ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی چتری!

سلامن علیکم بر همگی...عیدتون مجددن مبارک

.

از امروز بگم که صب ساعت هشت بود فک کنم که بیدار شدم و صبونه خوردم! وای ! باورتون میشه یادم نیس دقیقن چی خوردم؟! فک کنم گوجه و فلفل دلمه زرد تیکه شده و پنیر و دو کف دست نون بربری با یه دونه تخم ابپز! عاره خودشه همینا رو خوردم! بعد از طرفای نه تا 11 توی نت تاب خوردم و یه ساعتی هم با الف جونی اسکایپ کردم. بعد استارت مقاله رو زدم و از 11 تا یک و نیم فقط یه پاراگراف مقاله نوشتم!  البته طبیعیه خب و مهم اینه که استارتشو زدم و باید هر روز یه مقداری بهش اضاف کنم. بایس فک میکردم که چطوری ویندوزو باز کنم تو مقاله و از این چرت و پرتا! خلاصه که استارت زده شد.

.

ساعت یک و نیم پاشدم نهار پختم. این دفه چندمه که تصمیم میگیرم نهار از بیرون بگیرم و یهو در دقه نود پشیمون میشم و پامیشم خودم اشپزی میکنم! ماکارونی رو جدا دم کردم بدون قطره ای روغن و گوشت سینه مرغ رو که تیکه های متوسط کرده بودم با یه قاشق غذاخوری روغن و پیاز خرد شده و فلفل دلمه خرد شده تفت دادم و یه قاشق رب هم زدم بهش و تفت دادم و بعد یه فنجون اب ریختم روش و گذاشتم یه ربع بپزه . بعد که سسش ته کشید ریختم رو ماکارونی و با سالاد و پوره فلفل تند زدم بر بدن ...احساس میکنم شکمم اومده جلو یکم. بعید نیس خو این روزا خیلی میخورم...ایشالا که خیالاتی بیش نباشه. این از این.

.

بعد ناهارم تا الان جز خاب بعد از ظهر کار خاص دیگه ای نکردم. الان میخام پاشم یه قهوه دم کنم و برسم به مطالعاتم. شب هم می حمومم و چن تیکه لباس میشورم. رو تشکیمو دیگه میزارم عاخر هفته بشورم! هااا راستی جلو موهامو صب در یک حرکت انتحاری چتری کردم...الان قیافه ملی هیجان انگیز ناک شده چتری هامم خیلی کوتاس ها! تا وسط پیشونیم!! ولی خوبه خودم خوشم اومد امید انکه در و دیوار هم خوششون اومده باشه! واللا! کس دیگه ای که نیس این دور و برا!

.

وااای بچه ها بیاین از وختامون بهتر استفاده کنیم ! من چن روزه وقتای هدر شدم ولومش رفته بالا....وخت طلاست به قرعااااان ... من همینجا قول میدم که از همین لحظه از وختم بهترتر استف کنم... با تچکر... امضا!!... ملی!

نظرات 5 + ارسال نظر
مژده چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 01:20

خیلی با حالی ملی هر روز میخونمت

ممنونم مژده جووون. بازم بهم سر بزن....باحالی از خودته ممنون کامنتدیدی

شبدر چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 00:20 http://fourleafclover.blogfa.com/

قبول دارم که وقت تلف کردن کار بدی هست اما من همیشه نمی تونم اوقاتم رو مفید بگذرونم گاهی وقتها فقط بی خیالی میتونه ارومم کنه . یک وقتها این بی خیال بودن باعث میشه رفرش بشیم و دوباره به کار برگردیم .
خدا این الف جونیتون رو براتون نگه داره - واقعا داشتن یک دوست همدل حالا از هر جنسی که باشه غنیمته - همین که شهامت داشتی که چتری هات رو کوتاه کنی خودش خیلی هست و البته که کار خوبی کردی - غذاهاتون هم نوش جونتون باشه تو اشپزی هم خلاقیت دارید و این خیلی خوبه .

عاره شبدر جون به نکته خوبی اشاره کردی . گاهی ادم یه مدت که وقت تلف میکنه انگار بعدش قدر وقتو بیشتر میدونه و بقول شما رفرش میشه ممنونم خدا عزیزانه شما رو هم در پناه خودش حفظ کنه. دوسته همدل رو خوب اومدی
چتری ها باحالن ممنونم صد البته که قطعن دست پخته من به گرد پای دست پخت شما نمیرسه

r چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 00:09 http://lalyyy.blogfa.com/

چتری هات مبارک باشه گلم.
افرین که حواست به روغن و رب هست.

ممنونم عاره حواسم به روغن هست ...ولی راستش به رب نه رب که کالریش خیلی کمتر از روغنه نیست؟ البته من سعی میکنم بیشتر تو غذاهام گوجه بریزم تا رب ... ولی خب گاهی رب میطلبه ممنون که سر زدی

شادی سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 20:19

خوکشل شدی بت می یاد چتری یات. مبارکه
هوس ماکارونیتو کردم. خوشمزه بوده به یقین!
حسودیم میشه یه الف جونی هم حداقل تو زندگی ما نیست که گاهی باهاش وقت بگذرونیم به خوشی
زنده باشی

هاااا قیافم نایس تر شده موچچچکرم که تخشیص دادی چتریام بهم میاد عاره ماکارونیش خوب بود. البته قطعا غیر رژیمیش خوشمزه تره. تو رژیمی چون روغن خیلی کم میریزم پیازاش سرخ نمیشه تقریبن و فقط میپزه! ولی خوشمزه بود جات خالی
ببین از این الف جونی ها میتونی بیاری تو زندگیت ولی خیلی باس حواست جم باشه که عادمه مطمئن و ابروداری باشه. الف جونی اینطوریه! خیلی حواسش هس که من یا خودش از این نظر صدمه ای نبینیم. هر چند بدونه این الف جونی ها هم میشه سر کرد کما اینکه من خیلی وقتا تو زندگیم کسیو نداشتم کلن میشه خوش بود شادی جون با کس یا بی کس قربونت برم که میای نظر میزاری

LLLooVVVeee سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 19:09 http://lovee24.us.to

عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم سلامی بکنیم!
از ته دل عیدتون مبارک
باعث افتخاره به منم سر بزنید
9865

ممنونم چشم سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد