ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

درباره الف و من!

خب یه کامنتی که یه دوستی برام گذاشتن محرک این پست شد. ایشون البته به من لطف دارن که برام کامنت گذاشتن و نیتشون خیر بوده . من لازم میدونم که یه توضیح مختصری اینجا در مورد ارتباطم با الف بدم.

.

ببینین من و الف حدودا 5 ساله که همو میشناسیم. دلیل اینکه من با الف ارتباطمو ادامه میدم این نیست که قراره باهاش ازدواج کنم. راستش اون استانداردهایی که من میخام رو الف شاید 50% داره. مثلا من میخام با کسی ازدواج کنم که حامی من باشه هم از نظر روحی و هم مالی ولی الف از نظر مالی که صفره و از نظر روحی هم اونی نیست که من میخام. الف فقط همدم خوبیه! یه همصحبته خوب! همین!

.

من الف رو به چشمه یه مورد ازدواج نمیبینم! و تو این پنج سال هم هر وقت خاستگاری برای من پیدا شده یا موردی رو به اون پیشنهاد دادن هیچ کدوممون دسته رد به پیشنهاده مربوطهه نزدیم . یعنی تو این ارتباط من و الف ازادیم! و همو محدود نکردیم ، برای اینکه اصن جنسه ارتباط ما اون جنسی نیست که بخایم نسبت به هم تعهد داشته باشیم! اصن تعهدی در کار نیست! ما دو تا دوستیم مث دو تا دختر که با هم دوستن. و حتی تو این جور زمینه ها با هم مشورت میکنیم و نگرانیهامونو بهم میگیم.

.

دوستمون بهم توصیه کرده بود که یه نفر دیگه رو برا خودم پیدا کنم! راستش من هیچ وقت اینطوری نبودم که بخام کسی رو پیدا کنم. ینی وقتیم از یکی خوشم بیاد هیچ وقت سمتش نمیرم و نهایت کاری که میکنم اینه که باهاش با احترام برخورد میکنم و بی محلیش نمیکنم!! چون ازدواج برای من هدف نیست. من اعتقاد دارم که ازدواج خیلی عالیه منتها اگر واقعا بیارزه!! حالا بهتره در مورد معیارهام و تفکراته وزینم در مورد ازدواج تو یه پست دیگه صوبت کنم و یه جوری هم باشه که بشه بحث ازاد توش گذاشت و همه اوناییم که خاموشن بیان نظر بدن.

.

اینم شفاف سازیه رابطه من و الف! البته گاهیم با خودم فکر میکنم نکنه دارم اشتباه میکنم و یه مرد خوب رو از دست میدم....گاهی هم با خودم که فکر میکنم میگم ممکنه در اینده من و الف با هم ازد کنیم!! ولی با این شرایط نه! مگه اینکه الف بخاد یه سری تغییراتی در خودش ایجاد بکنه که اونم خیلی بعیده!

.

برم سر مقالم.... ببخشید سرتون درد اومد بروبچه مهربون

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد الف سه‌شنبه 13 مهر 1395 ساعت 15:16

سلام
این الفی که ملی میگه من نیستم هااااااا.گفته باشم

دقیقن... ممنونم که سر میزنین

r سه‌شنبه 13 مهر 1395 ساعت 00:52 http://lalyyy.blogfa.com/

انشاالله بهترینها در انتظارت باشه عزیزم چه در کار و چه در ازدواج...

ممنونم r عزیز

شبدر دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت 20:03 http://fourleafclover.blogfa.com/

ملی خانمی جان امیدوارم همیشه و همه جا ارامش داشته باشی . ازدواجی که ادم رو کامل کنه خیلی هم خوبه .
من فکر میکنم در مقام عمل جدایی شما و اقای الف سخت تر از چیزی باشه که به نظرتون میرسه . یا اینکه هر کدوم ازدواج کنید برای اون یکی سخت هست .

قطعا جدایی خیلی سخته و من پارسال اینموقع ها یک دور امتحانش کردم( اگه پسته الف کیه رو خونده باشی) ینی ب مدت شیش ماه هیچ ارتباطی باهاش نداشتم و خب برام سخت بود ولی شدنی بود! من دیگه پوست کلفت شدم شبدر جون ، واللا!

آتوسا دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت 12:54

خب... مرسی عزیزم که شفاف سازی کردی!
خیالم راحت شد! ( نه که دخترخاله من هستید!!! از اون جهت!)
ولی اینکه دو گوش شنوا در همه ادوار زندگی لازمه ؛ حرف درستی هست... به خصوص که الان هر دو شما سینگل هستید و واقعا به همدم نیاز دارید... راستش من منظورم اینه که تا اینجا که همدم فقط هستید رو خیلی قبول دارم... حتى اگر ارتباط جنسی ( با توجه به هنجار هاتون صیغه یا غیره) داشته باشید هم به کسی چه و ایرادی هم نداره... ولی این که می گید من دنبال کسی نیستم رو درک نمی کنم...
ببینید من یک زن ۳۹ ساله هستم که ۱۶ ساله ازدواج کردم... الحمداله ازدواج خوبی هست و نسبتا راضی هستم... ولی اجازه بدید که تجربه خودم رو بگم... کف خواسته های خودتون رو همیشه بالا نگهدارید! نگذارید کف نیاز شما... مسایل مالی، نیاز به همدم و ۲ گوش، مسایل جنسی ( که نمیشه نفی شون کرد و به نظرم مثل آدم تشنه که آب میخواد.. اینم نیازه و باید برطرف شه) ... و حتی مسایل اجتماعی.. باعث انتخاب بشه.
اگه از الان و تو سن کم، بگین من به ازدواج فکر نمی کنم و دنبال کسی نیستم، احتمالا خیلی فرصت ها برای تغییر طبقه رو ؛ممکنه میس کنید.

ممنونم از نظرتون
ارتباط جنسی نداریم. البته نه که من بد بدونم. ب نظره من دختر تو سن و سال من این حق رو داره ک این روابطو تجربه کنه منتها نه افسار گسیخته و بی حیاطور وار!!
به ازد فک میکنم ولی اولویتم نیست . معتقدم قسمت باسه پیش میاد. درسته همت هم بایس باشه ولی معمولا دور و بری هام انقدر ارزششو نداشتن که بخام برا رسیدن بهشون همت کنم!
ایشالا شمام خوشبخت باشین

شادی دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت 12:14

ان شالله هرجا و با هرکی که ازدواج کردی خوشبخت بشی. چه با الف بود چه با بهتر از اون.
اینو از ته دل میگم ملی. چون تا اونجاییکه میشناسمت و از زندگی و سبک رفتارت و روحیاتت باخبرم،لیاقت بهترین ها رو داری.

ممنونم شادی جونم تو همیشه بمن لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد