ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

هنو حموم نرفدم :///

 سلامن علیکم. شب مبتون خوش. بچه بدی شدم. هم وختمو تلف میکنم زیاد ، همم به موقه نمیخوابم شبا! فک کن هنو حموم نرفتم! نمازامم نخوندم ! 

.

صب که برا نماز صب پاشدم عینه خلا تا هفت و ربع وبلاگ گردی کردم! دیروزم همین کارو کردمااا ! یادم رف بنویسم! بعدش تا هشت و ربع خابیدم و بیداریدم و ظرفا رو شسته و املت رو بار گذاشتم و چایم دمیدم. من تو چاییهام همیشه شاخ دارچین میندازم. هم خوش طعم و بو میشه همم میگن چربی سوزه دارچین. القصه! بخش هیجان انگیز صبونه امروز این بود: یه تیکه اوچول نون شیرمال با عسل! عسله رو فک کنم یک سالی میشه که دارم!  ولی تو یخچال نگهداری میکنم و طوریش نمیشه! خلاصه که فاز داد! رف تو لیست! از فردا صب یه لقمه نون و عسل اضافه شد به می نی یو! تخم مرقامم تمومید فعلن تا چن روز املت تعطیله!

.

صب تا الان خلاصه کنم که 5 صفه بیشتر پایان نامه ننوشتم. فصل یک و سه تموم شد. از فردا دو رو شروع میکنم- شایدم اول چهارو نوشتم بعد دو!- البته همه اینا رو در یک زمان مقتضی باس بشینم دوباره بخونم و کم و کاستی هاشونو لکه گیری کنم. اینش دیگه ایشالا میمونه برا زمانه قبل از پیش دفاع!

.

طرفای دو نیم نهارمو که از دیروز مونده بود گرم کردم و خوردم. دیدین غذا میمونه خوش طعم تر میشه؟!!  بعدم الواطی در نت تااااا 4و نیم! بعدن ترشم که خاسم بخابمو خوابم نبرد. تا شش دور خودم چرخیدم و باز لاکپشتی یه چیایی نوشتم و با مامی و خواهری هم این وسط صحبتیدم.

.

راستی دیروز انارم خریده بودم هااا( آیکونه بای بای برا بهار!) عصر یکیشو خوردم خوشمزه و خوش رنگ بود...خدایا شکرت به خاطره این همه نعمتی که افریدی....خداییشا! دیدین چه خوشگله این انار؟!

.

عصری داشتم فک میکردم خونم خیلی کثیفه! ظاهرش نه ها! باطنش! ینی من پارسال شهریور که اومدم تو این خونه عینه اسب افتادم به جونش و سر تا پاشو سابیدم! شیشه های دو تا پنجره ها رو این ور و اون ور پاک کردم و بالکنشو شستمو کفشو چندین و چند بار تمیس کردم و ضدعفونی کردم و از سر تا پای اشپزخونشو ابکشی کردم. چهار روز صبح تا شب درگیرش بودم در حالیکه 40 متر بیشتر هم نیس! ینی دستام بی سابقه درد میکردن و از دردشون گریم میگرفت خلاصه که تمیزکاریه اینجوری رو همون یه بار انجام دادم. برا عید هم هیییییچ تمیسش نکردم. الانم خوب وخت ندارم اونجوری بسابمش ولی تصمیم دارم ایشالا برا عید تمیسش کنم . امیدوارم بتونم فرصت کنم. یه روز برا اتاخ میخاد یه روز برا حال یه روزم اشپزخونه ( روز ینی از صب تا شبش!) یه نصفه روزم شستنه اساسیه حموم و دسشویی! شد تقریبن نصفه یه هفته!!

.

چقد دلم خونه حیات دار میخاد! فک کن عادم همه عمرشو بخاد تو اپارتمان زندگی کنه! خب اگه بخای رب بپزی! نذری بپزی! یا نه اصن لاحاف تشک بشوری پتو بشوری! چیکار باس بکنی؟!!! نمیشه که تو حیاتی که اینهمه عادم میان و میرن و کثیفه ! اما تو ولایتمون تو حیاته خودمون که خیالمونم راحته که کثیف و اینا نیس اول یه دور خوب میشوریمش بعد پتو و لاحاف تشک ها رو میشوریم و تازه فرشم میشه شست. ولی تو این اپارتمانا؟!!!! ینی میشه ملی یه خونه حیات دار داشته باشه در آینده؟! قیمته اپارتمانا رو داشتم تو سایت دیوار نیگا میکردم. مثلا تو یوسف اباد زیر 400-500 دیگه خونه نیست. یوسف اباد رو دوس دارم هم با اصالته هم نزدیکه ! هم شیکه. بعد هر چی با خودم دو دو تا چارتا کردم دیدم از پس خریدش بر نخواهم امد - حالا فک نکنین الان پول دارما داشتم در مورد اینده فک میکردم و پس اندازای اشتغال و اینا!- ولی بعدن ترش گفتم خدا بزرگه شایس زد و یه شرایطی پیش اومد و عادم تونس یه چی بدردبخوری یه جای درستی بخره! به نظره من کیفیت محلی که توش میخای خونه بخری خیلی مهمه و فاصلش تا محل کار. بعد شما فک کن اپارتمان انقدر گرونه اگه بخای خونه حیات دار بخری ببین چقدددددر قیمتش بالاتر خواهد بود. هر چند که الان دیه خونه حیات دار فک کنم خیلی کم باشه و اصولا دو دسته باشه. دسته اول خونه های کلنگی که از قدیم موندن و دسته دوم هم خونه های ملیاردی که ملی خابشم حتی اجازه نداره ببینه خلاصه که امروز به این طور خیالبافی ها هم گذشت!! گفدم که در جریان باشین!  

.

پاشم! پاشم برم حموم! قبلشم یه لقمه نون پنیر بخورم با خیار و گوجه! خاااااک تو سرم که نمازمم هنو نخوندم. شمام گوشیتو بزار کنار بخاب! بزار اول صبح هفته رو بموقه پاشی...عاره جونم...بوس بده ...اوفیش!!! حالا برو....بای بای

نظرات 7 + ارسال نظر
مرغ آمین شنبه 8 آبان 1395 ساعت 20:49

ملی خونه ما حیاط داره اونقدر خاک میاد تو خونه که دیوونه می شه آدم کلی هم از صبح تا شب پله باید بالا پایین بری! من آپارتمان دوست دارم آدم آسایش داره

نگو مرغ امین جون. فک کردی تو اپارتمان خاک نمیاد؟!؟ اپارتمانم پله داره خو امین جون. البته هر کی سلایقی داره ولی من خودم میگم اسایش دو گیتی قطعا در یک خونه ویلایی از هر نظر که بگی خیلی بالاتره. اپارتمان فقط خوبیش اینه که ادم تنها بخاد زندگی کنه توش نمیترسه، ولی ویلایی یکم ترس داره تنها زیستن توش! بهرحال مرسی نظرتو گفتی عزیز

بهار شنبه 8 آبان 1395 ساعت 16:37 http://likespring.blogsky.com


موافقم
من الان پشتمو کردم بهش عینک دودیمم زدم که بسوزه
مامان من عسل رو بیرون نگه میداره فرت و فرت شکرک میزنه.برم بهش بگم بذارتش تو یخچال.اوف الان گشنم شد برم خامه عسل بخورم
انارا نوش جونت...
بیام کمکت برای خونه تکونی؟

هاااا منم ازون موقه پشتم بهشه!
عسل رو من همیشه میزارم یخچال ، البته شکرک زدنش فک نکنم ربطی ب یخچال داشته باشه . شکرک بزنه ینی جنسش خوب نیس عسلش.
موچکرم
قوبونت برم که انقد مهربونی

بهار شنبه 8 آبان 1395 ساعت 14:05 http://likespring.blogsky.com

ملییییییی
یعنی من این بلاگ اسکای رو خفه میکنممممممم
کامنت منم خورده؟!

بهاااااار کامنت داده بودی مگهههه؟!؟ اخرین کامنتت برا پسته سبد حصیری بود که جوابشم نوشتم بعدش بازم کامنت دادی؟
بلاگ اسکاااااای؟!؟!
بهار بلاگ اسکای چش نداره دوستیه من و تو رو ببینه بیا پشتمونو بکنیم بهش وایسیم! نیگاش نکنیاااا! اصن محلش نزار!! عینک دودیامونم بزنیم که بدتر بترکه!!

مجتبی شنبه 8 آبان 1395 ساعت 06:56 http://m-z2016.blogsky.com/

سلام صبح بخیر خوبین ؟ روز خوبی داشته باشی امروز تو روزانه هات تحول بده

سلام صبح شمام بخیر. ممنونم منم روز خوبی براتون میخوام از خدا و شروع یه هفته خوب.

شادی شنبه 8 آبان 1395 ساعت 01:19

ینی من هلاک اون جمله اخرتم

مجتبی جمعه 7 آبان 1395 ساعت 23:35

بعدش شبها ترس داره نرو حموم

اره شبها یکم ترس داره ولی چاره ای نبود

مجتبی جمعه 7 آبان 1395 ساعت 23:26

شب بخیر / انار ترش بگیر خوب و خشمزست / بعد از حموم هم نان پنیر بخور

انار ترش و شیرین من بیشتر دوس دارم. قبلش خوردم که یکم کالری حاصله در حمام سوزانده بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد