ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

روز لومبانیدن!

بدین وسیله اینجانب ملی دیروز را روزه صرفن لومبانیدن اعلام میفرمایم!! صبونه با یه عالمه نون ، نهار دو تا کتلت کامل(در حالی که باس یکیشو میخوردم) همراه با سس! کلی کشمش و پسته ...اینا تا عصر! عصر تا شب هم اون پایین میگم که چیا خوردم!

.

سلام دوس جونا...امیدوارم خوب باشید و ایامتون به کام باشه.

.

دیروز صب کتافه دوستمو پستیدم با دو بسته پاستیل خرسی!  بخوره به یاد من دلش وا شه!! ازین دفاتر پیشخوان دولتا بود و شیش ساعتم دخدره طولش داد. دیگه همون هشت و نیم رسیدم دان. راستی شادی جون طلایی رو دو روزه که نمیبینم تا بخام ماینه فنیش کنماااا گرنه یادم نرفده!  

دیگه تو سایت بودم و لاکپشتی داشتم کارامو میکردم .  این رفتار استاد راهنمام خیلی بی انگیزگی میاره برام. خیلی داره کارامو عقب میندازه با این پشت گوش انداختناش...خدا بگم چکارش نکنه. طرفای سه و ربع داشتم میمردم از خواب و گفتم پاشم برم خونه بخابم. یه ربع به چهار دست و رو شسته نشستم نمازامو خوندم و بعدم خابیدم تا شش. خوب بود خابش. چش وا کردم دیدم تاریکه تقریبا. دیگه پاشدم یه چای دم کردم و شرو شد فاز دومه لومبانیدن!! اغا ینی همینطور میخوردماااا، یه هلو، یه خرما، دو تا دونه بیسکوییت از این راه راها، کلی نون سنگک با ماس چکیده و پنیر، کشمش و پسته دوباره! و حسن ختامشم یه دونه کلوچه کامل(دوتایی) بود. هیییییییییییییچ کاره دیه ای هم نکردمااا هیچی!

.

صب که پاشدم نماز دیدم دهنم بدطعمه از بس خورده بودم و مسواکم نزده بودم! دیه مسواکیدم و نماز و دوباره لالا تا هفت و نیم و بعدم صبونه املت . سعی کردم سنگک کمتر از دیروز بخورم! اماده شدم و تا برسم دان هشت و نیم شد و انگشتو زدم و اول یه مقاله الکی داشتم که سابمیت کردم( خدا کنه قبولش کنن ، دو جا ای اس ای فرساده بودم رد شد و این یکی دیه ای اس ای نی! البته ربطی به تزم نداره و مربوط به یه کاره دیگه هس. گذاشته بودم اگه فرصت کنم روش دوباره یکم کار کنم و بعد بفرسم ولی دیروز استرس گرفتم و دیدم که دیگه وقت ندارم بزارم روش لذا همونجوری فرسادمش یه جای پایین تر. دعا کنین رد نشه دوباره .

.

نهارمونم امروز جوجه بود که تو اخرین لقمش یه دونه موی کوتاه بود  اه عووووووق!! تازه با سالادش سس هم خوردم. نباس میخوردم سسو! الانم که نشستم تو سایت. جدیدا بعد غذا دلم یکم درد میگیره و فک کنم به خاطره همینه که بیشتر از حد استانداردم میخورم. باس جولو خودمو بگیرم. همش عصبیه مشخصه.

.

دیگه چی بگم؟ هااا یادم باشه به فرموده بهار جون شلغم بخرم. فردا هم برا نهار از الان تصمیمیدم که چی بپزونم! چنتا به دارم میخام خورش به با گوشت چرخی بپزم و البته که کته درست نخاهم کرد. نون هم باش نخوریاااا ملیییییی .

.

بچه ها جونی من دیه برم ...شایس شب برگشتم شایسم نه...فعلن خدا یار و نگهدارتون

نظرات 4 + ارسال نظر
شبدر پنج‌شنبه 29 مهر 1395 ساعت 09:54

ملی جان اوضاع روحی مساعدی ندارم ، ذهنم به لحاظ احساسی درگیر پسرمه ، جند روزی طول میکشه تا به شرایط عادی زندگیم بر گردم ، بزودی میام و حرف می زنیم .999

عزیزم اتفاقن نگرانت بودم. خودتو نباز ، اقا پسرت هم درسته از شما دور میشه ولی قطعا این به نفعه خودش و ایندشه. مواظب خودت باش

پیشی پنج‌شنبه 29 مهر 1395 ساعت 01:53 http://rozaneh123.blogsky.com/

سلام ملی جان خوبی عزیزدلم...
پس روزه بخور بخور بوده
انشاالله که مقاله ت پذیرش میشه.

سلام پیشی جون ، دوسده جدیدم عااااره بخور بخور بود همش. خدااااا کنه

شادی چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 21:36

سلام خانم خسته نباشی
خوبی خوشی عزیزم؟
نکنه بلایی سرش اومده طلایی با چه میدونم نقل مکانش دادن؟!!
نوش جونت هرچی میل کردی از خوردنی هات
ان شالله مقاله تم درست میشه.
عاشق ریز نوشتاتم. مثلا میگی توی غذا یه موی کوچیک بوده. رک گو ها به بهشت میروند.
بوس بوس

سلام شادی جونم کجا بودی اینهمه مدت؟!؟ ممنونم گلم واللا طلایی با چهار تا بچه گربه یه جا بود ولی دیروز ظهر دیدم که دارن یه سری وسیله مسیله مستهلک رو بار میزنن که ببرن بیرون و تین چهار تا همیشه بین این وسایل بودن. ینی اینجا بدنیا اومدن و بزرگ شدن. یحتمل چهارتایی ها با طلایی یه جایی پناه گرفتن تا ابا از اسیاب بیوفته! امیدوارم حالشون خوب باشه.
مرسی ایشالا.
یسسسسس بهشت از عانه ملیست

بهار چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 14:57 http://likespring.blogsky.com

عزیزمممم...نوش جونت...گوشت بشه به تنت...
والا لذت ماها یه خوردنه اونم به خودمون حروم کنیم که چی بشه...کار خوبی کردی من تاییدت میکنم
اره حتما شلغم رو بخر برات واجبه چون هر روز میری بیرون و ممکنه سرماخوردگی و ایناخدا نکرده...این شلغمه جلوشو میگیره...
ملییی خورش به خوشمزست؟من تا حالا نخوردم.دیروز مامانم دستورشو داشت از روزنامه میخوند گفت بپزم....خود به که خیلی عشقولیه خورشتش هم حتما خوشمزه میشه دیگه

قوبونت برم
شلغم حتمنننن
ببین من دوس دارم. طعمش ملس میشه دیگه. تازه من اون روز تو خونه خورش قیمه بادمجون درست کردم و توش به هم ریختم یکم. من که دوس دارم تو هم بپز امتحان کن. به خیلی مفیده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد