ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

یادم رف فیلم بدانلودم!!

اه! دیدین چی شد؟ از صب لبتابم روشنه اونوخ فیلم ندانلودیدم!! بی حواسم بس که! الانم ک نشستم تو سالن و این دور و برها هم پریز نیس! الان با گوشیم دارم می آپم! 

.

مقدمه مقالمو ایشالا فردا میبندم به امید خدا. جمعه و شمبه هم بتونم متدشو ببندم عالیه. خدا بخاد تا همون شمبه هم به تحلیلای لاجیتم ی سرانجامی میدم که یه شمبه بزنگم مشاورم دوباره ببرم ببینه. و نتایج مطالعاتمم بهش بگم.  پنشمبه و جمعه یکمم باس رو تحلیلای توبیتم سرچ و مطالعه کنم. عاخه بدبختی بدشانسی هم میارم. بازم اه! 

یه اه دیگه هم لازمه داشته باشیم! چه فایده که چتری بزنی موهاتو و نتونی بریزیش بیرون؟!؟ که مبادا خاهران و برادران گزینش زیرابتو بزنن. تو محیط اداری البته از همه باس ترسید. مخصوصن اگه ببینن پیشرفتی در انتظارته قطعن هسن حسودانی ک مترصد فرصت خاهند بود برا زیراب زنی. اینم از این! 

.

تا یک و نیم رو مقاله بودم و بعدم رفتم نهار. دلتون نخاد کباب! برنجشو در حد هش نه قاشق گرفتم. برگشتنی هم ب مامان پیشی و دو تا از بچه هاش سوسیس دادم. ی عچقوله دیگه ای هم هس ک اخر بهار حامله بود و معلوم نشد پدسسسگ چ بلایی سر بچه هاش اورد! من که میگم کلا ولشون کرده یحتمل! بس که لوس و ننره و بی مسیولیت! فغط بلده ناز بخاد! از همون اولشم من همش با خودم میگفدم این چ جوری قراره مامان شه! واللا! الکی که نیس.

.

از دو و نیمم تا پنج رو تحلیلام بودم. الانم ک اینجام و تا شش و نیم باس بشینم! عی باباو!! 

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد الف جمعه 2 مهر 1395 ساعت 22:24

سلام خانوم گل
هفته شاد و پر از موفقیتی منتظرته باورکن

سلااااام ممنونممممم

شبدر پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 19:28 http://fourleafclover.blogfa.com/

حال و هوای دانشجویی و محیط دانشگاه رو دوست دارم . عاشق کلاسهای شلوغم اونم کلاس هایی که اخر وقت برگزار میشه و وقتی از کلاس بیرون میایم دیگه تقریبن شب شده البته این در مورد زمستون صادق هست که روزها کوتاهه .
اگر در جایگاه استاد باشید که همیشه سر و کارتون با محیط های دانشجویی و جوانها هست و حال و هوای خوبی داره

عخییی . کلاسای اخر وقتم خوبه ... برا من بستگی به استادش داره. اگه استادش خوب باشه کلاسسش هر موقعی باشه برام فرق نداره و لذت میبرم. عاره من عاشق محیط دانشگاهم برا کار. دو سال بیشتر تجربه نکردم ولی جزو بهترین ایام زندگیم بود. امیدوارم بتونم به عنوان هیات علمی اموزشی مشغول بکار بشم بعد از فراغت. ممنونم از نظرت شبدر جونم

r چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 23:46 http://lalyyy.blogfa.com/

دختر سحر خیز...


دیگه اینجوریاس لالی جون

شادی چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 18:20

موفق باشی ملی جان.
پیشرفت در کارات باعث میشه منم تلاش کنم

موچکرم. خدا کنه هر دومون کارامون خوب پیشرفت کنه. ب امید خدا به هدفامون برسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد