ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

میگم تشیف بیارین در خدمت باشیم! :-$

سلام

ظهر جمعتون بخیر و شادی!

عنوان نوشت برای اون دسته از دوستاییه که میدونن و به روم نمیارن! باز دسته شادی جون درد نکنه که ملتفتم کرد (مااااچ برای شادی)

.

متاسفانه این پست رو که البته کوتاه هم بود و چیز خاصی توش نداش بلاگ اسکای قورتش داد!!! میام شب و تکمیلش میکنم...قول

.

شادی نوشت: جدی جدی پیشمولکه رو از نزدیک دیدیش شادی جون؟

نظرات 3 + ارسال نظر
شادی جمعه 7 آبان 1395 ساعت 20:54

نه بابا از خودتون نیستم بخدا
با پای مجازی آمدیم هاااااا

بیا و از ماااا باااااااوش من فک کردم واقعنی اومدی

شادی جمعه 7 آبان 1395 ساعت 15:18

خخخخخ
اره دیگه کوچه به کوچه قدم به قدم آمدیم تا پشت در دانشگاه. ا اونجام پریدیم تو و اسه اسه محوطه رو دور زدیمو پشمولکو نازش کردیمو رفتیم.

چه جلب!! ( طغرل بفرمویین شام)
پس تو هم از خودمونی! پیشمولک بازی! دفه دیگه براش سوسیسم بیار خوووو دوس داره!
اسکرین نمیخاد بابا زحمتت میشه. باورم شد دیگه!

مرغ آمین جمعه 7 آبان 1395 ساعت 13:46

من متوجه نشدم که چیو خواننده ها می دونن و به روت نمیارن ملی جون؟!!!

عههه چه خوب! منم نگفتم که همه خواننده ها! گفتم بعضیاتون یحتمل میدونین و به روم نمیارین! فراموش کن چیزه مهمی نی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد