ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

اخرین روز تابستانه 95

سلام. اخرین روز تابستونیتون نکو

.

ساعتو گذاشته بودم رو پنج که پاشم برا نماز و متاسفانه تمبلی کردم و تا 6:50 خوابیدم! بد شدش! از خواب بیداریدم و یه سبنک ظرف نشسته داشتم که شستم و کتری رو گذاشتم رو اجاق و یه دونه تخم نیز هم، که آبپز شه. ارایش و پیرایش کرده و چتری هامم اتو کشیده اومدم چاییمو دم کردم و صبونمو خوردم. طرفای 7:30 بود که پدر جان زنگید و متعجب شدم که چرا این وخته صب زنگیده! بعد وسط صوبتا با خودم گفتم این لابد خبر نداره ساعتا کشیده شدن عقب و بش گفتم! خبر نداشت و یحتمل تو دلش حیفش اومده از اینکه یه ساعت زودتر پاشده...

.

دم و دستگاهه لبتابمو هم برداشتم - عاخه میخام تا عصر بمونم - و هشت زدم از خونه بیرون. خیلی سنگینه! حالا ایشالا سرکار که رفتم یه نوشو میخرم. اینو از فروردین 88 دارمش و دیگه عمر خودشو کرده. عسیسمممم خیلی هم دوسش دارم...این بوس برا لبتابم  که غصه نخوره! اغا درو که واز کردم برم تو کوچه یهو یکی با صدای بلند داد زد: فلان فلان شده ....سمنیتیمنتبنت .... فوشه خارمادراااا ! دیدم یا ابرفرض یکی از ته کوچه داره با سرعت میاد و خیلیم عصبانی! هر ده قدم یه هوووو ویرش میگرفت و یکی دو تا فوش میداد...ها ...وسطه فوشاشم میگف از این حرف کشیدن!! خلاصه که درو نبسدم که اگه یه وخ حمله ور شد فرار کنم تو خونه یه دختره بدبختی هم دقیقن از روبروی دیوونه هه میومد و مطمئنم از ترسش قالب تهی کرده تا اون بیاد و رد شه بره...هم کلی خندم گرفت به حرفاش و هم ناراحت شدم براش که به این روز افتاده...لابد خیلی تحت فشار روحی بوده یا شایدم یه چی زده بود...نمیدونم!

.

اهن اوهون کنان رسیدم دان و رفتم مرکز کامی و گفتم لبتابم به نت وصل نمیشه که اغای قد بلند مهربون که از همینجا برا اونم بوس میفرسم راهنماییم کرد و اومدم نشستم تو سایت و خودم لب تابمو وصلیدم به نت و الانم دارم براتون پست میزارم .

.

امروز روزه کاره تا عصر طرفای 5 که سایتو میبندن. تا شش و نیم باس بمونم که ساعاتم تکمیل شه. موندم اون یه ساعت و نیمو چه کنم... شاید نشستم براتون یه قصه گفتم! الان یهو به ذهنم رسید این فکر! بعله...

.

فردا اوله پاییزه...پاییزه برگ ریز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد