ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

ملی و حرفهای دلش

اینجا خودمم! همین

شب غدیر 95

سلام خواننده ها ...بر وزنه سلام ملت! خخخخخ ( اون برنامه هه بود مجریش میگف سلام ملت...توی خنده بازار مسخرش میکردن!)

.

امروز یه روز معمولی بود برا ملی. صب راس ساعت هشت انگشتمو زدم و رفتم سایت و تا خوده یه ربع به یازده از جام تکون نخوردم! دارم یه فصل از یه کتابو میخونم که برا نرم افزاره استتا هست. قراره از روش تحلیلامو دوباره انجام بدم. ایشالا امشب تمومش میکنم و دیگه فردا یه دور بر مبناش تحلیلامو میزنم. امید انکه مشکلی پیش نیاد و در تفسیر خروجی هامم به بن بست نخورم چون هیشکی نیست کمکم کنه.

.

ده مین به 11 پاشدم رفتم دفاع. دفاعه خوبی بود و پرزنتیشنش و اسلایداش عالی بود. موضوعشم موضوع خوبی بود و مورد علاقه بنده. سر وقت هم تموم کرد ولی خب این داوراشو یه جوری انتخاب کرده بود که طرف زیاد بارش نباشه! نتونه گیر اساسی بده. منتها حالا مشکلی که پیش اومده بود این بود که چون داوره اصن تو باغه این موضوع نبود به یه سری چیزایی گیر میداد که اصن الفبای موضوع بود! و راضی شدنش هم منوط بر این بود که بشینی کامل در مورد الفبای این موضوع براش توضیح بدی که خب خارج از حوصله جلسه دفاع هست. در کل به نظرم نباید داورای خیلی بوقی انتخاب کرد. البته داور بوق دو دستس! یه دسته بوقایی هستن که میدونن نظراشون مفت نمی ارزه لذا کلا حلقشونو میبندن توی جلسات دفاع. دسته دوم هم داورای بوقی هستن که اعتماد به نفسشون اونجای اسمونو پاره کرده! واللا! و هی نظر در میکنن و بیسوادیشونو هر چه بیتشر هی به رخ میکشن. این جور داورا رو نباس وارد کار کرد. ( یه توضیح بدم که داورا رو دانشجو انتخاب نمیکنه ولی خب میتونه به استاد راهنما پیشنهاد بده که فلان کسکو بگیم بیاد داور شه!) اینم از این. پذیراییش هم خیلی خوب بود. یهشیرینی تر کوچیک با یه دونه موز کوچیک و یه شلیل و یه تی بگ و یه کافی میکس. خیلی خوب بود .... هر چیه بهتر از کیک کارخونه ای با موزه خالیه!!

.

تا یه رب به یک دفا بودم و بعدم پاشدم رفتم صندوق رفاه و مبلغ وامو بهم دادن و اوردم دادمش به دوستم. بعدم نهار رفتم سلف و جوج زدم با دوغ! برنجشم نگرفتم چون برا دفاع کل پذیرایی رو خوردم!! البته کافی میکسشو نخوردم!

.

اومدم خونه و خابیدم تا پنج و پنج هم تا شش نماز و چرخش و اینا و از شش تا هفت هم یکم مطالعه و تلگرام چرخی و بعدشم رفتم دان برا انگشت زنی و جلو دانشگاه تهران برگشتنی هم منزل قدیمی مو دیدم. البته اون متوجه من نبود ولی من رفتم جلوش و یککککک ضایع بازی دراورد دختره که نگو...عزیزم کلا ادمه احساسی هستش! محکم بقلم کرد و یکم انگلیسی بلغور کرد مبنی بر اوه مای گاد ثنکس و این حرفا! عاخه خارج دکتراشو خونده و اومده. یه هش هف سال از من بزرگتره. و در دانشگاهی که من قبلا تدریس میکردم اونم بود و با هم یه جا پانسیون بودیم. دختر خوبی بود ولی فوق العاده حساسه و هر ان ممکنه بهش بربخوره! دیگه اونم گف همین نزدیکیا خونه گرفته و الانم هیات علمیه دانشگاه خودمونه و البته خب اینو میدونسم که انتقالیشو گرفته و اومده اینجا. تا اینموقه دان بوده و الانم داش میرف سینما..بمنم تعارف کرد که رد کردم ولی بعد پشیمون شدم!

.

دیگه گفتنی ندارم! امشب شب عیده ...شبه عیده امام علیه...من خیلی وقتا بهش متوسل شدم و خیلی وقتا ازش کمک خواستم. امشب یکم دلتنگم...دلیل خاصی نداره ولی دوس دارم سر نماز یکم گریه کنم! و از اونی که فردا به اسمش عیده کمک بخام. که گره از کارام واز کنه و گره دلتنگیمم واز کنه . خدا بمن ( و به هممون ) خیلی نعمتا داده که متوجهش نیسیم و لازمه بخاطره اونام ازش تشکر کنیم...یادم باشه تشکر هم بکنم!

.

عیدتون مبارک بروبچه خواننده و یه عید مبارکه ویژه هم به خواننده های ویژه که بهم محبت دارن و برام کامنت میزارن. الاهی به حق امشب دلاتون شاد باشه و تنتون سالم همیشه ...دوستون دارم

نظرات 6 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 12 اردیبهشت 1397 ساعت 00:22 http://roya-94.blogsky.com/

قشنگ مینویسی

مرسی

r سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 00:32 http://lalyyy.blogfa.com/

عید شما هم مبارک عزیزم.
ایشالا به هرچی ارزو داری برسی

ممنونم

ندا سه‌شنبه 30 شهریور 1395 ساعت 00:19

عیدت مبارک ملی جون
ایام بکام

موچکرم ندای عزیز

شبدر دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 23:58 http://fourleafclover.blogfa.com/

ملی جان دست قلمت رو خیلی دوست دارم . عید شما هم مبارک باشه من سید نیستم اما مادر سید هستم . ان شالله که زندگی و کارهات اونطوری که دوست داری پیش بره . امین !
خسته هم نباشی کارهای پروژه انرژی میگیره اما روزی میاد که می بینی تموم شده - دیر نیست دور نیست به قول شاعر - خدا قوت بده برای ابن روزهات و همه روزهای زندگیت .

ممنونم شبدر عزیز همینکه شمای مادر سید امروز برام ارزوی خوب کردی خودش کلی حالمو بهتر کرد عاره همینطوره که شما میگین ایشالا که بخیر و خوشی تموم شه بتونم دفاع کنم. ممنونم ازت شبدر مهربون

شادی دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 22:10

سلام
ممنون ان شالله برا شما هم دوست عزیز.

سلام

LLLooVVVeee دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 21:15 http://lovee24.us.to

عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم سلامی بکنیم!
از ته دل عیدتون مبارک
986518

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد