ازدواج موقت هم برای دختر نیاز به اجازه پدر هست.حالا کیه که بره به ددی جانش همچین چیزیو بگه؟البته اخرش هم میشه همین عرفی که دست و پای همه رو بسته که تو گفتی.
خخخخخ به قول دوستم که میگفت ما کت بسته تحویلش میدیم به عزراییلالبته دور از جون تووووو .خودمو گفتیدم با اون دوست عزب اوغلیم

عاره بابا شهرستانو که تا 12 برگشتم حالا مینفیسم شب. هااا سره خر را کجولیده کردم با کلاس نیس که. قبلنم بشه شادی جون توضیح داده بودم تو کامنتا. دانشجوهای دکترای دانشگاهای علوم پزشکی که تحت نظر وزارته بهداشتن، ماهانه یه حقوقی میگیرن. بابت این حقوق ما باس هر ماه یه مدت زمانی رو حتما حضور داشته باشیم در دانشکده و در خدمت اساتید باشیم!( که عملا هیشکی درخدمت نیست!) و برا کنترلمونم که خب باس انگش بزنیم دیه. ینی هر ماه از حسابداری دسگاهه رو چک میکنن و هر کی از اون زمانه مشخص کمتر انگش زده باشه رو حقوقه اون ماهشو نمیدن
موقت برا دختر؟ راس میگی اونو حواسم نبود اجازه میخاد! خلاصه بهار جونی مخسرس خیلی و دوست حرفه خوبی زدی. خدا نکنه بابا دور از جونت! ولی در کل از این فرهنگمون خوشم نمیاد که انقدر این مساله بویژه برای ما زنا شده تابو. مردا و پسرا که ازادن هر غلطی دلشون بخاد میکنن. ماها رو فقط کردن تو پستو! ایش

پیشی سه‌شنبه 11 آبان 1395 ساعت 02:11 http://rozaneh123.blogsky.com/

بابا کاااااااااالری
امیدوارم فردا کارات زودی درسته شه

یسسسسسسسسسسسسسس موچچچچکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد